• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза

Торги відмінено

8 269 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 345.00 UAH
Період оскарження: 19.05.2020 17:51 - 15.06.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 48504fc80ebd4692a41f013ce24f9d61
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-19-006064-c.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, 19 травня 2020 року Замовником – Комунальним підприємством «Міськводоканал» Сумської міської ради» оголошено закупівлю № UA-2020-05-19-006064-c «Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза» /далі – Закупівля/. Відповідно до реєстру пропозицій три учасники подали свої тендерні пропозиції для участі у закупівлі: - ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» /далі – Скаржник/; - ТОВ «Марілайф»; - ТОВ «Екстрагруп». Згідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020р. пропозицію ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» відхилено, пропозиції ТОВ «Марілайф» та ТОВ «ЕКСТРАГРУП» допущено до аукціону. Однак, детально ознайомившись із вищезазначеним протоколом вважаємо, що рішення про допущення до аукціону - ТОВ «Марілайф» та відхилення пропозиції Скаржника не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не ґрунтується на умовах тендерної документації. Відповідно до ч. 12 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації до проведення оцінки тендерних пропозицій у строк, що не перевищує 20 робочих днів. Відповідно до абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. І. Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ» 1.1. Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020р. тендерну пропозицію Скаржника відхилено через те, що у складі тендерної пропозиції не надано відповідного документа (дозволу), натомість надано дозвіл № 0404.18.12 виданий на експлуатування посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива (збірники сталеві зварні (контейнери) для зберігання та транспортування рідкого хлору, 2018 р.в. (2 од.), Україна; бочки (контейнери) 800 л для рідкого хлору, 2018р. в. (52 од.), Росія). Вважаємо таке рішення Замовника протиправним, оскільки не ґрунтується на вимогах тендерної документації та положеннях діючого законодавства України. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати діючий (чинний) дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин 2 класу). Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затв. постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (далі – Порядок 1107) визначає процедуру видачі або відмови у видачі, переоформлення, анулювання Держпраці та її територіальними органами дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Постановою Кабінету Міністрів України від 07 лютого 2018 р. № 48 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 серпня 2010 р. № 725 і від 26 жовтня 2011 р. № 1107» викладено Додаток 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Порядку 1107 в новій редакції. Так, до переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки було віднесено трубопроводи пари та гарячої води з робочим тиском понад 0,05 МПа і температурою нагріву вище ніж 110 °C, посудин, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива. Саме на період дії Порядку 1107 в цій редакції Скаржником отримано дозвіл № 0404.18.12 виданий ГУ Держпраці у Дніпропетровській області. В графі /найменування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, їх тип або марка, дата виготовлення, країна походження, у разі потреби місце їх експлуатації/ зазначено: експлуатувати посудини, що працюють під тиском понад 0,05 МПа, крім автомобільних газових балонів, що є ємностями для газового моторного палива (збірники сталеві зварні (контейнери) для зберігання та транспортування рідкого хлору, 2018 р.в. (2 од.), Україна; бочки (контейнери) 800 л для рідкого хлору, 2018р. в. (52 од.), Росія). Вимогами Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (зберігання, транспортування небезпечних речовин 2 класу). Дану вимогу Скаржником було виконано. Також, а складі пропозиції надано лист-пояснення від 15.06.2020р. вих. 402 де повідомлено, що хлор рідкий відноситься до небезпечних речовин 2 класу згідно Таблиці 4 Нормативів граничнодопустимих викидів забруднюючих речовин із стаціонарних джерел, затв. Наказом від 27.06.2006р. №309 Міністерства охорони природнього природного середовища України та вимог Нормативів порогових мас небезпечних речовин для ідентифікації об'єктів підвищеної небезпеки, затв. Постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. №956, а також положень ГОСТ 12.1.007. Постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 р. № 207 «Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» викладено Додаток 3 «Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» Порядку 1107 в новій редакції. В пункті 2 даної постанови Кабінет Міністрів України постановив, що дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення строку їх дії. Отже, Скаржник має право експлуатувати машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки згідно дозволу № 0404.18.12 до 06 червня 2023 року (кінцевий строк дії). Таким чином, всупереч Порядку 1107, не ґрунтуючись на вимогах тендерної документації Замовник відхилив пропозицію Скаржника. Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Учасником ТОВ «Марілайф», якого допущено до аукціону надано дозвіл №067.19.53 від 13.02.2019р. на експлуатацію машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: устаткування пов’язане із зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, які визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002р. №956 «Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки»: -балони із зрідженим газом (хлор), 50 л, 1992р., Україна, 110 од. - балони із зрідженим газом (хлор), 50 л, 1995р., Україна, 90 од. -контейнери із зрідженим газом (хлор), 900 л, 1994р., 14 од. Фактично, дозвіл наданий Скаржником та наданий ТОВ «Марілайф» видано на один й той самий товар (хлор), на одне й те саме устаткування – контейнери. А тому, Замовник протиправно відхилив пропозицію Скаржника порушивши принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. ІІ. Щодо протиправного допущення пропозиції ТОВ «Марілайф» до аукціону Згідно Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 24.06.2020р. пропозицію ТОВ «Марілайф» допущено до аукціону, однак вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» не відповідає умовам тендерної документації. 2.1. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість хлору рідкого, гіпохлориту натрію та сульфату заліза, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару. Документи про якість повинні включати наступну інформацію: - найменування підприємства, що виготовляє товар; - результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту; - найменування діючого стандарту. В таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено такі технічні характеристики товару (сульфат заліза): 1. Зовнішній вигляд: темно-коричнева рідина 2. рН (10% водний розчин), 2,0±0,5% 3. Fe,%, 11,5±0,5 4. Щільність (при 20°С), 1,50±0,03 кг/дм3 ТОВ «Марілайф» надано переклад сертифікату якості 20200117/4 від 22 квітня 2020р. (стр. 35 файлу «технічні.pdf») в якому відсутній зовнішній вигляд. А тому, ТОВ «Марілайф» не підтверджено відповідність запропонованого сульфат заліза якісним показникам, що встановлені в тендерній документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути не допущена до аукціону. 2.2. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість хлору рідкого, гіпохлориту натрію та сульфату заліза, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару. В таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що масова частка домішок хімічних елементів у воді при застосуванні коагулянтів повинна відповідати вимогам ДБН В.2.5.-75:2013 «Каналізація зовнішні мережі та споруди. Основні положення проектування, вимогам Євронорми EN890:2012 і гарантувати якість вживаної сировини і технології виробництва. В примітці Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання у викладеній інформації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками). Отже, згідно тендерної документації сульфат заліза повинен відповідати вимогам Євронорми EN890:2012, в іншому випадку учасник повинен надати технічну документацію. ТОВ «Марілайф» надано переклад сертифікату якості 20200117/4 від 22 квітня 2020р. (стр. 35 файлу «технічні.pdf») в якому зазначено, що товар відповідає вимогам Євронорми 890:2004, а отже є еквівалентом. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» відсутня технічна документація (Євронорми 890:2004) на запропонований товар (сульфат заліза), що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути не допущена до аукціону. 2.3. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість хлору рідкого, гіпохлориту натрію та сульфату заліза, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару. Документи про якість повинні включати наступну інформацію: - найменування підприємства, що виготовляє товар; - результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту; - найменування діючого стандарту. В таблиці 2 Додатку 2 до тендерної документації встановлено такі технічні характеристики товару (гіпохлорит натрію): Зовнішній вигляд - рідина зеленувато-жовтого кольору Коефіцієнт світлопропускання, %, не менше - 20 Масова концентрація активного хлору, г/дм3, не менше - 170 Масова концентрація лугу в перерахунку на NaOH, г/дм3 - 40-60 Масова концентрація заліза, г/дм3, не більше - 0,06 ТОВ «Марілайф» надано сертифікат якості №44 від 29 травня 2020р. (стр. 53 файлу «технічні.pdf») в якому зазначено зовнішній вигляд: «зеленувато-жовтий колір». А тому, ТОВ «Марілайф» не підтверджено відповідність запропонованого гіпохлориту натрію якісним показникам, що встановлені в тендерній документації, зокрема агрегатному стану речовини. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути не допущена до аукціону. 2.4. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість хлору рідкого, гіпохлориту натрію та сульфату заліза, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару. Документи про якість повинні включати наступну інформацію: - найменування підприємства, що виготовляє товар; - результати проведених аналізів, які підтверджують відповідність якості продукту вимогам діючого стандарту; - найменування діючого стандарту. В таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено такі технічні характеристики товару (хлор): Об’ємна доля хлору, не менше - 99,8% Масова доля води, не більше - 0,01% Масова доля три-хлористого азоту, не більше - 0,002% Масова доля нелетучого залишку, не більше - 0,015% В довідці №439 від 17.06.2020р. (стр. 28 файлу «технічні.pdf») зазначено, що виробником хлору є Chimcomplex S.A., Румунія. ТОВ «Марілайф» надано переклад сертифікату якості №9773 від 11 грудня 2019р. (стр. 96 файлу «технічні.pdf»), виданого Chimcomplex S.A., Румунія в якому відсутній показник «масова доля нелетучого залишку». А тому, ТОВ «Марілайф» не підтверджено відповідність запропонованого хлору якісним показникам, що встановлені в тендерній документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути не допущена до аукціону. 2.5. