-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021: 2015 45310000-3 Електромонтажні роботи (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації, системи передання тривожних сповіщень та оповіщення людей про пожежу в КЗ «Навчально-виховне об’єднання І-ІІІ ступенів «Мрія» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області», вул. Євгена Тельнова, 45, м. Кропивницький)
Торги не відбулися
561 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 617.78 UAH
мін. крок: 1% або 5 617.78 UAH
Період оскарження:
27.04.2020 16:29 - 09.05.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
01558f9a86be419c9c4b8180a766be04
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b13
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить пункт 12 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» - Необхідно надати документальне підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Дана вимога, щодо наявності електротехнічної лабораторії не регламентована жодним чинним нормативним документом та має всі ознаки дискримінації до учасників.
Зазначаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) встановлює – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.» .
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити п. 12 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 20:28
Вирішення:
Згідно додатоку №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) пунктом 12 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» передбачена необхідність надання документального підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії зі свідоцтвом дійсним на весь період виконання робіт.
Дана вимога не є дискримінаційною, ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Згідно ст. 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників)1. закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації (зміст і спосіб подання тендерної документації) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
6ee4c512d3eb4e5f8e78d90d7327ceba
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b12
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить пункт 10 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» - Гарантійний лист про те, що Учасник має можливість виїзду на об’єкт впродовж двох годин.
Дана вимога, щодо наявності Гарантійного листа не регламентована жодним чинним нормативним документом та як додаткова послуга потребує проведення додаткової процедури публічної закупівлі.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити п. 10 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 20:25
Вирішення:
Тендерна документація – це комплект документів, що містить вихідну інформацію про технологічні, комерційні, організаційні та інші характеристики об'єкта та предмету торгів, а також умови з процедури торгів. Тендерна документація складається Замовником на власний розсуд і є інструкцією, на підставі якої Учасники готують свої пропозиції. В ній прописані кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплений проект договору, зазначено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно Додатку 2 даної тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в розділі ОСНОВНІ ВИМОГИ визначено перелік документації (документів), що надає замовнику учасник. Так п. 10 визначено надання учасником Гарантійного листа про те, що Учасник має можливість виїзду на об’єкт впродовж двох годин.
Згідно Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації (зміст і спосіб подання тендерної документації) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
357035e507754f5caa60544906e68f33
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.a11
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить пункт 8 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» - Довідка від виконавця / пультової організації про готовність взяти об’єкт на пожежне спостерігання та від Виконавця /обслуговуючої організації про готовність проводити технічне обслуговування (підтвердити сертифікатами, дозволами, тощо…).
Дана вимога, щодо наявності Довідки не регламентована жодним нормативним документам та як додаткова послуга потребує проведення додаткової процедури публічної закупівлі.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити п. 8 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 20:19
Вирішення:
Тендерна документація – це комплект документів, що містить вихідну інформацію про технологічні, комерційні, організаційні та інші характеристики об'єкта та предмету торгів, а також умови з процедури торгів. Тендерна документація складається Замовником на власний розсуд і є інструкцією, на підставі якої Учасники готують свої пропозиції. В ній прописані кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплений проект договору, зазначено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно Додатку 2 даної тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в розділі ОСНОВНІ ВИМОГИ визначено перелік документації (документів), що надає замовнику учасник. Так п. 8 визначено надання учасником Довідки від виконавця / пультової організації про готовність взяти об’єкт на пожежне спостерігання та від Виконавця / обслуговуючої організації про готовність проводити технічне обслуговування (підтвердити сертифікатами, дозволами, тощо…). Згідно Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації (зміст і спосіб подання тендерної документації) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерну документацію у відповідність до норми Закону
Номер:
a4581aa339784022b0b02718cd6cf0db
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b10
Назва:
Приведення тендерну документацію у відповідність до норми Закону
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить пункт 7 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» - «Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо…)».
Дана вимога не регламентована жодним чинним нормативним документом та має всі ознаки дискримінації до учасників за місцем розташування. Зазначаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) встановлює – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити п. 7 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 20:15
Вирішення:
Тендерна документація – це комплект документів, що містить вихідну інформацію про технологічні, комерційні, організаційні та інші характеристики об'єкта та предмету торгів, а також умови з процедури торгів. Тендерна документація складається Замовником на власний розсуд і є інструкцією, на підставі якої Учасники готують свої пропозиції. В ній прописані кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплений проект договору, зазначено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно Додатку 2 даної тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в розділі ОСНОВНІ ВИМОГИ визначено перелік документації (документів), що надає замовнику учасник. Так п. 7 визначено – Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань – наявність постійно діючого представництва/філії/офісу в м. Кропивницькому (підтвердити договором оренди, документами на право власності, тощо..)
