• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область

45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація – Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-26 Чугуїв - Мілове (через м.Старобільск) на ділянці км 161+000 - км 167+000, Луганська область

Завершена

171 859 948.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 859 299.74 UAH
Період уточнення: 13.05.2020 17:13 - 16.06.2020 09:00
Відповідь надана

Кваліфікаційний критерій: "Наявність досвіду виконання аналогічного договору"

Номер: 6070906896d04cbdafa3e80bc305b04c
Дата опублікування: 05.06.2020 09:44
Опис: Доброго дня! Ознайомившись із вимогами тендерної документації, в тому числі із кваліфікаційним критерієм: "наявність аналогічного договору" виникає питання: чому Вами до основних видів робіт двічі включено роботи по улаштуванню дорожного корита (п.2 та п.6)? Це не помилка? Чи Учаснику потрібно підвердити сумарний обсяг (п.2 + п.6) даних робіт?
Відповідь: 1. П.6 до додатку 2 (інформація про наявність досвіду виконання аналогічного (них) договору (рів))- є технічною помилкою (дублюванням ) пункту 2. З метою усунення технічної помилки Тендерний комітет здійснить внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Дата відповіді: 11.06.2020 08:54
Відповідь надана

Досвід виконання аналогічного договору(рів)

Номер: 4a743e6c8def44c2ade868e9085f438a
Дата опублікування: 05.06.2020 09:31
Опис: Шановний Замовник. При вивченні тендерної документації у нас як у потенційного учасника виникли питання. Так, Тендерною документацією передбачено наявність досвіду виконання аналогічного договору(рів). Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного-середньго ремонту (за видами робіт, що є сумісними із зазначеними у предметі закупівлі, в тому числі у відповідних або більших обсягах) автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Наявність досвіду учасників повинна передбачувати підтвердження Улаштування дорожних корит в обсязі 21946 м2. Насамперед улаштування дорожних корит майже не застосовується при поточному-середньому і капітальному ремонті автомобільних доріг, відповідно до класифікаторів влаштуваня корит використовується локально та не є основним видом робіт. Реконструкція же передбачає виконання робіт з поширення проїздної частини, а тому і виникає необхідність проведення земляних робіт як в тому числі і влаштування корит. Визначення однією з вимог наявність саме досвіду з улаштування корит значно зменьшує конкуренцію по предмету закупівлі і призводить до дискриминації потенційних учасників. Просимо змінити вимогу по влаштуванню дорожніх корит на сумісні види робіт, а саме: розробка грунту з навантаженням у транспортні засоби або переміщенням, планування грунту, ущільнення грунту котками, як це передбачено ресурсними елементними кошторисними нормами. Або дати відповідь, чи будуть вище зазначені види робіт вважатися сумісними і в яких обсягах (м3)?
Відповідь: 1. Улаштування дорожніх корит в обсягах, зазначених у тендерній документації, передбачено технічним завданням , яке , в свою чергу , базується на проектно-кошторисній документації (планується влаштування додаткової смуги руху). 2. Улаштування дорожніх корит прямо передбачено роботами з капітального ремонту , а саме : ГБН Г. 1-218-182:2011 – Роботи з капітального ремонту – пункт 5.2.1 (згідно з ВБН В.2.3-218-171), пункт 5.2.2(згідно з ВБН В.2.3-218-186). Крім того, слід зазначити, що відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017 р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.
Дата відповіді: 10.06.2020 16:20