• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ»

Категорія: особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, діяльність яких здійснюється на комерційній основі. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу та перекладу, перевага надається україномовному тексту. Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія, яка надається з обслуговуючого учасника банку одночасно з поданням тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною та створюється та подається з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Електронна банківська гарантія має бути завірена зі сторони банку електронним підписом уповноваженої особи. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України та мають рейтинг за національною рейтинговою шкалою на рівні не нижче ua AА, крім банків, щодо яких прийнято рішення НБУ про визнання неплатоспроможними. Електронна банківська гарантія повинна бути покрита грошовими коштами. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено електронний підпис, або за допомогою якого замовник може перевірити накладення електронного підпису. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав електронний підпис. Разом з банківською гарантією Учасник надає копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію.

Завершена

2 927 092.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 29 270.92 UAH
Період оскарження: 07.05.2020 17:06 - 20.05.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на дії Замовника

Номер: 4ed6895847614a729a526a00c41855de
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002725-a.c5
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга Додається
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.07.2020 14:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2020 20:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.08.2020 21:41
Дата виконання рішення Замовником: 06.08.2020 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням постійно діючої адміністративної колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Далі - Колегії) № 14623-р/пк-пз, розгляд якої після перенесення з 23.07.2020 року був 29.07.2020 року (резолютивну частину рішення оприлюднено 30-07-2020, 17:04:50), зобовязано державне підприємство "Олімпійський навчально-спортивний центр "КОНЧА-ЗАСПА" скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-07-002725-a. Враховуючи зазначене та статтю 18 Закону України «Про публічні закупівлі», протокольним рішенням тендерного комітету від 05.08.20 № 122/20 скасовано рішення тендерного комітету від 30.06.2020 № 111/20 про визначення переможцем закупівлі ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ". Крім того повідомленням від 06.08.20, для усунення виявлених Колегією порушень частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону, за результатами повторного та детального розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ", поданої на участь у торгах щодо закупівлі послуг «Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» (ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) Замовник у порядку частини 9 статті 26 Закону надав можливість Учаснику (ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ") усунути невідповідності (зазначені в рішенні Колегії) в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Волошин Іван Євгенович 380997900039,380675091435,380673967874 tender.strategiya@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга на дії Замовника

Номер: 8828aac494df4c41aadac0d2455db5cb
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002725-a.c4
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Скарга Додається
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 10.07.2020 14:40
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "Стратегія", Волошин Іван Євгенович 380997900039,380675091435,380673967874 tender.strategiya@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірне визначення переможця

