• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)

ДК 021:2015 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 1 360 робочих днів

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 000.00 UAH
Номер: 0041bd83b3cb4bc5b24342f354f6472b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-12-29-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.12.2020 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 29.12.2020 09:50 - 23.01.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: НАКАЗ 28.12.2020 № 280 Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедури закупівлі «Послуги з благоустрою, покос трави на території Широківської сільської ради», за ідентифікатором ID UA-2020-05-07-004324-b, код за ДК 021:2015 77310000-6 «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень», яка проводиться Широківською сільською радою Запорізького району Запорізької області. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Адреса: Ukraine, Запорізька, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.), +38 (0 95) 234-11-70, golubvaleriy82@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення строків розгляду тендерної пропозиції
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог частини 10 статті 29 Закону. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема в межах законодавства вжити заходів передбачених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «12» січня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області (далі – Замовник) на 2020 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи уповноваженої особи Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області від 07 травня 2020 року (далі – ТД); тендерні пропозиції Комунального підприємства «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області, ТОВ "ЕКО ВІК ПЛЮС", ТОВ "ГРІНІС", протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.06.2020 № 1/06 та від 10.07.2020 № 10/07/1. Моніторингом установлено, що за результатами електронного аукціону найбільш економічно вигідною визначена пропозиція учасника КП «Благводсервіс Широківської громади» Широківської сільської ради Запорізького району Запорізької області. При цьому Замовником оприлюднено рішення уповноваженої особи (протокол від 27.05.2020) про продовження терміну розгляду пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, керуючись положеннями частини 10 статті 29 Закону. При цьому на теперішній час (12.01.2021), за даними веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель, Замовником не розглянуті подані тендерні пропозиції та не прийнято рішення про укладання договору, чим порушено вимогами частини 10 статті 29 Закону.
Період усунення порушень: 13.01.2021 09:31 - 28.01.2021 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2021 09:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Ставимо Вас до відома, що Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області звернулася до Окружного адміністративного суду м. Києва з позовом до Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (справа № 640/24469/20). Тож, зважаючи на вищевикладене, Широківська сільська рада Запорізького району Запорізької області не може виконати вимоги Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області.
Дата публікації звіту: 19.01.2021 17:15