-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021: 2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в КЗ «Навчально-виховне об’єднання І-ІІІ ступенів «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», вул. Євгена Тельнова, 45, м. Кропивницький)
Торги не відбулися
561 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 617.78 UAH
мін. крок: 1% або 5 617.78 UAH
Період уточнення:
27.04.2020 16:29 - 03.05.2020 17:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
a6693107f27e469da6a9f9371a139271
Дата опублікування:
30.04.2020 14:06
Опис:
Тендерною документацією, Додатком 2 встановлена вимога - "Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (Довідка в довільній формі з адресою, контактними номерами телефонів, а також підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…)". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до суб’єктів господарювання, що зареєстровані в інших містах України та мають усю відповідну матеріально технічну базу для виконання умов договору. Згідно з Цивільним кодексом України створення філій або відокремлених підрозділів у регіоні надання послуг та наявність чи відсутність в цих регіонах матеріальної бази є правом суб’єкта господарювання, а не його обов’язком. Ведення господарської діяльності у суб’єктів господарювання не обмежується якимось певним містом, районом чи областю. Згідно роз’яснень ДФС України, будь який суб’єкт господарювання провадить свою господарську діяльність по всій території України без обмежень, будь то поставка товарів, проведення робіт чи надання послуг. Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ !!!!!! Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника (в частині встановлення зазначених вище умов Документації) порушують вимоги частини третьої статті 22 Закону та основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників. Отже, Документація у вказаній частині потребує внесення змін.» Таким чином посилаючись на вимоги Закону України та Ліцензійні умови - Вимагаємо прибрати обов’язкову наявність офісу саме у м. Кропивницькому. І ще раз наголошуємо що Єдиним документом, який підтверджує здатність учасника надавати відповідні послуги є ні що інше як ЛІЦЕНЗІЯ!!!!
Відповідь:
Суб'єкт господарювання може бути зареєстрований у будь-якому місті, серед вимог замовника, викладених у Додатку 2 є "Гарантійний лист про те, що Учасник має можливість виїзду на об’єкт впродовж двох годин". Тому, необхідним підтвердженням є наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому. Дана вимога не є дискримінаційною, а є підтвердженням можливості виконання гарантійних зобов'язань за будь яких обставин, наприклад обслуговування об'єктів в найкоротший термін, введенні надзвичайного стану тощо.
Дата відповіді:
30.04.2020 14:36
Відповідь надана
кваліфікаційні вимоги
Номер:
85acba2240114fa5af1a6168ba0904f7
Дата опублікування:
30.04.2020 14:06
Опис:
В Додатку 2 тендерної документації Замовник вимагає - "Довідка від виконавця/пультової організації про готовність взяти об’єкт на пожежне спостерігання та від Виконавця/обслуговуючої організації про готовність проводити технічне обслуговування (підтвердити сертифікатами, дозволами, тощо…)", надайте будь ласка пояснення, якими саме та на що саме повинні бути надані сертифікати та дозволи???????????
Відповідь:
Тут маються на увазі документи, які посвідчують право виконавця/пультову організацію та/чи виконавця/обслуговуючої організації, займатися тим чи іншим видом діяльності (сертифікати, дозволи тощо...).
Дата відповіді:
30.04.2020 14:56
Відповідь надана
медичний огляд
Номер:
527afc907ed14c7cb1b49521c233c989
Дата опублікування:
30.04.2020 14:05
Опис:
Доброго дня, згідно тендерної документації Додатку 2, Замовник вимагає надати "Підтвердження проходження медичного огляду – копія договору з закладами охорони здоров`я (пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 (зі змінами))", надайте будь ласка пояснення чому проходження медичного огляду повинно бути підтверджено копією договору з закладами охорони здоров'я, а не безпосередньо медичною довідкою що підтверджує відсутність протипоказань у працівника до виконання своїх обов’язків??????? Якими нормативно правовими документами керувався Замовник, при встановленні даної дискримінаційної вимоги?????? Оскільки в постанові на яку Замовник посилається в Додатку 2 - пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 (зі змінами), мова йде лише ПОРЯДОК проведення медичних оглядів працівників Виконавцем лише певних категорій (зайнятих на важких роботах, роботах із шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, та щорічно для осіб віком до 21 року) пункт 1.1-1.3 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 (зі змінами), до яких, вид послуг які закуповує Замовник- не відноситься, а отже Виконавець не зобов'язаний за власні кошти проводити медичні огляди працівників!! Відповідно, Виконавець може не мати договорів з закладами охорони здоров'я для проходження медичного огляду, але мати медичні довідки працівників про проходження щорічного медичного огляду, що підтверджує відсутність протипоказань у працівника до виконання своїх обов’язків. Прохання внести зміни в тендерну документацію, щодо даної дискримінаційної вимоги!
Відповідь:
При складанні тендерної документації та встановленні данної вимоги Замовник керувався ПОРЯДКОМ проведення медичних оглядів працівників певних категорій (пункт 2.4 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затв. Наказом № 246 від 21.07.2007 року (зі змінами). Главою ІІ даного Порядку визначено Загальні вимоги до проведення попереднього та періодичних медичних оглядів працівників. Згідно пункту 2.4. для проведення попереднього (періодичних) медичного огляду працівників роботодавець повинен укласти або вчасно поновити договір з закладом охорони здоров'я та надати йому список працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду. Під час прийняття на роботу в разі переведення на іншу важку роботу, роботу із шкідливими чи небезпечними умовами праці роботодавець повинен видати направлення на обов'язковий опередній медичний огляд працівника (далі - направлення) за формою, зазначеною у додатку 3. Також повідомляємо, що згідно Розділу 3 (інструкція з підготовки тендерної пропозиції) - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
Дата відповіді:
30.04.2020 14:42
Відповідь надана
Робочий проект
Номер:
5dd1d88d9b4c4974b8f2c438bebe2075
Дата опублікування:
30.04.2020 10:32
Опис:
Не надано специфікацію обладнання та матеріалів, що унеможливлює складання кошторису
Відповідь:
У зв'язку із технічною неможливістю викладення даної інформації, учаснику надається можливість за письмовим запитом оглянути об’єкт, ознайомитись з технічною документацією та проектом перед подачею пропозиції та складанням кошторису.
Дата відповіді:
30.04.2020 10:46