Номер: 9fa0d5a2e51641de84eed8b69bfd8b30
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002725-a.a3
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Згідно Протоколу № 107/20 від 15 червня 2020 року Замовник прийняв рішення обрати переможцем учасника ТОВ «ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ» по закупівлі UA-2020-05-07-002725-a Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду «Реконструкція комплексу будівель і споруд державного підприємства «Олімпійський навчально-спортивний центр «Конча - Заспа» з будівництвом нових будівель на Столичному шосе, 19 у Голосіївському районі. Реконструкція та технічне переоснащення комплексного ігрового залу, за адресою: 03131, Столичне шосе, 19, м. Київ» ТОВ «Інжинірингова компанія «СТРАТЕГІЯ» детально ознайомившись з тендерною пропозицією Переможця, зазначає, що пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. 1. Відповідно до пп. 1 п.1 розділу 3 Тендерної документації, учасники повинні надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, які наведено у Додатку 6 до Тендерної документації. Згідно з вимогами пп. 1.2 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази учасники повинні надати оригінали або належним чином завірені копії документів, що підтверджують право власності або залучення обладнання та іншої матеріально-технічної бази, які зазначені в довідці, відповідно пп. 1.1 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації. Учасник ТОВ «ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надав інформацію про наявність в нього офісного приміщення за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 17 і долучило на підтвердження цього договір суборенди № 3008/2 від 01.09.2019 року. Відповідно до п. 3.1 вказаного договору, передача Об’єкта суборенди Орендарем Суборендарю оформлюються Актом приймання-передачі. Однак, так само як і Скаржник, Переможець не надає в складі тендерної пропозиції Акт приймання-передачі об’єкта суборенди. Звертаємо увагу, що замовником, відповідно Протоколу № 105/20, однією з причин для відхилення пропозиції попереднього учасника ТОВ «ІК «Стратегія» зазначено «учасником не надано в складі тендерної пропозиції Акту приймання-передачі Об’єкта оренди, а тому учасник ТОВ «ІК «Стратегія» не підтвердило наявність в нього офісу…». Окрім цього, необхідно звернути увагу, що для підтвердження наявності офісного приміщення за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 17, Переможець надає копію договору суборенди № 3008/2 від 01.09.2019 р. укладений між Переможцем та ФОП Євменець Т.І., а також копії договору суборенди № 30/08 від 30.08.2019 р. укладеного між ФОП Рукавицька І.Н. та ФОП Євменець Т.І., копію договору суборенди № 5-Б 2019 від 01.08.2019 р. укладеного між ФОП Безпалько А.В. та ФОП Рукавицька І.Н. та копію договору оренди № 20-БТ-2019 від 01.02.2019 р. укладеного між ТОВ «Бізнестерра» та ФОП Безпалько А.В. (який наданий не в повному обсязі). Відповідно до ст. 774 Цивільного кодексу України передання наймачем речі у користування іншій особі (піднайм) можливе лише за згодою наймодавця, якщо інше не встановлено договором або законом. У той же час, Переможцем не надано підтвердження згоди власника майна (офісного приміщення) на його передачу в суборенду, а у копії договору 20-БТ-2019 від 01.02.2019 р., яка надана не в повному обсязі, відсутня інформація щодо можливості передачі майна в суборенду без згоди орендодавця. Таким чином, Переможець ТОВ «ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ» не підтвердив наявність в нього офісного приміщення за адресою: за адресою: м. Київ, вул. Голосіївська, 17, а тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Тендерної документація і має бути відхилена Замовником. 2. Положенням пп. 1.3 п. 1 Додатку 6 до тендерної документації було встановлено вимогу щодо подачі в складі тендерних пропозицій оригіналу або належним чином завіреної копії ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення). Учасник ТОВ «ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ» у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази надав інформацію про наявність в нього комп’ютерної програми «Інпроект-Випуск Кошторисів». Звертаємо увагу, що дану програму учасник залучає на підставі Договору підряду № 03-02/20 укладеного з ТОВ «Будівельна компанія «ІЗОБУД». В той же час, учасник мав надати оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання комп’ютерної програми «Інпроект-Випуск Кошторисів» видану на ТОВ «Будівельна компанія «ІЗОБУД». Повідомляємо, що замість оригіналу або належним чином завіреної копії ліцензії на використання комп’ютерної програми «Інпроект-Випуск Кошторисів» видану на ТОВ «Будівельна компанія «ІЗОБУД» учасник надає ТОВ «ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ» сертифікат на гарантійне обслуговування комп’ютерної програми № ИН 9902 та фотографію коробки від компакт диску, що не відповідає вимогам Тендерної документації. Враховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника ТОВ «ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ» та всі наступні, пов’язані з цим рішення та відхилити пропозицію учасника через невідповідність пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Задоволено частково. Доброго дня. Відповідно до вимоги поданої ТОВ «ІК «Стратегія», рішення тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ" (протокол тендерного комітету 107/20 від 17.06.2020) буде скасовано та переглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ІЗОБУД ПРОДЖЕКТ" на наявність порушень, які вказані Вами в Вимозі (Ідентифікаційний № UA-2020-05-07-002725-a.a3). Крім того, хочимо повідомити, що ТОВ «ІК «Стратегія», відповідно до п.9 статті 26 Закону України, давалась можливість протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо ліцензій

Номер: 7fd892bc8835482cba2a4c755ecde8c9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002725-a.a2
Назва: Щодо ліцензій
Вимога:
Вимогами пункту 1.1 частини 1 Додатку 6 Тендерної документації передбачена необхідність наявності в Учасника комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із зазначенням інформації про правові підстави користування даним комплексом та наданням відповідних документів. Однак пунктом 1.2 частини 1 Додатку 6 Тендерної документації, що ліцензія, на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, повинна бути видана на учасника або на суб’єкт господарювання, в якого учасник залучає даний програмний комплекс. Звертаємо Вашу увагу, що Ліцензії на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін видаються конкретній особі або підприємству з виключним правом користування даними ліцензійними комплексами лише визначеним у ліцензіях особам або підприємствам на яких видано ліцензії (ліцензіати). Надання ліцензіатом прав користування ліцензійною програмою 3м особам є грубим порушенням ліцензійних прав. Просимо внести зміни до Тендерної документації та зазначити що ліцензія, на програмний комплекс АВК-5 або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, повинна бути видана виключно на учасника. В іншому випадку користування ліцензіями інших підприємств є грубим порушенням ліцензійних прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Відповідно до абзацу 4 підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник у довідці на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи зазначає, зокрема, інформацію про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі він (вони) залучається Учасником до виконання робіт за договором про закупівлю (власне або залучене)) для перевірки виконавчої та іншої документації підрядників. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, зокрема, повинен надати оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на учасника або на суб’єкта господарювання, в якого учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі тендерної пропозиції підтвердний документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу). Також зазначаємо, що відповідно підпункту 7.1 пункту 7 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у разі залучення стороннього суб’єкта господарювання (субпідрядної організації) до послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник надає довідку, завірену підписом уповноваженої особи учасника, за формою згідно Додатку 5 цієї тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до надання послуг в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та документи, які передбачені Додатком 5 цієї тендерної документації по субпідрядній організації. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації у разі, якщо учасник планує залучити сторонній суб’єкт господарювання (субпідрядну організацію) до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, Учасник в складі тендерної пропозиції надає, зокрема, довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи субпідрядної організації, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми субпідрядної організації, необхідних для виконання робіт до яких її залучають, із зазначенням: його (їх) моделей; відомостей про його (їх) технічний стан; кількість його (їх) одиниць; відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається субпідрядною організацією до виконання робіт (власне або залучене*). Також згідно з Додатком 5 до тендерної документації залученим вважається обладнання та матеріально-технічна база, яка залучається на підставі договору лізингу або договору оренди (або суборенди) або договору про надання послуг або договору про користування, або іншого права користування на підставі договору. Враховуючи вищезазначене, рахуємо що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Початкова пропозиція. Направомірна вимога

