-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Замулинецький навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступеня- дошкільний навчальний заклад" в с.Замулинці Матеївецької сільської ради об'єднаної територіальної громади Коломийського району - капітальний ремонт ( у рамках здійснення заходів з енергозбереження) (ДК 021:2015 – 45450000-7– «Інші завершальні будівельні роботи»)
Завершена
5 811 403.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 000.00 UAH
Період уточнення:
06.05.2020 14:25 - 12.05.2020 10:00
Відповідь надана
Технічне завдання уточнення
Номер:
a88e64e759704dbaad26e66138f3676f
Дата опублікування:
09.05.2020 20:08
Опис:
Просимо уточнити
1. Технічним завданням передбачено Улаштування тепло- i звукоiзоляцiї суцiльної з плит або мат мiнераловатних або скловолокнистих 421м2 в відомості ресурсів 249,42м2.
2. Улаштування плінтусів полівінілхлоридних 660м.п матеріалу в відомості 431,22м.п.
3. Установлення штепсельних розеток утопленого типу при схованій проводці 1400шт в відомості 140шт.
4. ЕН15-47-1 Високоякісне штукатурення стін по каменю гіпсовими сумішами МП-75 з механізованим нанесенням суміші штукатурними станціями потужністю 5,5 кВт, продуктивністю 5-85 л/хв, при товщині шару штукатурки 20 мм, 3110м2. за даною нормою передбачено розхід матеріалу суміші штукатурної 2039кг на 100м2. відповідно розхід на 3110м2 получається 63412,9кг в відомості ресурсів передбачено 1762,33333кг.
різницю матеріалів від витребуваних нормами та технологією та наявною відомістю ресурсів в технічному завданні замовник має в наявності та надасть підряднику?
6. Виходячи тех. завдання та відомості ресурсів шпаклювання по технології "ceresit" товщиною 1мм норма ен15-182-1 має здійснитися вапняною штукатуркою Ферозіт 235 та 240 даний матеріал не наноситься шаром в 1 мм, Ферозіт 240- також не наноситься таким шаром, з вашої відомості виходить що ферозіт 235 шар 0,3-0,4мм, ферозіт 240 шар 0,6-0,7мм, порушена технологія використання даного оздоблювального матеріалу. Також даний вид матеріалу фарбується вапняними фарбами а не Дисперсіями полівінілацетатними непластифікованими. Дані роботи не можна виконати за такими технічним завданням. наявний експертний звіт в замовника по перевірці кошторисної документації при класі наслідків СС-1 можна оскаржите через допущені грубі помилки в кошторисні документацію,технології та технологічних картах. просимо надати пояснення по кожному пункту виявлених невідповідностей з посиланнями на нормативні документи
Відповідь:
«Шановний учасник, дякуємо за звернення! Всі викладені вами зауваження будуть враховані. Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
12.05.2020 15:29
Відповідь надана
Просимо переглянути Ваше завдання.
Номер:
f7ef1ebdc4724909ad9a415bf5ac4526
Дата опублікування:
09.05.2020 10:01
Опис:
Ми наголошуємо Вам Замовнику ,що у вашому подані підсумкова відомість матеріалів не прораховано правильно розрахунок штукатурки( Ротбанда,чи розчин ) тому що таку кількість -3310м2 не можливо поштукатурити використавши тільки 1763.33кг родбанту , на даний обєм штукатурки йде розхід на 60000кг родбанду згідно ДБН. Не примінивши правильно ціну за матеріали ми не зможемо надати правильну договірну ціну. Ми цю помилку вашу докажемо будь де і ви Замовник будете змушені відміняти знову тендер . Тому що ми будемо ставити ту кількість яку визначається згідно норм , а не те що подаєте ви в своїй підсумковій відомості.Просимо переглянути ще раз своє надання по підсумковій відомості і поставити по нормі розхід матеріалі ( родбант , чи розчин ). Якщо не можливо переробити кошторис , тоді прибиріть свою подачу підсумкова відомість і ми зможемо подати те що надає нам РОЗХІД по ДБН. З ПОВАГОЮ , звертаємось вдруге.
Відповідь:
Шановний учасник, дякуємо за звернення!
Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді:
12.05.2020 15:27
Відповідь надана
Упередженість умов в проекті договору підряду
Номер:
624b3b3dc20f49249736a7791ef19d27
Дата опублікування:
07.05.2020 23:49
Опис:
Шановний Замовнику !
Вами грубо порушені норми чинних нормативних документів та законодавчих актів України у сфері взаємовідносин суб'єктів господарювання.
