-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Контейнери для роздільного збирання ТПВ обсягом 1 м3
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 000.00 UAH
Період уточнення:
05.05.2020 14:41 - 17.05.2020 19:00
Відповідь надана
якість замовленого товару
Номер:
2e63adeba3a44c9c8c5132febc1b4cf7
Дата опублікування:
10.05.2020 15:24
Опис:
Доброго дня! Вопрос состоял из двух пунктов, на первый Вы ответили, спасибо. На второй ответа нет. Ждем.
Відповідь:
Доброго дня. Дякуємо за зауваження. Контейнер зі сталі (пофарбований) значно дешевший за оцинкований, та значно зносостійкіший за пластиковий. Буде екслуатуватись для збору ресурсоцінних компонентів побутових відходів, як вторинної сировини. Тобто, складова, що забезпечує загнивання – буде відсутньою. Тому, в рамках цієї закупівлі найбільш оптимальне рішення – це контейнер зі сталі (пофарбований). Тому, опублікованою закупівлею передбачається придбання саме сталевих контейнерів.
Дата відповіді:
11.05.2020 21:50
Відповідь надана
якість та відповідність ДСТ
Номер:
eab426cab57e4b2ab47a5a443f586060
Дата опублікування:
06.05.2020 09:25
Опис:
Доброго дня!
Есть несколько замечаний:
1. Указанный контейнер не соответствует ДСТУ 8476:2015 «Контейнери для побутових відходів. Загальні технічні вимоги». Как за бюджетные деньги можно закупать то, что не соответствует ДСТУ?
2. Качество товара - контейнер стальной, сталь СТ-3, окрашенный в два слоя краски. По опыту эксплуатации в украинских условиях, срок службы стального окрашенного контейнера - 3-4 года. То есть заказчик изначально заказывает не оцинкованный контейнер, срок службы 12-15 лет, не пластиковый – срок службы 20-25 лет., а окрашенный, то есть уменьшая эксплуатационные характеристики в три-пять раз!
Вам или Вашему руководству стоит задуматься над тем, чтобы изменить предмет закупки на соответствующий ГОСТ и по качеству на что-то более приличное, нежели покрашенный металлолом.
Відповідь:
Доброго дня! Дякуємо за зауваження.
Вимушені пояснити, що відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов'язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами.
Опублікованою закупівлею передбачається придбання саме тих типів контейнерів, які відповідають технічним та технологічним потребам Замовника, що зможуть обслуговуватись наявними транспортними засобами (зокрема ЗІЛ КО 431 з боковим завантаженням), та можуть експлуатуватись на наявних маршрутних графіках.
Чинні нормативно-правові акти, якими встановлюється обов’язкова відповідність контейнерів для побутових відходів саме вимогам ДСТУ 8476:2015, - відсутні. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, який затверджений Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28, - втратив чинність з 16.03.2018р. На заміну іншого не прийнято.
Отже, оскільки, контейнери для побутових відходів не є продукцією, яка підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, враховуючи вимоги Закону України «Про стандартизацію», Покупець вправі самостійно визначати необхідність відповідності контейнерів для побутових відходів вимогам ДСТУ, ТУ, європейським стандартам чи іншим стандартам, а також доцільність їх сертифікації.
На підставі вищевикладеного, заміна запланованих до закупівлі контейнерів на контейнери, що відповідатимуть вимогам ДСТУ 8476:2015, виходячи з наявної специфіки надання послуг з поводження з побутовими відходами, – є недоцільним.
Дата відповіді:
08.05.2020 17:53