• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка проектної документації на поточний середній ремонт- влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” – Велика Добронь – Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини” км 9+275 - км 10+600

Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.

Завершена

489 362.78 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 446.81 UAH
Період уточнення: 27.05.2020 15:47 - 01.06.2020 16:00
Відповідь надана

Освітлення проїзної частини

Номер: 8a7f2617fe924c8eac4fa4b6b54ab448
Дата опублікування: 30.05.2020 17:24
Опис: Згідно вимог тендерної документації щодо до благоустрою майданчика вказано що для випадків встановлення обладнання зважування в русі на автомобільній дорозі, передбачити освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання Для формування ціни пропозиції розробки робочого проекту просимо Вас надати уточнення, щодо наявності або відсутності існуючого освітлення проїзної частини в межах зони вимірювання.
Відповідь: В межах зони вимірювання відсутнє освітлення проїзної частини.
Дата відповіді: 03.06.2020 09:42
Відповідь надана

Щодо напрямку руху

Номер: b367bcd3054849068d24dc030cdee051
Дата опублікування: 30.05.2020 17:17
Опис: В тендерній документації відсутня інформація щодо напрямку(-ів) руху встановлення системи WIM. Просимо уточнити та внести зміни до тендерної документації.
Відповідь: Вимоги щодо напрямків руху наведені в п.17 Технічного завдання: «Необхідно передбачити влаштування засобів вимірювання у кількості та в спосіб, які забезпечують здійснення контролю габаритно-вагових параметрів транспортних засобів на всій ширині проїзної частини».
Дата відповіді: 02.06.2020 15:00
Відповідь надана

Щодо визначення розташування точки підключення до мережі Інтернет

Номер: cbe614a25073440787de86a80e2616ad
Дата опублікування: 30.05.2020 17:15
Опис: Зазначаємо, що виробниками систем WIM у якості каналу передачі даних можуть бути використані різні телекомунікаційні технології, такі як радіо, GSM та інші, які не потребують Інтернет з’єднання. Використання лише каналу зв’язку Інтернет обмежує можливість проектування системи WIM із більш широким вибором обладнання та каналів зв»язку. Просимо замовника внести відповідні коригування до Технічного завдання.
Відповідь: Звертаємо увагу, що п.4.9 Додатка 1 до Технічного завдання викладений наступним чином: «1) отримання ЦОД iнформацiйних файлiв та метаданих вiд майданчика WIМ здiйснюсться в електроннiй формi через транспортну телекомунiкацiйну мережу або мережу Iнтернет iз застосуванням засобів криптографiчного захисту iнформацiї», що ніяк не обмежує можливість використання доступних каналів зв’язку.
Дата відповіді: 02.06.2020 14:52
Відповідь надана

Проектування заміни дорожнього покриття

Номер: 7e172668637d4f34b2ae74d792b70b19
Дата опублікування: 30.05.2020 17:08
Опис: В пункті 17 Технічного завдання вказані розділи робочого Проекту, які необхідно передбачити, а в Додатку 1 до Технічного завдання вказані вимоги до параметрів стану покриття дороги. Так як в документації не визначено необхідність проектування перевлаштування верхнього шару існуючого дорожнього покриття, просимо надати роз’яснення щодо необхідності проектування щодо перевлаштування верхнього шару у випадку у разі, якщо параметри покриття, встановлені за результатами інженерних вишукувань, не будуть відповідати вимогам, наведеним в Додатку 1. У випадку необхідності такого проектування, просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Проект повинен передбачати спорудження майданчика зважування в русі, характеристики якого відповідатимуть наведеним в ТЗ вимогам. Якщо в результаті проведених вишукувань буде встановлено, що параметри стану покриття не відповідають вимогам Додатку 1, в проекті необхідно передбачати перевлаштування верхнього шару дорожнього одягу.
Дата відповіді: 03.06.2020 19:51
Відповідь надана

