-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза
Торги відмінено
8 269 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 345.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 345.00 UAH
Період уточнення:
19.05.2020 17:51 - 09.06.2020 00:00
Відповідь надана
щодо умов ТД
Номер:
ec873a54657d455f952e0379ab85f9c2
Дата опублікування:
05.06.2020 12:04
Опис:
Шановний замовник. Наше підприємство планує прийняти участь у даній процедурі закупівлі.
Однак тендерна документація містить вимогу, щодо реєстрації REACH.
Детально вивчивши Регламент REACH, хочемо зазначити, що відповідно до ст.7 Регламенту REACH зареєструвати засіб в системі може виробник або імпортер за умови дотримання одночасно двох умов:
- речовина присутня в цих виробах у кількостях, що перевищують одну тонну на одного виробника або імпортера на рік;
- речовина призначена для вивільнення при нормальних або розумно передбачуваних умов використання.
Стаття 8 передбачає також надання інформації виробником, залежно від обсягу товару що виробляється в ЄС або імпортується до ЄС.
Регламент не передбачає можливості реєструвати засіб, у випадку якщо ТОВАР НЕ ІМПОРТУЄТЬСЯ до ЄС !!!
Яким чином, учасник, який не здійснював і не здійснює експорт, а відповідно і імпорт товару (зокрема сульфату заліза) до ЄС, повинен його зареєструвати згідно Регламенту REACH??? Такої можливості Регламентом НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО !
На підставі вищевикладеного, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу та передбачити в тендерній документації вимоги, які б дозволили участь у даній закупівлі з товаром, як з товаром що зареєстрований в системі REACH (у випадка передбачених регламентом), так і товару, що не зареєстрований в системі REACH (коли це просто неможливо зробити).
Окрім цього, Регламентом також встановлені умови за яких така реєстрація не потрібна !!! Читайте уважно!!!
Відповідь:
Шановний учасник. До даної закупівлі вже були задані питання щодо надання Учасниками декларації відповідності REACH, на що Замовником надані обґрунтування надання такого документу та відповіді на поставлені питання. Просимо ознайомитись з відповідями Замовника. Ще раз наголошуємо, що Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Участь у процедурі закупівлі нарівні можуть взяти як вітчизняні, так і іноземні суб’єкти господарювання. В тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо участі виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України).
Дата відповіді:
11.06.2020 12:26
Відповідь надана
Якість товару
Номер:
0f7346a743b24546a8ce25c48ff0643f
Дата опублікування:
05.06.2020 11:04
Опис:
шановний Замовник. Уважно прочитайте та вивчіть питання щодо якості товару, реєстрація в системі REACH не гарантує якість товару, що буде постачатись. Головне завдання REACH – забезпечити високий рівень захисту здоров’я людини і навколишнього середовища, включаючи сприяння альтернативним методам оцінки небезпечності речовин, а також вільний обіг речовин на внутрішньому ринку ЄС.
Дана вимога є дискримінаційною у відношенні до інших учасників, оскільки Україна не є членом ЄС. Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу. Більш того, компанії-учасники на які ви посилаєтесь закуповують необхідний хімічний реагент у ОДНОГО виробника, який має відповідну реєстрацію REACH, і який самостійно не виходить на ринок України, а це вже дискримінація і порушення вимог антимонопольного законодавства.
Відповідь:
Шановний учасник. До даної закупівлі вже були задані питання щодо надання Учасниками декларації відповідності REACH, на що Замовником надані обґрунтування надання такого документу та відповіді на поставлені питання. Просимо ознайомитись з відповідями Замовника. Ще раз наголошуємо, що Тендерна документація не містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Участь у процедурі закупівлі нарівні можуть взяти як вітчизняні, так і іноземні суб’єкти господарювання. В тендерній документації відсутні будь-які обмеження щодо участі виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців (резидентів або не резидентів України).
Дата відповіді:
11.06.2020 12:26
Відповідь надана
REACH
Номер:
6fb3923768c445f4b1f7257dc2e939c8
Дата опублікування:
01.06.2020 17:13
Опис:
Панове! Дивлячись на надану відповідь до попереднього питання з`являється бажання запитати наступне: невже так складно самостійно надати відповідь, користуючись власними знаннями та досвідом, а ніж копіювати готову відповідь з закупівлі №5809412 КП "Уманьводоканал" не змінивши жодного символу?
Відповідь Організатора:
15.05.2020 10:32:50
У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі. Наказом Мінекономіки від 25.02.2020 № 326 «Про затвердження плану розроблення технічних регламентів на 2020 та Наказом Мінекономіки від 01.04.2020 № 563-20 «Про внесення зміни до плану розроблення технічних регламентів на 2020 рік» передбачено розробку в 2020 році Технічного регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH), яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради 76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС. Моніторингом ринку встановлено, щозгідно з регламентом REACH на даний момент зареєстрованими є більшедвохучасників ринку, які є постачальниками товару, що є предметом закупівлі (а саме – ТОВ "ЕКСТРАГРУП", ТОВ "Компанія "Хлортехвод", ТОВ "КЕХІМ"). Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запит і в інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації. Вказана вимога гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна. У Замовника відсутня інформація, що гіпохлорит натрію включений до REACH, тому така вимога і не ставилася у тендерній документації.
Такі дії вказують на низький рівень компетенції! І водночас демонструють небажання вас - Замовника почути нас - потенційного Учасника.