Номер: 5f86f75896864119a919ae4a54635a03
Ідентифікатор запиту: UA-2020-05-07-002725-a.a1
Назва: Початкова пропозиція. Направомірна вимога
Вимога:
Просимо надати роз’яснення щодо підстав для вимог визначених пунктом 1.3 Розділу 3. «Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять відсотків (і більше) нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати обґрунтування запропонованої ціни на послуги, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну надання послуг згідно технічного завдання. Детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад підтверджуючими розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних робіт за той самий період за актами приймання виконаних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за актами приймання виконаних робіт), яка склалася в організації учасника за попередній звітній період.» Оскільки в той же час пунктом 6.1 Розділу 3 має бути наданий Розрахунок витрат учасника, складений по формі №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Кошторис за формою № 3-П складається виходячи з трудомісткості, витраченої на здійснення утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду за обсягами будівельних робіт, в розрахунку на один людино-день. Тобто надаючи Розрахунок витрат, складений по формі №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013, учасник вже обґрунтовує свою пропозицію. В першу чергу просимо внести зміни в Тендерну документацію та виключити з неї пункт 1.3 частини 1 розділу 3, як такий, що не є обґрунтованим. Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено вимог та необхідності обґрунтування початкових пропозицій учасників, які на п’ять відсотків (і більше) нижчі очікуваної вартості предмета закупівлі. В разі відмови, просимо визначити наступне: 1. Чи може Учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять відсотків (і більше) нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, надати гарантійний лист про свою спроможність виконати договірні зобов’язання за ціною початкової пропозиція та пропозиції яка буде отримана за результатами аукціону, в той же час обґрунтуванням ціни буде Розрахунок витрат учасника, складений по формі №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013? 2. Якими саме розрахунками, у якій формі, учасник має надавати додатки(обґрунтування) до гарантійного листа?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброї пори доби, шановний потенційний учасник. Відповідно до підпункту 1.3 пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник торгів, початкова пропозиція якого на п’ять відсотків (і більше) нижча очікуваної вартості предмета закупівлі, зобов’язаний у складі своєї тендерної пропозиції надати обґрунтування запропонованої ціни на послуги, з урахуванням усіх видатків протягом всього терміну надання послуг згідно технічного завдання. Також відповідно до цього підпункту детальне обґрунтування початкової пропозиції подається у вигляді гарантійного листа з додатками, наприклад, підтверджуючими розрахунками на фактичний розмір загальновиробничих витрат Учасника, визначений на підставі аналізу цих витрат за попередній звітній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних робіт за той самий період за актами приймання виконаних робіт; фактичний розмір адміністративних витрат, визначений на підставі їх величини та структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за актами приймання виконаних робіт), яка склалася в організації учасника за попередній звітній період. Закон України «Про публічні закупівлі» не забороняє замовникам встановлювати такі вимоги. Вказана вимога встановлена Замовником для запобігання штучного заниження (демпінгу) цін тендерних пропозицій учасників без належного для цього обґрунтування. Розрахунки на фактичний розмір загальновиробничих, адміністративних тощо витрат, що мають бути додатками до вказаного гарантійного листа, можуть надаватися в довільній формі (в тому числі і перелік інших, поряд з загальновиробничими та адміністративними, витрат). Учасник на виконання цієї вимоги може використовувати передбачені законодавством форми, зокрема, форма №3-П Додатку Д ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», яка також вимагається підпунктом 6.1 пункту 6 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Крім того пункт 1.3 частини 1 розділу 3 не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників. А частиною 3 статті 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Враховуючи вищезазначене, рахуємо що підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Статус вимоги: Відхилено