• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

«Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів»

Торги відмінено

7 091 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 415.00 UAH
Період уточнення: 08.05.2020 18:54 - 19.06.2020 17:04
Відповідь надана

Порушення норм чинного законодавства при проведенні закупівлі

Номер: bdf5218a844645d39fa9f06c62572654
Дата опублікування: 15.05.2020 11:49
Опис: Зазначаємо, що тендерна документація підготовлена уповноваженою особою замовника з порушенням норм чинного законодавства, а саме з порушенням норм ст. 5 та ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі. Зважаючи на норми ч.35 ч.1 та ч. 1 ст. 11 ЗУ Про публічні закупівлі , саме Уповноважена замовником особа відповідає за проведення закупівлі, саме дана особа зобов’язана була підготовити тендерну документацію враховуючи умови чинного законодавства. Тому, у випадку не внесення змін до розміщеної документації та у випадку залишення дискримінаційних вимог, ми змушені звертатися до відповідних органів. Зважаючи на вищевикладене просимо привести тендерну документацію до норм визначених ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: З 19 квітня 2020 року вступив в дію новий ЗУ “Про публічні закупівлі” (далі – Закон). Перехідними положеннями розділу 10 нової редакції Закону зазначено, що до 1 січня 2022 року замовник може утворювати тендерний комітет (комітети) для організації та проведення закупівель. Згідно ст. 13 до таких процедур відносяться: відкриті торги, торги з обмеженою участю, конкурентний діалог та переговорна процедура. Тобто спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у визначенні Закону. Тож, відповідальною за організацію та проведення спрощеної закупівлі з 19 квітня 2020 року має бути тільки уповноважена особа. Так зазначено в ст. 11 нового ЗУ. З огляду на вищевикладене, зазначимо, що дана закупівля здійснена з дотриманням статей 2,3,5,13,23 Закону.
Дата відповіді: 19.05.2020 12:00
Відповідь надана

Щодо висновку

Номер: dfe0a5ebf1c84d709ab74b308f5e6903
Дата опублікування: 15.05.2020 11:49
Опис: Зазначаємо, що контейнери для збору побутових та інших відходів об’ємом 8 м3(Лот № 2) не підлягають обов’язковій санітарно-епідеміологічній експертизі згідно норм чинного законодавства України. Враховуючи зазначене Замовник не повинен вимагати від Учасника подання документів які є не обов’язковими згідно норм законодавства. Зважаючи на зазначене просимо Замовника виключити вимогу щодо надання потенційними учасниками висновку санітарно-епідеміологічної експертизи.
Відповідь: Відповідно до ст. 11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей.
Дата відповіді: 19.05.2020 14:10
Відповідь надана

Що буде еквівалентом ваги у розумінні Замовника

Номер: fb62e3d24c9c49b69e2fd1b9b8f597b9
Дата опублікування: 15.05.2020 11:26
Опис: Потенційний Учасник просить Замовника зазначити, контейнер із якою вагою він вважатиме еквівалентом контейнера із вагою не менше 80 кг та не більше 90 кг (Лот № 3)?
Відповідь: Пояснюємо, що вага контейнеру прямопропорційно залежить від кількості витраченого на виготовлення контейнеру матеріалу і є додатковим параметром, що підтверджує міцність та стійкість до пошкоджень і навантажень. Обмеження ваги обумовлено наявною у комунальному господарстві технікою та її експлуатаційними характеристиками. Діапазон у 10 кг є достатньо широким для еквівалентних пропозицій. Вважаємо, що зазначена вимога, не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 13:42
Відповідь надана

Вага контейнера

Номер: b3249f1366bf4501bdaa6f492643eb4a
Дата опублікування: 15.05.2020 11:25
Опис: Вимога щодо ваги контейнера (Лот № 3) є дискримінаційною та такою, що призводить до обмеження конкуренцію. Тому просимо Замовника, з метою уникнення порушення норм ст. 3 ЗУ Про публічні закупівлі виключити вимогу, що вага контейнера не менше 80 кг. та не більше 90 кг.
Відповідь: Пояснюємо, що вага контейнеру прямопропорційно залежить від кількості витраченого на виготовлення контейнеру матеріалу і є додатковим параметром, що підтверджує міцність та стійкість до пошкоджень і навантажень. Обмеження ваги обумовлено наявною у комунальному господарстві технікою та її експлуатаційними характеристиками. Вважаємо, що зазначена вимога, не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 13:42
Відповідь надана