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати паспорт або сертифікат або декларація відповідності або інші відповідні документи, що засвідчують якість хлору рідкого, гіпохлориту натрію та сульфату заліза, що є предметом закупівлі, виданий заводом виробником товару. В таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що якість товару (хлор)повинна відповідати – ГОСТ 6718-93. В примітці Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що у разі посилання у викладеній інформації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, - слід вважати в наявності вираз “або еквівалент” (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов'язкове надання технічної документації, що запропонований еквівалент відповідає вимогам Замовника, тобто не гірше за технічними та якісними характеристиками). В довідці №439 від 17.06.2020р. (стр. 28 файлу «технічні.pdf») зазначено, що виробником хлору є Chimcomplex S.A., Румунія. ТОВ «Марілайф» надано переклад сертифікату якості №9773 від 11 грудня 2019р. (стр. 96 файлу «технічні.pdf»), виданого Chimcomplex S.A., Румунія в якому зазначено, що хлор відповідає вимогам специфікації якості STP 008/2018, а отже є еквівалентом. В складі тендерної пропозиції ТОВ «Марілайф» відсутня технічна документація (STP 008/2018) на запропонований товар (хлор), що не відповідає вимогам тендерної документації. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути не допущена до аукціону. 2.6. Згідно ч. 2 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Отже, виходячи з вимог положень Закону України «Про публічні закупівлі» учасник не може визнавати конфіденційною якусь частину документу, а лише весь документ, який буде доступний для перегляду лише Замовнику. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні договір (договори) із заводом-виробником та/або постачальником товару про отримання Учасником хлору рідкого, гіпохлориту натрію марки «Б» та сульфату заліза на 2020 рік. ТОВ «Марілайф» надано договір №25627 від 27.12.2019р., укладений з Chimcomplex S.A. на постачання хлору (стр. 36 файлу «технічні.pdf») з зафарбованими цінами. Відповідно до абц. 7 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути відхилена Замовником закупівлі. 2.7. Додатком 2 до тендерної документації на закупівлю товару ДК 021:2015 код: 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини (Хлор рідкий, гіпохлорит натрію та сульфат заліза) встановлено, що учасники повинні надати діючий (чинний) висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на хлор рідкий на гіпохлорит натрію марки Б та на сульфат заліза, виданий на учасника закупівлі. В довідці №439 від 17.06.2020р. (стр. 28 файлу «технічні.pdf») зазначено, що виробником хлору є Chimcomplex S.A., Румунія, а виробником гіпохлорит натрію Aden-Transexim S.R.L., Молдова. ТОВ «Марілайф» надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 20.01.2020р. №12.2-18-3/590 на хлор рідкий, ГОСТ 6718-93; країна-виробник: Румунія, Aden-Transexim S.R.L. ТОВ «Марілайф» надано переклад сертифікату якості №9773 від 11 грудня 2019р. (стр. 96 файлу «технічні.pdf»), виданого Chimcomplex S.A., Румунія в якому зазначено, що хлор відповідає вимогам специфікації якості STP 008/2018. Таким чином, не зрозуміло який товар проходив санітарно-епідеміологічну експертизу, якщо виробником хлору згідно наданих документів є Chimcomplex S.A., Румунія, який виготовляє товар відповідно до специфікації якості STP 008/2018. А висновок надано на хлор рідкий, який виготовляється відповідно ГОСТ 6718-93; країна-виробник: Румунія, Aden-Transexim S.R.L. Більш того, підприємство Aden-Transexim S.R.L. знаходиться на території Молдови. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути відхилена Замовником закупівлі. Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. А тому, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» мала бути не допущена до аукціону. Більш того, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, оскільки відхилив пропозицію Скаржника через надання дозволу, який на його думку не відповідає умовам тендерної пропозиції та допустив до аукціону ТОВ «Марілайф», яке надало в складі пропозиції аналогічний дозвіл (на той самий товар та устаткування). Отже, тендерна пропозиція ТОВ «Марілайф» не відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про допущення даного учасника до аукціону підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги абц. 1 п. 2 ч. 1 ст. 31, абц. 7 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право ТОВ «Енвіротех-Інжинірінг» як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі. Зокрема, допустивши тендерну пропозиції ТОВ «Марілайф» до аукціону, яка не відповідає вимогам тендерної документації Замовник застосував дискримінаційний спосіб визначення кола учасників закупівлі. З огляду на вищевикладене, ПРОСИМО: 1. Зобов’язати Комунальне підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради» скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енвіротех-Інжинірінг». 2. Зобов’язати Комунальне підприємство «Міськводоканал» Сумської міської ради» скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Марілайф» до аукціону.
Дата розгляду скарги: 08.07.2020 12:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.07.2020 19:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.07.2020 21:34
Дата виконання рішення Замовником: 17.11.2021 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником прийнято рішення виконати Рішення № 13357-р/пк-пз від 09.07.2020 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ», код ЄДРПОУ 40229151.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЕНВІРОТЕХ-ІНЖИНІРІНГ", Бельков Ілля Львович +380567362992 main@envirotech-engineering.com