-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розробка проектної документації на поточний середній ремонт- влаштування елементів системи моніторингу за станом доріг та умовами руху на автомобільній дорозі державного значення М-25 Контрольно-пропускний пункт “Соломоново” – Велика Добронь – Яноші з під’їздом до контрольно-пропускного пункту “Косини” км 9+275 - км 10+600
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Завершена
489 362.78
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 446.81 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 446.81 UAH
Період оскарження:
27.05.2020 15:47 - 07.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Аналогічний договір
Номер:
31b47207ddfe44cd9258f413bb1b287b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-006389-b.c2
Назва:
Аналогічний договір
Вимога:
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації аналогічним договором вважається повністю виконаний договір за останні 3 роки з розроблення проектної документації (стадія "Проект" або "Робочий проект"), в складі якої присутні розділи, що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення.
Просимо надати роз’яснення та внести зміни щодо усунення неоднозначності у визначеності аналогічного договору, а саме: Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення, чи лише один із них ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.05.2020 16:40
Вирішення:
У тендерній документації під вимогами "Учасник повинен надати аналогічний договір, в якому вказані одночасно що стосуються дорожніх метеостанцій, комплексів вагового контролю на транспорті, систем відеоспостереження за рухом, систем автоматизованого керування рухом або їх елементів, систем освітлення, трансформаторних підстанцій або систем електроживлення" розуміється як "або".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Номер:
601d351fcbd0436c8ed9efdf0b2e7d12
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-27-006389-b.a1
Назва:
Кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера
Вимога:
У п.1. Додатку №1 Тендерної документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Замовник для підтвердження інформації про наявність ІТР вимагає cкан-копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації (кошторисника). Дана вимога є дискримінаційною, враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного інженера проекту (ГІПа), який повинен мати відповідний кваліфікаційний сертифікат та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим. Відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів (затвердженого Наказом Мінрегіону від 16.05.2011 № 45, в редакції із змінами внесеними Наказом Мінрегіону № 125 від 19.05.2017 вибір генпроектувальника (проектувальника) для розроблення проектної документації об’єктів будівництва, що здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Наявність сертифіката розробника кошторисної частини проектної документації у відповідального виконавця є обов’язковою лише у випадку, коли розробляється спрощена проектно- кошторисна документація (дефектний акт і кошторис). Виконавець кошторису спрощеної проектно-кошторисної документація є єдиним розробником такої документації (Складання дефектного акту є результатом технічного обстеження, а не інженерно-будівельного проектування). Слід врахувати те, що при розробці проектно-кошторисної документації у повному обсязі, під керівництвом ГІПа, розробники окремих розділів проектно-кошторисної документації (в т.ч. кошторисної частини) можуть не мати кваліфікаційних сертифікатів, незалежно від спеціалізації ГІПа. Разом з тим, зазначаємо, що встановлення такого положення в тендерній документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають необхідний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 17:43
Вирішення:
Вимога не є дискримінаційною у зв’язку з тим, що проектом передбачається складання кошторисної частини проекту сертифікованим інженером кошторисником, який повинен мати відповідний сертифікат. Таким чином ця вимога замовника не суперечить чинному законодавству та дає змогу підтвердити кваліфікацію учасника
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.06.2020 16:01