-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
«Придбання обладнання для збору побутових відходів, а саме: контейнерів»
Торги відмінено
7 091 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 7 415.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 7 415.00 UAH
Період оскарження:
08.05.2020 18:54 - 25.06.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо невідповідностей технічничних характеристик Лот2: 5 од. металевих контейнерів об’ємом 8,0 м3
Номер:
645f7b22f6424d198ecc358ce6606774
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-004478-b.c3
Назва:
Щодо невідповідностей технічничних характеристик Лот2: 5 од. металевих контейнерів об’ємом 8,0 м3
Вимога:
Шановний Замовнику, приведіть будь-ласка технічне завдання (технічні вимоги) щодо контейнерів Лот 2 – 5 од. до характеристик вашого сміттєвоза портального з обладнанням Hidro-Mak на шасі Ford Cargo 1833 DC:
- збір контейнерів на місці у разі перевезення з демонтованими накривками та колесами?
А також вимоги характеристик п 1.4. Додатку 1 технічного завдання,
Відкривання заднього борту в конструкції має бути контейнерного типу.
Днище надбудови виконано в півкруглому перетині, що в свою чергу буде призводить до відсутності налипання відходів. По днищу є додаткові посилення конструкції.
Усі механізми (ричаги) відкривання бортів оцинковані і т.д....
якщо зазначено, що «Конструкція відкритого типу, для завантаження через верх, з використанням всієї корисної ємності контейнера.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.06.2020 16:44
Вирішення:
Вимогу Ідентифікатор UA-2020-05-08-004478-b.c3 від 12.06.2020 задовольнити. Найближчим часом буде внесено зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо усунення Замовником (Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-08-004478-b за Лотом № 3
Номер:
110c83c9370f46aea03239b9dc19f724
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-004478-b.c2
Назва:
Щодо усунення Замовником (Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-08-004478-b за Лотом № 3
Вимога:
Опис:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону вимагаємо:
1. Виключити з Додатку № 2 Лот 3 вимогу щодо того, що днище контейнера має бути заокругленої форми на підставі пункту 1 поданої вимоги.
2. Виключити з Додатку № 2 Лот 3 вимогу щодо того, що «Товщина металу кронштейну захвату та підйому не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі» на підставі пункту 2 поданої вимоги.
3. Виключити з Додатку № 2 Лот 3 вимогу щодо того, що для підвищення ремонтопридатності кронштейн захвату кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару на підставі пункту 3 поданої вимоги.
4. Виключити з Додатку № 2 Лот 3 до тендерної документації вимогу щодо того, що «Товщина металу кронштейну коліс та ребер жорсткості не менше 4,0 мм....» на підставі пункту 4 поданої вимоги.
5. Виключити з Додатку № 2 Лот 3 до тендерної документації вимогу щодо того, що «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм» на підставі пункту 5 поданої вимоги.
6. Виключити з Додатку № 2 Лот 3 до тендерної документації вимогу щодо того, що «Вага контейнера має бути не менше 80 кг та не більше 90 кг.» на підставі пункту 6 поданої вимоги.
7. Зазначити у Додатку № 2 Лот 3 стандарт, якому повинен відповідати контейнер який планує закупити Замовник, на підставі пункту 7 даної вимоги.
8. Встановити, що гарантійний термін на товар становить 1 рік (12 місяців) з моменту поставки при належній експлуатації згідно інструкції виробника, з підстав наведених у пункті № 8 даної вимоги.
9. Виключити вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції листа гарантії, на підставі пункту 9 поданої вимоги.
Пов'язані документи:
Учасник
- 2._Рiшення_АМКУ__№_8205.pdf 20.05.2020 16:03
- 1._Рiшення__АМКУ__№_18199.pdf 20.05.2020 16:03
- Вимога_UA-2020-05-08-004478-b_(Лот_3).pdf 20.05.2020 16:03
Дата подачі:
20.05.2020 16:03
Вирішення:
Замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо параметрів «Днище контейнера має бути заокругленої форми…», «Товщина металу кронштейну захвату та підйому не менше ніж 2 мм та має вбудовані підсилювачі...», «Для підвищення ремонтопридатності кронштейн захвату кріпиться до корпусу болтовим з’єднанням з можливістю заміни без порушення цинкового шару.», «Товщина металу кронштейну коліс та ребер жорсткості не менше 4,0 мм....», «По периметру верхньої частини контейнер має бути обладнаний рамою з труби квадратного перетину не менше ніж 20 на 20 мм.», «Вага контейнера має бути не менше 80 кг та не більше 90 кг.», зазначених у документі під назвою «4-Додаток 2-ТЗ Лот 3» (металеві контейнери призначені для м. Слов’янськ, м. Родинське Покровської міської ради):
замовником з урахуванням ст. 3 та п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до умов експлуатації, потреби та досвіду попередніх закупівель визначені технічні вимоги до предмету закупівлі та викладені у документі під назвою 4-Додаток 2-ТЗ Лот 3».
Наголошуємо, що контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами є оптимальними для використання саме наявною спецтехнікою. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством та парком сміттєвозів, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства.
Повідомляємо, що національним стандартом України, який визначає вимоги до контейнерів для побутових відходів, являється ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги». Державний стандарт ДСТУ 8476:2015 не містить вимог щодо товщини окремих елементів, а також ваги.
Аргументація щодо використання товару відповідно до інструкції є недоречною у даному випадку, адже контейнери також призначені для їх використанням населенням, що допускає випадки вандалізму і порушення правил експлуатації товару. Зазначене є додатковим стимулом ефективно використовувати бюджетні кошти та придбати товар з зазначеними технічними параметрами, що є додатковими гарантіями міцності та стійкості до пошкоджень і навантажень. Вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби із зазначеним гарантійним терміном
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Щодо вимоги «…надання листа гарантії наступного змісту ««Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації» найближчим часом буде виключено дану вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо усунення Замовником (Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-08-004478-b за Лотом № 1
Номер:
2d5db66793b14480a2a83a359fc51a47
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-08-004478-b.c1
Назва:
Щодо усунення Замовником (Департаментом екології та природних ресурсів Донецької обласної державної адміністрації) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-05-08-004478-b за Лотом № 1
Вимога:
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону вимагаємо:
1. Виключити з Додатку № 2 Лот 1 вимогу щодо того, що товщина стінки контейнера не менше 6,5 мм. на підставі пункту 1 поданої вимоги.
2. Виключити з Додатку № 2 Лот 1 вимогу щодо того, що товщина кришки не менше 6,0 мм. на підставі пункту 2 поданої вимоги.
3. Виключити з Додатку № 2 Лот 1 вимогу щодо того, що корпус контейнера оснащений монолітними ручками (тобто нез'ємними), розташованими на бічних
стінках на підставі пункту 3 поданої вимоги.
4. Виключити з Додатку № 1 до тендерної документації вимогу щодо того, що «Вага контейнера не менше 62 кг» на підставі пункту 4 поданої вимоги.
5. Виключити вимогу щодо подання у складі тендерної пропозиції листа гарантії, на підставі пункту 5 поданої вимоги
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2020-05-08-004478-b (Лот 1).pdf 20.05.2020 12:36
Дата подачі:
20.05.2020 12:36
Вирішення:
Замовник у відповідності до потреби визначає технічні, якісні та кількісні характеристики товару з урахуванням принципів визначених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо параметру «Товщина стінок контейнера не менше 6,5 мм», зазначеного у документі під назвою «4-Додаток 2-ТЗ Лот 1» (пластикові контейнери призначені для м. Маріуполь):
замовником з урахуванням ст. 3 та п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до умов експлуатації, потреби та досвіду попередніх закупівель визначені технічні вимоги до предмету закупівлі та викладені у документі під назвою 4-Додаток 2-ТЗ Лот 1».
Пояснюємо, що товщина стінок контейнера є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Наголошуємо, що контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. При визначенні характеристик предмету закупівлі замовник виходив із принципів уніфікації з уже існуючим контейнерним господарством та парком сміттєвозів, що дозволить максимально ефективно використовувати наявні матеріальні ресурси господарства. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території міста де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару і як наслідок товщини його стінок. Щодо параметрів «Товщина кришки не менше 6 мм» та «Вага контейнера не менше 62 кг», зазначених у документі під назвою «4-Додаток 2-ТЗ Лот 1»:
додатково до наведеного щодо параметру «Товщина стінок контейнера не менше 6,5 мм» пояснюємо, що товщина кришки контейнера, товщина стінок контейнера і як наслідок його вага є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Наголошуємо, що контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним.
Вага контейнеру прямопропорційно залежить від кількості витраченого на виготовлення контейнеру матеріалу і є додатковим параметром, що підтверджує товщину стінок та кришки, щільність матеріалу і як наслідок його міцність та стійкість до пошкоджень і навантажень.
Аргументація щодо використання товару відповідно до інструкції є недоречною у даному випадку, адже контейнери також призначені для їх використанням населенням, що допускає випадки вандалізму і порушення правил експлуатації товару. Зазначене є додатковим стимулом ефективно використовувати бюджетні кошти та придбати товар з зазначеними технічними параметрами, що є додатковими гарантіями міцності та стійкості до пошкоджень і навантажень.
Щодо параметру «Корпус контейнера - оснащений монолітними ручками (тобто нез'ємними), розташованими на бічних стінках…», зазначеного у документі під назвою «4-Додаток 2-ТЗ Лот 1»:
додатково до наведеного зазначаємо, що вибір типу зумовлений досвідом експлуатації подібних товарів в умовах комунального підприємства.
Вважаємо, що вищезазначені вимоги не є дискримінаційними чи надмірними, не заважають добросовісній конкуренції, є такими, що впливають на якість контейнера та тривалість його використання. Також вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби.
Щодо вимоги «…надання листа гарантії наступного змісту ««Ми, зазначити найменування Учасника підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в тендерній документації, в т.ч. Додатку 2 тендерної документації, а також підтверджуємо можливість надання послуг, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації» найближчим часом буде виключено дану вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено