-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)
ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 1 359 робочих днів
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Період уточнення:
07.05.2020 16:28 - 13.05.2020 13:00
Відповідь надана
Оплата за надані послуги
Номер:
bdf0ef97034c421aa9969e1d6d71945e
Дата опублікування:
11.05.2020 10:10
Опис:
У закупівлі аналогічного предмету (благоустрій, покіс трави) у 2019 році строк оплати був визначений як 30 днів з дати підписання акту. В договорі до закупівлі 2020 року (UA-2020-05-07-004324-b) визначений строк в 180 днів. Чому такий великий строк на оплату? На які місяці по кошторису (плану асигнувань) у вас заплановані видатки на фінансування закупівлі UA-2020-05-07-004324-b?
Відповідь:
Надаємо роз’яснення на Ваше запитання.
Площі зазначені в додатку 4 тендерної документації.
Послуги надаються протягом 2020 року, за заявкою Замовника. Послуги надаються Виконавцем за заявкою замовника, зробленої у телефонному режимі або у письмовій формі протягом 2-х робочих днів з дати направлення заявки.
Послуги повинні надаватись з дня укладання договору протягом 2020 року, згідно доручень/заявок Замовника, в обсягах та на ділянках визначених Замовником, згідно діючих норм, правил та діючого Законодавства України у встановлений строк, в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості, кількості опадів, тощо.
Щодо умов оплати, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та впровадження обмежень у зв’язку з проведенням санітарного-епідеміологічних заходів, що негативно впливає на фінансове надходження до місцевого бюджету від податків, зборів та обов’язкових платежів.
Зважаючи на вищезазначене та з причини наявності ризиків невиконання плану у наповненні доходної частини бюджету, було прийнято рішення встановити умови оплати: розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року).
План фінансування (попередній)
Травень – 50 000,00 грн.
Червень – 112 500,00 грн.
Липень – 62 500,00 грн.
Серпень – 212 500,00 грн.
Вересень – 212 500,00 грн.
Жовтень – 50 000,00 грн.
Дата відповіді:
12.05.2020 12:47
Відповідь надана
Строки надання послуг
Номер:
6a15347a35ed48208e79523e215d9fb2
Дата опублікування:
11.05.2020 10:03
Опис:
Доброго дня, згідно умов тендерної документації строк надання послуг визначений - протягом 2020 року (за заявкою Замовника). Просимо уточнити, які площі і на які місяці ви плануєте замовляти? Ми переглянули закупівлю 2019 року, із оплат EDATA видно, що весь об'єм послуг (494 тис.) був наданий фактично протягом липня (чотири акти з датами в діапазоні 15.07.19 -01.08.19). Ви і в цьому році плануєте всі площі покосити в липні, як це було і в 2019 році? Сподіваємось на детальне роз'яснення, адже більш точний строк надання послуг допоможе вірно розрахувати цінову пропозицію.
Відповідь:
Надаємо роз’яснення на Ваше запитання.
Площі зазначені в додатку 4 тендерної документації.
Послуги надаються протягом 2020 року, за заявкою Замовника. Послуги надаються Виконавцем за заявкою замовника, зробленої у телефонному режимі або у письмовій формі протягом 2-х робочих днів з дати направлення заявки.
Послуги повинні надаватись з дня укладання договору протягом 2020 року, згідно доручень/заявок Замовника, в обсягах та на ділянках визначених Замовником, згідно діючих норм, правил та діючого Законодавства України у встановлений строк, в залежності від конкретних кліматичних умов: посушливості, кількості опадів, тощо.
Щодо умов оплати, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та впровадження обмежень у зв’язку з проведенням санітарного-епідеміологічних заходів, що негативно впливає на фінансове надходження до місцевого бюджету від податків, зборів та обов’язкових платежів.
Зважаючи на вищезазначене та з причини наявності ризиків невиконання плану у наповненні доходної частини бюджету, було прийнято рішення встановити умови оплати: розрахунки за Договором проводяться шляхом поетапної оплати Замовником в межах наявного фінансування виконаних послуг після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних послуг» протягом 180 (сто вісімдесят) календарних днів у разі наявності коштів для фінансування предмету Договору (в межах бюджетного року).
План фінансування (попередній)
Травень – 50 000,00 грн.
Червень – 112 500,00 грн.
Липень – 62 500,00 грн.
Серпень – 212 500,00 грн.
Вересень – 212 500,00 грн.
Жовтень – 50 000,00 грн.
Дата відповіді:
12.05.2020 12:46