Чи буде еквівалент запропонована Учасником труба круглого перетину трубі квадратного перетину

Номер: cff9883180274ce3acd4561565cd770b
Дата опублікування: 15.05.2020 11:25
Опис: Потенційний Учасник просить Замовника зазначити (щодо оцинкованих контейнерів), чи вважатиме він еквівалентом запропонований контейнер із рамою з труби круглого перетину? Чи не буде відхилена пропозиція Учасника (Лот № 3)?
Відповідь: У ТД відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що вимагає зазначати їх еквівалент. Вважаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 14:09
Відповідь надана

Що буде еквіваленом рами труби квадратного перетину у розумінні Замовника

Номер: ff2b80f41edf4ad0ab4522aa8f15b286
Дата опублікування: 15.05.2020 11:24
Опис: Потенційний Учасник просить Замовника зазначити контейнер із рамою з труби якого перетину він вважатиме еквівалентом контейнера із рамою з труби квадратного перетину (Лот № 3)?
Відповідь: У ТД відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що вимагає зазначати їх еквівалент. Вважаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 14:09
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 57de06289f6b439aa110337147483c7a
Дата опублікування: 15.05.2020 11:24
Опис: Просимо Замовника виключити із тендерної документації вимогу визначену щодо того, що «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину 20 на 20 мм. (Лот № 3)». Оскільки дана вимога не впливає на якість контейнера не надає йому міцності, а лише призводить до обмеження конкуренції та дискримінації, та порушує норми ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Зазначений параметр також є основним, вибір типу та якості якого зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства. Вважаємо, що зазначена вимога, не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 13:41
Відповідь надана

Товщина сталі

Номер: 2d6d1d2391ff4e94846bd6a19286cf43
Дата опублікування: 15.05.2020 11:24
Опис: З якою метою Замовником вимагається кронштейн із товщиною сталі не меншою за 4 мм. (щодо оцинкованих контейнерів), якщо і кронштейну з товщиною 3 мм? достатньо для того щоб контейнер функціонував протягом тривалого строку. Вимога є дискримінаційною, просимо виключити її з тендерної документації.
Відповідь: Зазначений параметр також є основним, вибір типу та якості якого зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства. Вважаємо, що зазначена вимога, не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 13:40
Відповідь надана

Чи буде еквівалент запропонований Учасником кронштейн багаторівневого штампування з товщиною 1,5 мм

Номер: d21bbb282052463ca24c6a6e0f9f55ed
Дата опублікування: 15.05.2020 11:23
Опис: Просимо Замовника пояснити (щодо Лоту № 3), чи вважатиме він еквівалентом запропонований Учасником контейнер із вузлом кронштейну захвату та підйому який виготовлений шляхом штампування методом глибокої витяжки з товщиною металу 1,5 мм.?
Відповідь: У ТД відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що вимагає зазначати їх еквівалент. Вважаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Дата відповіді: 19.05.2020 14:09
Відповідь надана

Що буде еквівалентом кронштейну захвату у розумінні Замовника

Номер: 190deb2602aa4eafb0dd12b8185de29f
Дата опублікування: 15.05.2020 11:23
Опис: Потенційний Учасник просить Замовника зазначити, (щодо Лоту № 3) контейнер із кронштейном захвату та підйому з якою товщиною металу він вважатиме еквівалентом контейнера із кронштейну захвату та підйому виконаного із метолу товщиною не менше 2 мм.?
Відповідь: У ТД відсутні посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, що вимагає зазначати їх еквівалент. Вважаємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання.
Дата відповіді: 19.05.2020 14:08