ТОЧКА ЕЛЕКТРОПІДКЛЮЧЕННЯ

Номер: 3d71269a5b5e434ea727dfc603633e3d
Дата опублікування: 30.05.2020 17:06
Опис: В технічному завдані вказано, що в робочому проекті необхідно визначити розташування точки підключення до електроживлення. Вказані вимоги не визначають необхідності розробки робочого проекту із: - підключення електроживлення об’єкту до існуючого КТП та необхідністю збільшення дозволеної потужності споживання цього КТП - встановлення нових КТП Просимо внести зміни до тендерної документації, а саме уточнити технічне завдання щодо проектування підключення до мережі електроживлення.
Відповідь: Точки підключення до електроживлення та ліній оптоволоконного зв’язку повинні бути визначені під час вишукувань, згідно з п.10 Технічного завдання. Потреба у розробленні проектних рішень на збільшення дозволеної потужності існуючого КТП або будівництва нового КТП встановлюється на підставі звіту про вишукування за погодженням із Замовником.
Дата відповіді: 02.06.2020 14:22
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 08dd0e6d1e1d41f5a10eed2b70ad2d20
Дата опублікування: 30.05.2020 15:44
Опис: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення. Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме, Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Відповідь: У тендерній документації під вимогами "Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення" розуміється як "або".
Дата відповіді: 03.06.2020 17:59
Відповідь надана

Комплекси вагового контролю на транспорті (зміни)

Номер: 9c30a3f597bd4b46850f44c9868c07a6
Дата опублікування: 30.05.2020 15:39
Опис: Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення. Просимо надати роз’яснення та при необхідності внести зміни до тендерної документації, що означає термін «Комплекси вагового контролю на транспорті». Які вагові комплекси попадають під таке визначення ?
Відповідь: під поняттям «Комплекси вагового контролю» маються на увазі комплексні системи, побудовані на основі ваговимірювального обладнання та призначені для автоматичного визначення та обліку вагових параметрів на автомобільному або залізничному транспорті.
Дата відповіді: 03.06.2020 17:57
Відповідь надана

Підтвердження відповідності Субпідрядника

Номер: da0e7a9b4cc247e8b6022f8cd6e682bc
Дата опублікування: 29.05.2020 11:24
Опис: Яким чином Учасник може підтвердити відповідність Субпідрядника ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо у даній статті написано про особу, що уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю? Просимо уточнити Замовника, Учасник має надати підтвердження відповідності Субпідрядника на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі" чи має надати просто загальну довідку, що Субпідрядник не має підстав передбачених у ч. 1 статті 17 "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Субпідрядник повинен підтвердити відповідність на кожний пункт зазначений у ч. 1 статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі", окрім тих пунктів, що безпосередньо стосуються учасника ( Особа, що Уповноважена на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю) у спосіб передбачений тендерною документацією.
Дата відповіді: 03.06.2020 09:49
Відповідь надана

Строк подання пропозиції

Номер: b765d32751ab4de496cf449be2cd595a
Дата опублікування: 29.05.2020 10:15
Опис: У тендерній документації Замовника Кінцевий строк подання тендерної пропозиції: 08.06.2020 о 13:00 год, однак на майданчику зазначено 11 черв. 16:00. Просимо Замовника внести зміни та привести тендерну документацію до відповідності.
Відповідь: Службою автомобільних доріг у Закарпатській області внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Дата відповіді: 03.06.2020 15:56
Відповідь надана

щодо працівників

Номер: e4125c9ed78e4e588e6df1290b62345a
Дата опублікування: 29.05.2020 10:09
Опис: У тендерній документації Замовника зазначений мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору. Чи може Учасник надати 2 сертифікати (Інженера-проектувальника автомобільних доріг та Інженера-проектувальника із забезпечення механічного опору та стійкості) на одну особу, оскільки один працівник має два потрібник Замовнику сертифікати та не залучати додатково окрему особу?
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації чітко визначено саме мінімальний перелік працівників, які мають бути залучені до виконання договору, а не кількість сертифікатів, які повинно бути надано, а тому учасник підтверджує наявність кожного працівника відповідної професії (освіти) у кількості передбаченій в тендерній документації.
Дата відповіді: 03.06.2020 10:02