• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху головного корпусу блоків 1, 2, 3 гінекологічного відділення і відділення малоінвазивної та ендоскопічної онкохірургії Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради м. Чернігів, проспект Миру, 211 Д» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Строк виконання робіт: початок робіт – після отримання дозволу на виконання робіт, закінчення робіт – до 30.06.2021р.

Завершена

14 858 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 74 300.00 UAH
Період оскарження: 15.05.2020 16:53 - 05.06.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: f016051249c14b298efad0ee225b8060
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-15-005146-b.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Уважно ознайомившись з Вашою тендерною документацією було встановлено наступне. 1. Додатком 1 до тендерної документації у частині підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації замовником серед іншого передбачено наступне: «У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід обов’язково повинно бути зазначено про наявність інженера з охорони праці (будівництво). На підтвердження такої інформації надати скановану копію з оригіналу сертифікату інженера з охорони праці (будівництво), який виданий Органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Асоціації експертів будівельної галузі відповідно до вимог нормативно-правового акту «Мінімальні вимоги щодо безпеки і захисту здоров'я на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках», затвердженого Наказом Мінсоцполітики України від 23.06.2017 № 1050. Учасник, який не має в своєму складі інженера з охорони праці (будівництво) з відповідним сертифікатом, повинен надати договір із відкладальною умовою (який набуває чинності в разі визнання такого учасника переможцем процедури закупівлі та укладення відповідного договору) із фахівцем, який має такий сертифікат та надати сертифікат фахівця.» Звертаєму увагу, що дана вимога є дискримінаційною, оскільки наказ Мінсоцполітики № 1050 від 23.06.2017 р. не містить вимоги щодо обов’язкового отримання сертифікату, виданого органом з сертифікації персоналу будівельної галузі Асоціації експертів будівельної галузі. Просимо врахувати, що згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 2. Пунктом 2 розділу V тендерної документації передбачено наступне: «Усі документи, які учасник готує або отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).». У зв’язку з цим, просимо роз’яснити чи відносяться до поняття «Усі документи, які учасник готує або отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій)» договори учасника, укладені в частині оренди чи надання послуг? У випадку прогалини щодо однозначного формального визначення, просимо внести зміни до тендерної документації та розширити перелік виключень для цього пункту, виклавши у наступний спосіб: «(за виключенням договорів, ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору)».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Відповідно до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради надає наступні роз’яснення: 1. Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017р. № 1050 затверджено Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (далі – Мінімальні вимоги). Ці Мінімальні вимоги встановлюють загальні вимоги до організації охорони праці та робочих місць на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках при виконанні будівельних робіт згідно з переліком видів будівельних робіт (далі – Перелік видів будівельних робіт), на які поширюються мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках, що наведений у додатку 1 до Мінімальних вимог. Мінімальні вимоги поширюються на замовників, керівників будівництва, генеральних підрядників, підрядників, субпідрядників, фізичних осіб, що забезпечують себе роботою самостійно. До переліку видів будівельних робіт входять зокрема, але не виключно: монтажні роботи, бетонні роботи, оздоблювальні роботи, електромонтажні роботи, монтаж і випробування внутрішнього інженерного обладнання та мереж, капітальний ремонт, демонтаж. Виконання таких видів робіт передбачено тендерною документацією, а саме Додатком 3 Технічне завдання до предмету закупівлі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень 2-го поверху головного корпусу блоків 1, 2, 3 гінекологічного відділення і відділення малоінвазивної та ендоскопічної онкохірургії Комунального некомерційного підприємства «Чернігівський медичний центр сучасної онкології» Чернігівської обласної ради м. Чернігів, проспект Миру, 211 Д» (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). З метою організації охорони праці та забезпечення життя і здоров’я працюючих на будівельному майданчику, де будуть проводитися будівельні роботи (в тому числі зазначені вище) до початку виконання будівельних робіт призначається координатор з охорони праці. Відповідно до частини четвертої Розділу ІV Мінімальних вимог координатор з питань охорони праці повинен мати необхідну підготовку для виконання своїх функцій, кваліфікація якого має бути підтверджена незалежним органом за професією інженер з охорони праці (будівництво). Окрім того, тендерною документацією не вимагається наявність інженера з охорони праці (будівництво) у штаті учасника, а надається можливість залучення такого фахівця за договором з відкладальною умовою, що ніяк не дискримінує та не обмежує учасників для участі у закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо, що тендерна документація складена виключно у відповідності до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі», жодним чином не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Також звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини третьої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 2. Договори учасника, укладені в частині оренди чи надання послуг не підпадають під дію вимоги «Усі документи, які учасник готує або отримує від інших осіб/юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/установ/організацій) повинні бути видані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору). Пропозиція такого учасника не буде відхилена відповідно до статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено