• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ»

Категорія: особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, діяльність яких здійснюється на комерційній основі. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу та перекладу, перевага надається україномовному тексту. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається з обслуговуючого учасника банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку електронним підписом уповноваженої особи. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не нижче ua AА, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Електронна банківська гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію.

Завершена

2 927 092.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 270.92 UAH
Період уточнення: 07.05.2020 17:06 - 14.05.2020 00:00
Відповідь надана

Щодо ліцензій

Номер: 36ca465e8b0b4a1794f8c20ec9c3fc74
Дата опублікування: 13.05.2020 23:12
Опис: Вимогами пункту 1.1 частини 1 Додатку 6 Тендерної документації передбачена необхідність наявності в Учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із зазначенням інформації про правові підстави користування даним комплексом та наданням відповідних документів. Однак пунктом 1.2 частини 1 Додатку 6 Тендерної документації, що ліцензія, на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, повинна бути видана на учасника або на суб’єкт господарювання, в якого учасник залучає даний програмний комплекс. Звертаємо Вашу увагу, що Ліцензії на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін видаються конкретній особі або підприємству з виключним правом користування даними ліцензійними комплексами лише визначеним у ліцензіях особам або підприємствам на яких видано ліцензії (ліцензіати). Надання ліцензіатом прав користування ліцензійною програмою 3м особам є грубим порушенням ліцензійних прав. Просимо внести зміни до Тендерної документації та зазначити що ліцензія, на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, повинна бути видана виключно на учасника. В іншому випадку користування ліцензіями інших підприємств є грубим порушенням ліцензійних прав.
Відповідь: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник у довідці на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи зазначає, зокрема, інформацію про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене)) для перевірки виконавчої та іншої документації підрядників. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, повинен надати оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу). Також зазначаємо, що відповідно підпункту 7.1 пункту 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у разі залучення стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядної організації) до послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник надає довідку, завірену підписом уповноваженої особи учасника, за формою згідно Додатку 5 цієї тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та документи, які передбачені Додатком 5 цієї тендерної документації по субпідрядній організації. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації у разі, якщо учасник планує залучити сторонній суб’єкт господарювання (субпідрядну організацію) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми субпідрядної організації, необхідних для виконання робіт до яких її залучають, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією до виконання робіт (власне або залучене*). Також згідно з Додатком 5 до тендерної документації залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або іншого права користування на підставі договору. Враховуючи вищезазначене, рахуємо що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні
Дата відповіді: 18.05.2020 14:35
Відповідь надана

Про початкову пропозицію.

Номер: b90b27de54df407d9bf63c3a74e976b4
Дата опублікування: 13.05.2020 22:51
Опис: Просимо надати роз’яснення щодо підстав для вимог визначених пунктом 1.3 Розділу 3. «Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять відсотків (і більше) нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати обґрунтування запропонованої ціни на послуги, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну надання послуг згідно технічного завдання. Детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад підтверджуючими розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних робіт за той самий період за актами приймання виконаних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за актами приймання виконаних робіт), яка склалася в організації учасника за попередній звітній період.» Оскільки в той же час пунктом 6.1 Розділу 3 має бути наданий Розрахунок витрат учасника, складений по формі №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Кошторис за формою № 3-П складається виходячи з трудомісткості, витраченої на здійснення утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду за обсягами будівельних робіт, в розрахунку на один людино-день. Тобто надаючи Розрахунок витрат, складений по формі №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, учасник вже обґрунтовує свою пропозицію. В першу чергу просимо внести зміни в Тендерну документацію та виключити з неї пункт 1.3 частини 1 розділу 3, як такий, що не є обґрунтованим. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог та необхідності обґрунтування початкових пропозицій учасників, які на п’ять відсотків (і більше) нижчі очікуваної вартості предмета закупівлі. В разі відмови, просимо визначити наступне: 1. Чи може Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять відсотків (і більше) нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, надати гарантійний лист про свою спроможність виконати договірні зобов’язання за ціною початкової пропозиція та пропозиції яка буде отримана за результатами аукціону, в той же час обґрунтуванням ціни буде Розрахунок витрат учасника, складений по формі №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013? 2. Якими саме розрахунками, у якій формі, учасник має надавати додатки(обґрунтування) до гарантійного листа?
Відповідь: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять відсотків (і більше) нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати обґрунтування запропонованої ціни на послуги, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну надання послуг згідно технічного завдання. Також відповідно до цього підпункту детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад, підтверджуючими розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних робіт за той самий період за актами приймання виконаних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за актами приймання виконаних робіт), яка склалася в організації учасника за попередній звітній період. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє замовникам встановлювати такі вимоги. Вказана вимога встановлена Замовником для запобігання штучного заниження (демпінгу) цін тендерних пропозицій учасників без належного для цього обґрунтування. Розрахунки на фактичний розмір загальновиробничих, адміністративних тощо витрат, що мають бути додатками до вказаного гарантійного листа, можуть надаватися в довільній формі (в тому числі і перелік інших, поряд з загальновиробничими та адміністративними, витрат). Учасник на виконання цієї вимоги може використовувати передбачені законодавством форми, зокрема, форма №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», яка також вимагається підпунктом 6.1 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того пункт 1.3 частини 1 розділу 3 не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. А частиною 3 статті 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи вищезазначене, рахуємо що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Дата відповіді: 18.05.2020 14:37
Відповідь надана

Інженер

Номер: 533b39c632f040bea8fc05f07cfc55cb
Дата опублікування: 13.05.2020 18:21
Опис: Пунктом е розділу 2 додатку 6 до тендерної документації замовник вимагає: "не менше 1го інженера ІІТВ". Просимо надати повну назву кваліфікації інженера ІІТВ, якого вимагає Замовник. Також просимо надати обгрунтування необхідності даного спеціаліста.
Відповідь: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Інженер ІІТВ – це інженер планово технічного відділу, робота якого полягає у розподілі завдань серед співробітників, встановлення сфери відповідальності для кожного учасника проекту в підзвітній області, складання планів, ведення контролю над їх виконанням, перевірка якості виконаних робіт, запит, отримання, опрацювання матеріалів або документації, необхідних для безперебійного перебігу виробничого процесу, організація співпраці з іншими відділами компанії або сторонніми установами з метою підтримки графіка виконання робіт, представлення інтересів конкретної організації в перевіряючих і регулюючих її технічну діяльність органах, залагодження спірних або конфліктних питань, а також інших організаційних питань
Дата відповіді: 18.05.2020 14:39
Відповідь надана

Щодо огляду

Номер: af6de46f12d34a77a1d63d8d360c3fc5
Дата опублікування: 13.05.2020 18:08
Опис: Просимо надати уточнення. В разі якщо учасник відвідував об’єкт під час проведення попередньої закупівлі, з аналогічним предметом закупівлі, яку було скасовано, чи необхідно йому повторно відвідувати об’єкт з попереднім оформленням запиту на відвідування об'єкту або він може використовувати підтверджуючий документ з минулого відвідування?
Відповідь: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Відвідування об'єкта є необхідною умовою для розуміння спроможностей Учасника по належному, вчасному та повному наданню послуг передбачених проєктною та кошторисною документацією виконання робіт та має право отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Так як були внесені зміни до проєктно-кошторисної документації, є необхідність у повторному відвідуванні.
Дата відповіді: 18.05.2020 14:40