-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція даху будинку Омельницької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеню за адресою: вул. Воровченка, буд. 27 с. Омельник Онуфріївського району Кіровоградської області
Торги відмінено
1 108 228.24
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 082.28 UAH
мін. крок: 1% або 11 082.28 UAH
Період оскарження:
05.05.2020 16:27 - 12.05.2020 16:00
Вимога
Є відповідь
Скасування закупівлі замовником.
Номер:
aa10829981f444c2b11acd9b47d129cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-002206-a.b3
Назва:
Скасування закупівлі замовником.
Вимога:
Шановний замовнику , вимагаємо скасувати закупівлю .Так як закупівля була створена після 19 квітня 2020року.,згідно нової редакції Закону України "Про публічні закупівлі" яка вступила в дію 19 квітня 2020 року згідно статті 1 редакції Закону. Спрощена закупівля (тип процедури)-придбання замовником товарів, робіт і послуг,вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість,що встановлена в пунктах 1і 2 частини першої статті 3 цього Закону. Саме до спрощеної закупівлі відноситься Ваша закупівля, але на етапі подання і реєстрації закупівлі ,Ви вказали тип процедури - допорогова .Це є порушення , такого типу процедури не існує згідно нового Закону України " Про публічні закупівлі ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.06.2020 00:37
Вирішення:
Вимога задоволена, процедуру буде відмінено.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
03.06.2020 12:37
Підтвердження вирішення:
Вимога задоволена, процедуру буде відмінено.
Вимога
Є відповідь
Вимога ,щодо скасування протоколу №9 про прийняття рішення уповноваженої особи.
Номер:
04f28bf9bbc84ba78dec57a8e6922745
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-002206-a.b2
Назва:
Вимога ,щодо скасування протоколу №9 про прийняття рішення уповноваженої особи.
Вимога:
В протоколі рішення ,Ви Шановні зазначаєте ,що учасник повинен надати в електронному сканованому вигляді в складі своєї пропозиції проект договору(додаток 3) та графік виконання робіт.
Давайте розберемо і уважно прочитаємо оголошення про проведення спрощеної закупівлі ,так шановні Ви надаєте проект договору з зазначеною ціною ,з умовами виконання, але в мене питання; яку суму я ,як підрядна організація повинен вказувати? залишати Вашу ,чи ставити суму "цінової пропозиції" , чи суму яка можлива покроково в аукционі ?
Питання слідуюче ; в якому пункті ,підпункті ,абзаці оголошеної закупівлі звучить що "відповідно до тендерної документації учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції проект договору (додаток №3) ? напишість ,від скануйте ,покажіть
Питання на якому етапі відносин замовник підрядник складається календарний план будівельних робіт або кланедарний графік? я так думаю і не тільки я. На етапі підписання договору разом в один момент .Ви ж вказуєте як ?цитата з документації тргів ;
Вимоги до виконання робіт.
1.Скласти графік викронання робіт.
Почитайте уважно як?. де? написано який графік згідно якої форми ,якого наказу Мінрегіонбуду ...і саме головне де написано що потрібно графік надати в сканованому вигляді , або в вигляді довідки за підписом і печаткою? Де вказано що в кваліфікаційних вимогах до учасника він повинен надати ці документи?
Прошу Вас , звернути увагу на мої зауваження , це є дійсно дескримінація учасників...Прошу скасувати своє рішення .
Тому що дуже кидається в очі аналогічний договір по рекунтрукції цієї ЗОШ в 2019 році ,наступним учасником в якого наразі розлядають документи .і який по графіку повинен вже улаштовувати з.б. монолітних поясів. укласти ходові дошки ,улаштувати підвісні стелі і зробити вогнезахист, Вибачте що заважаємо Вам почати вчасно виконувати будівельні роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2020 23:36
Вирішення:
Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Статтею 22 Закону визначено, що проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов є обов’язковою складовою тендерної документації.
У свою чергу, тендерна пропозиція подається замовнику відповідно до вимог тендерної документації, а умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. (статті 1 та 41 Закону)
Згідно з наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 №680 «Про затвердження примірної тендерної документації» проект договору складається замовником з урахуванням особливостей предмета закупівлі; разом з тендерною документацією замовником подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням змін його умов.
Слід зазначити, що у разі якщо фізична або юридична особа, яка має намір подати тендерну пропозицію, не погоджується з вимогами тендерної документації або має пропозиції стосовно внесення змін до тендерної документації, у тому числі до проекту договору про закупівлю, така особа не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції може звернутися через електронну систему закупівель до замовника щодо внесення змін до тендерної документації у відповідності до статті 24 Закону.
Згідно вимог до виконання ремонтів зазначеному в додатку 1 учасник повинен скласти графік виконання робіт, так як у тендерній пропозиції не було надано графік виконання робіт, учасник не може підтвердити його складання.
Подана учасником довідка про наявність працюючого персоналу, які мають необхідні знання та досвід не відповідає формі зазначеною в тендерній документації.
Крім того Укладення трудового договору оформлюється наказом про прийняття на роботу. Наказом Держкомстату України від 05.12.2008 р. № 489 затверджено типову форму № П-1. Та поряд з цією типовою формою допускається оформлення наказу на бланку підприємства.
Якщо роботодавець розробляє власну форму такого наказу, у ній повинні міститися усі реквізити типової форми № П-1 і всі основні моменти трудового договору. В наданих копіях наказів відсутні такі реквізити: оклад (тарифна ставка); графік роботи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
порушено Закон України "Про публічні закупівлі"
Номер:
5ccc11981fb54258a383bf3bc8093004
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-05-05-002206-a.c1
Назва:
порушено Закон України "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Відповідно до п. 11. Ст.14 ЗУ «Про пубічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з протоколом №5 від 22 травня 2020 року наша тендерна пропозиція відхилена у зв’язку з тим, що відомість ресурсів не відповідає проектно-кошторисній документації замовника, яка необхідна для утеплення приміщення. Поряд з цим умовами оголошення про проведення процедури закупівлі Вами не надавалась як складова оголошення проектно-кошторисна документація.
Щодо умови про те, що учасник детально не прописав графік виконання робіт, повідомляємо що така умова була відсутня в оголошення про спрощену закупівлю та додатках. Аналогічно не встановлювалась вимога щодо наявності в учасника закупівлі автомобіля.
Таким чином підстави для відхилення нашої пропозиції є надуманими та не підтверджуються вимогами оголошення до закупівлі.
Відповідно до п.13 Ст.14 ЗУ «Про пубічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Таким чином Ви мали право відхилити нашу тендерну пропозицію лише за умови її не відповідності оголошенню про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи норми чинного законодавства, що регулює питання проведення замовником спрощених закупівель Вами з порушенням норм ЗУ «Про публічні закупівлі» було прийняте рішення №5 від 22 травня 2020 року. Звертаємо Вашу увагу, що згідно зі ст. 164-14 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» порушенням законодавства про закупівлі є у тому числі відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), що тягне за собою накладання штрафу на винних осіб від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25500-51000 грн).
Враховуючи вищевикладене просимо переглянути Ваше рішення №5 від 22 травня 2020 року щодо відхилення нашої пропозиції. В іншому випадку будемо змушені звернутися до органів, що здійснюються регулювання та контроль у сфері закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2020 16:59
Вирішення:
У додатку 1 до оголошення в пункті «перелік ремонтних робіт та вимоги до матеріалів» вказано, що роботи повинні бути виконані в обсягах згідно з проектно-кошторисною документацією, у своїй пропозиції учасник надав локальний кошторис та підсумкову відомість ресурсів в якій взагалі відсутні матеріали для утеплення, що суперечить проектно-кошторисній документації, а отже і самому оголошенню. У період уточнень учасник мав змогу за вимогою ознайомитися із проектно-кошторисною документацією, яка вже виготовлена та затверджена.
Графік виконання робіт розробляється згідно державних – будівельних норм та повинен містити найменування робіт.
У довідці про наявність механізмів та обладнання необхідних для виконання робіт учасник не має та не планує брати в оренду автомобіль який вказаний у проектно кошторисній документації замовника, тож незрозуміло яким чином матеріали та обладнання учасника буде доставлено на об’єкт замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.05.2020 12:13