Зокрема, ви не дотримуєтесь рекомендацій, викладених у положеннях частини четвертої статті 179 Господарського кодексу України, а також вимог, викладених у "Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" (із змінами та доповненнями), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668. Умови, викладені в п. 2.4 Проекту договору підряду (Додаток №8 до тендерної документації) та зобов'язання надати учасникам закупівлі календарний графік виконання робіт, як обов'язковий додаток до Договору є кабальними та упередженими. В такому випадку, обов'язковим додатком до Договору підряду повиненн бути погоджений з підрядником план фінансування об'єкту, як вказано в пп. 83, 84, 85, 86 "Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві". Тому умови, викладені в п. 2.6 проекту договору підряду є абсурдними та не піддаються здоровому глузду. До речі - ані в тендерній документації, ані в проекті договору підряду не вказане джерело фінансування робіт. І таких порушень та суттєвих відхилень в проекті договору підряду дуже і дуже багато, а деякі з них взагалі суперечать одне одному.
Враховуючи вищенаведене, застерігаємо учасників закупівлі у беззаперечному підписанні такого роду документу а Замовнику з метою запобігання оскарження в майбутньому процедури закупівлі рекомендуємо привести зміст Проекту договору підряду до норм чинного законодавства України.
Відповідь:
«Шановний учасник, дякуємо за звернення! 1. Відповідно до п. 98 "Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" (із змінами та доповненнями), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 Оплата за виконані роботи проводиться у порядку, визначеному договором підряду. Договором підряду може бути передбачено, що оплата виконаних робіт проводиться після прийняття замовником закінчених робіт.
Відповідно до п.17 "Загальних умовах укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві" (із змінами та доповненнями), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2005 року № 668 невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт.
Відповідне поле джерело фінансування розміщено за ідентифікатором плану закупівлі UA-P-2020-05-06-003139-b.
Всі викладені вами зауваження будуть враховані. Зміни у тендерну документацію будуть внесені, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».»
Дата відповіді:
08.05.2020 15:52
Відповідь надана
Наше пояснення .
Номер:
d5c4515ec8d04b6fac6e2392ef843131
Дата опублікування:
06.05.2020 21:31
Опис:
Так як вислухати Ви Замовник нас не захотіли тому пишемо Вам сюди, у Вас склалась привзята думка до не (своїх) тобто тих, що у вас не зареєстровані учасники.В такому разі не виставляйте тендер на прозоро працюйте собі без торгів, а якщо ви йдете на торги то ми будемо учасниками. Це такий вступ , але ми маємо на це підстави так думати.Тепер по завданню і ми Вам доведемо , що наше подання було правдиве і правильне. Високоякісне штукатурення стін по каменю гіпсовими сумішами МП-75 з товщиною шару штукатурки 20мм в кількості 3110 м2. Ви подаєте спеціально відомість ресурсів , щоб ми писали те що Ваш кошторисник намалював і за Вашими словами пройшла кошторисна документація експертизу. Ви подаєте родбанд "KNAUF" - 1763.33кг приблизно на суму 8500гр, Ви запитували чи я кошторисник , ні я практик, щоб поштукатурити 3110м2 стіни, де заробітня плата приблизно у всіх 230000гр, то на матеріали потрібно приблизно одинакову суму , але не 8500гривень , як у вас подається. Тепер точніше , заходити в компютер набираєте розрахунок штукатурки Ротбанда , Ви вносите свої дані в табличку,що вибиває табличка м2 -3110 і товщина стінки 20мм - надає кількість суміші 59098кг , кількість мішків вагою 30кг - 1970мішків, находимо середню ціну 121.80грн без ПДВ + ПДВ 20%= 25грн. = 146.16грн.+ доставка приблизно 6% = 155грн. за мішок 30кг. 155:30=5.17грн. Разом 59090* 5.17=305495грн. Дану суму тільки однієї штукатурки .треба додати до кошториса. Тепер по підвісній стелі Ваша організація Господар ОТГ , подає підвісна стеля OWA COMET (600* 600) , 2572,5 м2 , по ціні 44грн за м2 , але вона так коштує по штучно, а м2 буде коштувати у 2.78 рази більше + ПДВ 20% і так разом 144грн. 2572.5*100= 257250грн. Тобто тільки на двох позиціях 562745грн потрібно додати до сум кошториса . Ми прекрасно розуміємо , що Ваші учасники які зареєстровані в ОТГ ці кошти отримають згідно доданих додаткових угод , як мов помилка в кошторисі , а що ми маємо робити як учасники , ми змушені подавати договірну ціну ту за яку ми зможемо цю роботу зробити. Тому просимо , давайте жити дружно і по справедливості і дискримінації нас як учасників. Тепер з вище написаного , Ви перераховуєте підсумкову відомість , або забераєте її взагалі, щоб не заводити нас в блуд з своїми експертизами. З повагою і ще порада Вам молодим навчіться чути по жилих людей.
Відповідь:
«Шановний учасник, дякуємо за звернення!
1. Відповідно до Додатку 9 Тендерної документації у кожному випадку де у тексті згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент".
2.Відповідно до експертного звіту зазначена документація складена відповідно до вимог ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013. »
Дата відповіді:
08.05.2020 15:51