• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція даху будинку Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню за адресою: вул. Воровченка, буд. 27 с. Омельник Онуфріївського району Кіровоградської області

Торги відмінено

1 108 228.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 082.28 UAH
Період уточнення: 05.05.2020 16:27 - 12.05.2020 16:00
Відповідь надана

Загальне запитання

Номер: 0b4bd8871702457d92d75bf87069eed4
Дата опублікування: 11.05.2020 14:49
Опис: Доброго дня! 1. В Додатку 3 «ПРОЕКТ ДОГОВІР ПІДРЯДУ №» до закупівлі «ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція даху будинку Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню за адресою: вул. Воровченка, буд. 27 с. Омельник Онуфріївського району Кіровоградської області», у ч. 6.Забезпечення проектною документацією вказано, що в п.6.1 «Забезпечення робіт проектною документацією здійснює Замовник. Він передає Підряднику проект упродовж 5 днів після укладання Договору. Передача робочої документації буде здійснюватись в процесі виконання робіт за графіком, що буде узгоджуватись сторонами, в кількості 2 примірників.» проте в ч. 10.Права та обов’язки Сторін п.10.2.2 «Передати Підряднику необхідні матеріали для розроблення проектної документації, надати йому допомогу в погодженні проектної документації» та в п.10.4.3 «Передати Замовнику на затвердження в установленому порядку проектну документацію у чотирьох примірниках». З цього випливає, що п.6 вводить підрядника в оману, стосовно проектної документації. Просимо надати роз’яснення стосовно того, ким (замовником/Підрядником) має бути розроблена проектна документація по вищевказаному об’єкті. 2. В Додатку 3 «ПРОЕКТ ДОГОВІР ПІДРЯДУ №» до закупівлі «ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція даху будинку Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню за адресою: вул. Воровченка, буд. 27 с. Омельник Онуфріївського району Кіровоградської області» в ч. 5.Терміни виконання робіт і умови їх перегляду в п. 5.1. «Підрядник розпочинає виконання робіт протягом 3 днів після надходження передоплати вказаної в пункті 8.5 . та закінчує не пізніше 31.12.2020р.» є посилання на п.8.5, котрий відсутній в ч.8.Фінансування та розрахунки за виконання робіт. Просимо надати пояснення стосовно авансу, що зазначений в Договорі.
Відповідь: Попередня оплата даною закупівлею не передбачена, проектно-кошторисна документація розроблена та є в наявності. Всі неточності в оголошені усунуто.
Дата відповіді: 12.05.2020 09:32
Відповідь надана

Загальне запитання

Номер: 190a49265be74dabbfd5a32d5d13c819
Дата опублікування: 11.05.2020 10:25
Опис: Яка товщина утеплювача на перекритті?
Відповідь: Загальна товщина утеплювача згідно проектно-кошторисної документації складає 200 мм
Дата відповіді: 12.05.2020 09:28
Відповідь надана

Загальне запитання

Номер: 63a4e8b6a85843cfbe4982fcb613ebda
Дата опублікування: 06.05.2020 10:52
Опис: 1.Згідно тендерної документації у розділі вимоги до виконання ремонтів пунктом 7 потрібно надати довідку за формою про постачальників виробів та матеріалів.Якщо підрядник використовує вироби та матеріали українських виробників , які згідно чинного законодавства України не зобов'язані проходити сертифікацію та отримання санітарного паспорта.Як підрядник може заповнити дану довідку? 2. У додатку 2 ТД Кваліфікаційні вимоги до учасників пункту 1 потрібно надати Копію повного Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (учасник має право надавати документи, видані в паперовому вигляді, або сформовані в електронній формі (відтворені на папері) відповідно до законодавства), видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Згідно ЗУ Про інформацію даний витяг знаходиться у вільному доступі та замовник має можливість самостійно переглянути в єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб.Чи може підрядник надати повний витяг, який сформовано 27.04.2020 року?
Відповідь: Якщо підрядник використовує вироби та матеріали українських виробників, які згідно чинного законодавства України не зобов’язані проходити сертифікацію та отримання санітарного паспорта в таблиці зазначають «не застосовується» У випадках, передбачених законодавством України, підрядник зобов’язаний вказати та надати копії документів (сертифікати відповідності, свідоцтва про визнання відповідності, санітарно-гігієнічний висновок) на вироби та матеріали, що будуть використовуватися підрядником. У статті 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» визначено, що витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань» (далі – витяг) містить відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, які є актуальними на дату та час формування витягу або на дату та час, визначені у запиті, тому витяг повинен бути виданий або сформований не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю.
Дата відповіді: 07.05.2020 11:37