• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху головного корпусу блоків 1, 2, 3 гінекологічного відділення і відділення малоінвазивної та ендоскопічної онкохірургії Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради м. Чернігів, проспект Миру, 211 Д» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Строк виконання робіт: початок робіт – після отримання дозволу на виконання робіт, закінчення робіт – до 30.06.2021р.

Завершена

14 858 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 300.00 UAH
Період уточнення: 15.05.2020 16:53 - 30.05.2020 16:00
Відповідь надана

Про наяність фінансування.

Номер: 391055e445d84a27b2c8f08573c9f5e2
Дата опублікування: 21.05.2020 13:57
Опис: Просимо Вас надати інформацію про розмір та наявність фінансування на 2020 рік за даними роботами по даному об'єкту та джерело фінансування.
Відповідь: Доброго дня! Джерелом фінансування по даному об’єкту є власні кошти, по мірі їх надходження буде здійснюватися оплата.
Дата відповіді: 22.05.2020 17:12
Відповідь надана

Щодо Відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.

Номер: 3557d4fe542e492c8041fa6170e59728
Дата опублікування: 21.05.2020 11:32
Опис: Відповідно до вимог пункту 6 Додатку 2 Учасник зобов’язаний надати «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України». Просимо надати роз’яснення чи повинен вищезазначений документ бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. В свою чергу нагадуємо, що згідно з нормами підпункту 3 пункту 2 Розділу «II. Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Отже, Учасник не має можливості отримати «Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України» що видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він має надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника.
Дата відповіді: 22.05.2020 17:09
Відповідь надана

Щодо Витягу з реєстру платників ПДВ.

Номер: 3c35134745b6423fb9cd5403b7d065d1
Дата опублікування: 21.05.2020 11:11
Опис: Відповідно до вимог пункту 3 Додатку 2 Учасник зобов’язаний надати «Скановану копію з оригіналу Витягу з реєстру платників ПДВ або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ. Для платників єдиного податку - скановану копію з оригіналу витягу з реєстру платників єдиного податку або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника єдиного податку та документ про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період». Просимо надати роз’яснення чи повинні вищезазначені документи бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі. В свою чергу повідомляємо що відповідно до пункту 7.4. Розділу VII ПОЛОЖЕННЯ про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року за № 1130, Витяг діє до внесення змін до Реєстру. Отже, Витяг з реєстру платників ПДВ отриманий до оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі є дійсним, а вимога щодо надання Витягу з реєстру платників ПДВ який необхідно отримати Учаснику після оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі - є незаконною. Також просимо Замовника звернути увагу на той факт, що відповідно до пункту 2.4. Розділу ІІ ПОЛОЖЕННЯ про реєстрацію платників податку на додану вартість, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 року за № 1130 обов'язки на формування та дання довідок з Реєстру покладено на Державну податкову службу України. Згідно з офіційними повідомленнями, розміщеними на офіційному порталі Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua/) та норм підпункту 3 пункту 2 Розділу «II. Прикінцеві положення» Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19), з дня оголошення карантину зупиняється перебіг строків звернення за отриманням адміністративних та інших послуг та строків надання цих послуг, визначених законом. Від дня припинення карантину перебіг цих строків продовжується з урахуванням часу, що минув до його зупинення. Отже, Учасник не має можливості отримати Скановану копію з оригіналу Витягу з реєстру платників ПДВ або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника ПДВ. Для платників єдиного податку - скановану копію з оригіналу витягу з реєстру платників єдиного податку або скановану копію з оригіналу свідоцтва платника єдиного податку та документ про сплату єдиного податку за звітний (податковий) період пізніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, якщо учасник не має можливості надати документ, визначений даною документацією, він має надати довідку довільної форми на фірмовому бланку підприємства з аргументованим поясненням відсутності відповідного документу з додаванням копій підтверджуючих документів або без них, але неспроможність подати всю інформацію, що вимагається тендерною документацією буде віднесена на ризик учасника.
Дата відповіді: 22.05.2020 17:09
Відповідь надана

Щодо надання документів, виданих не раніше дати оприлюднення оголошення.

Номер: 1d01ea25be8f47549418aba985c73b3d
Дата опублікування: 21.05.2020 10:20
Опис: Відповідно до вимог пункту 2 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає: «Усі документи, які учасник готує або отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).». В свою чергу повідомляємо, що перелік документів, на які не розповсюджується дана вимога - є не повним і потребує доповнення. Просимо Вас надати роз’яснення, що роботи Учаснику для відповідності вищезазначеним вимогам, якщо Накази про прийняття на роботу працівників, трудові договори ,цивільно-правові угоди з працівниками, договори на виконання аналогічних робіт, установчі документи, були оформлені задовго до дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Відповідь: Доброго дня! На перелічені Вами документи не розповсюджується дія вимоги про їх видачу не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі.
Дата відповіді: 22.05.2020 17:07