Повертаючись до питання про обовязкову реєстрацію REACH, хочется отримати обгрунтування на тему: чому Ви як Замовник орієнтуєтесь лише на постачальників товару, що є предметом закупівлі, а саме – ТОВ "ЕКСТРАГРУП", ТОВ "Компанія "Хлортехвод", ТОВ "КЕХІМ", котрі не є виробниками, а є постачальниками товарів іноземного виробництва? Тим самим позбавляєте можливості прийти до закупівлі українським компаніям, які пропонують вітчизняний товар.
Відповідь:
З приводу заданого запитання вважаємо за необхідне повідомити Вас, що тендерна документація Замовника складена виключно у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі». На думку Замовника саме ті вимоги, які містяться у тендерній документації, здатні забезпечити отримання такого товару, який значною мірою здатний забезпечити потреби підприємства в очищенні стічної води.
Замовник несе відповідальність за послуги які надає, а тому не дивно, що саме Замовник піклується про якість товару, який він замовляє у запропонованій закупівлі та який буде використовуватися для знезараження (очищення) стічної води.
Умовами тендерної документації жодним чином не обмежується право будь-якого Учасника (чи то виробник, чи то постачальник, чи то іноземна компанія, чи то українське підприємство) прийняти участь у процедурі закупівлі.
Дата відповіді:
04.06.2020 12:57
Відповідь надана
REACH
Номер:
e3fa43a082414a058d9bc2f8be0a3162
Дата опублікування:
25.05.2020 15:44
Опис:
Шановні! Маємо намір прийняти участь у данній закупівлі з продукцією виключно українського виробництва та походження. Та виникають питання:
1. Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації один із продуктів : «Коагулянт сульфат заліза має бути зареєстрований у регламенті REACH. Для підтверждення Учасник має надати декларацію про відповідність із вказаним реєстраційним номером товару, що є предметом закупівлі від заводу-виробника". Оскільки для національних товаровиробників не передбачено законодавством обовязкову реєстрацію коагулянту у відповідності з регламентом REACH, на території України такі виробники відсутні. Вимога про реєстрацію коагулянту у регламенті REACH є дискримінаційною та такою, що не може відповідати положенням ст. 22 ЗУ " Про публічні закупівлі".
2. Цікаве спостереження: чому вимога обов’язкової реєстрації у регламенті REACH стосується лише коагулянту, та водночас не розповсюджується на гіпохлоритнатрію марки Б та хлор рідкий в контейнерах, котрі також є предметами даної закупівлі? Логіка у данній вимозі відсутня, або навпаки - присутня у випадку, якщо Замовник заздалегідь підготував Тендерну документацію (вимоги) під конкретного Постачальника.
Тому, наполягаємо на виключені вимоги «реєстрація коагулянту у регламенті REACH», або ж додатково висунути вимогу «реєстрація у регламенті REACH» до кожного продукту згідно закупівлі - до гіпохлориту натрія марки Б та хлору рідкого в контейнерах. Інформаційно – в Україні достатня потужність вітчизняного виробництва, яка здатна на 100 % задовільнити попит в державі.
Відповідь:
У відповідності до ст. 6 Закону України «Про питну воду, питне водопостачання та водовідведення», одним із принципів державної політики у сфері питної води, питного водопостачання та водовідведення є наближення вимог національних стандартів на питну воду, питне водопостачання та водовідведення, технологій виробництва питної води, нормативів щодо очищення стічних вод, а також засобів вимірювання і методів оцінки до відповідних стандартів, нормативів, технологій, засобів і методів, прийнятих у Європейському Союзі.
Наказом Мінекономіки від 25.02.2020 № 326 «Про затвердження плану розроблення технічних регламентів на 2020 та Наказом Мінекономіки від 01.04.2020 № 563-20 «Про внесення зміни до плану розроблення технічних регламентів на 2020 рік» передбачено розробку в 2020 році Технічного регламенту про безпеку та забезпечення захисту хімічної продукції на основі Регламенту (ЄС) № 1907/2006 Європейського Парламенту і Ради від 18 грудня 2006 року про реєстрацію, оцінку, авторизацію і обмеження хімічних речовин та препаратів (REACH), яким засновується Європейське Агентство хімічних речовин і препаратів, вносяться зміни до Директиви 1999/45/ЄС і скасовуються Регламент Ради (СЕЄ) № 793/93 і Регламент Комісії (ЄС) № 1488/94, а також Директива Ради 76/769/ЄЕС і Директиви Комісії 91/155/ЄЕС, 93/67/ЄЕС, 93/105/ЄС і 2000/21/ЄС.
Моніторингом ринку встановлено, що згідно з регламентом REACH на даний момент зареєстрованими є більше двох учасників ринку, які є постачальниками товару, що є предметом закупівлі (а саме – ТОВ "ЕКСТРАГРУП", ТОВ "Компанія "Хлортехвод", ТОВ "КЕХІМ").
Правила REACH щодо доступу до інформації включають відкритий для громадськості доступ до інформації через інтернет, поточну систему запитів інформації та специфічні правила щодо захисту конфіденційної бізнес інформації.
Вказана вимога гарантує для Замовника високу якість товару, що є предметом закупівлі на рівні Європейських стандартів, є повністю обґрунтованою та не може бути визнана як дискримінаційна.
У Замовника відсутня інформація, що хлор рідкий та/або гіпохлорит натрію включений до REACH, тому така вимога і не ставилася у тендерній документації.
Дата відповіді:
28.05.2020 11:20