Дана вимога не є дискримінаційною, ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Згідно ст. 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників)1. закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно Розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної документації (зміст і спосіб подання тендерної документації) документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції за умови, що учасник надасть замість таких документів обґрунтоване пояснення з посиланням на норми чинного законодавства.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін і доповнень в Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі
Номер:
d8c16ff340b542178b28ce9308d539f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b9
Назва:
Внесення змін і доповнень в Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі
Вимога:
У відповідності до підпункту 2 пункту 2 Статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен установити кваліфікаційні критерії до учасників, а саме – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».
У відповідності до Ліцензійних умов, що затверджені Постановою КМУ № 852 від 23 листопада 2016р «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення», основним виконавцем робіт повинен бути Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації.
При цьому в додатку №4 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» не міститься жодних кваліфікаційних вимог до даної категорії безпосереднього виконавця робіт.
У відповідності до вимог Закону Про публічні закупівлі, Національного класифікатора України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», Державного стандарту ДСПТО 7244.IO.64.20-2014 «Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації» 3, 4, 5, 6-го розрядів» Замовнику необхідно внести відповідні зміни в Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі, а саме:
В пункт 2 (Додатку 4) додати пункт 2.1 Електромонтер охоронно-пожежної сигналізації – надати копії посвідченнь Електромонтера охоронно-пожежної сигналізації не нижче 5-го розряду виданий учбовим закладом професійне навчання чи підвищення кваліфікації, що мають бути внесені до бази ЕДБО Міністерства освіти https://info.edbo.gov.ua/edu-documents/, дійсного на дату подання документів завірену печаткою та підписом керівника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2020 12:23
Вирішення:
Тендерна документація – це комплект документів, що містить вихідну інформацію про технологічні, комерційні, організаційні та інші характеристики об'єкта та предмету торгів, а також умови з процедури торгів. Тендерну документацію складає Замовник керуючись вимогами Закону. У відповідності статті 16 (Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв. Згідно Додатку 4 ТД встановлено три кваліфікаційні критерії, один з яких – наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кожна вимога Замовника має бути обґрунтованою і необхідною, перелік документів, що вимагаються, - чітким і лаконічним, а від всіх вимог, без яких можна обійтись – краще відмовитись, тому в Додатку 4 чітко сформульовано кваліфікаційні критерії та перелік документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям. Документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є довідка в довільній формі (з обов"язковим зазначенням наступної інформації: прізвище, ініціали, ПОСАДА, стаж та/або досвід роботи) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо запровадження критерієв життєвого циклу
Номер:
474ce94b926c43909924aee214e80cd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b8
Назва:
Вимога щодо запровадження критерієв життєвого циклу
Вимога:
У відповідності до підпункту 10, пункту 2, Статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, Замовник повинен в тендерній документації зазначити окрім переліку критеріїв оцінки, ще і методику оцінки тендерної пропозиції з зазначенням питомої ваги кожного критерію.
В пункті 1, Розділу 5 «Змісту тендерної документації» зазначається, що єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ (у випадку якщо учасник є платником ПДВ) (питома вага 100 %).
Вважаємо, що запровадження тільки одного цінового критерію оцінки в даній тендерній процедурі, яка включає – поставку обладнання і матеріалів, демонтажні роботи, монтажні роботи, послуги з пуско-наладці може суттєво вплинути на якість проведених робіт і послуг.
У відповідності з пунктом 3 Статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» Критеріями оцінки, окрім ціни, є: вартість життєвого циклу; або ціна/вартість життєвого циклу разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, застосування заходів охорони навколишнього середовища та/або соціального захисту, які пов’язані із предметом закупівлі.
Пунктом 4 Статті 29. «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій», регламентовані критерії життєвого циклу - витрат замовника протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), а саме витрати, пов’язані з:
1) використанням товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), зокрема споживання енергії та інших ресурсів;
2) технічним обслуговуванням;
3) збором та утилізацією товару (товарів);
4) впливом зовнішніх екологічних чинників протягом життєвого циклу товару (товарів), роботи (робіт) або послуги (послуг), у разі якщо їхня грошова вартість може бути визначена, зокрема вплив викидів парникових газів, інших забруднюючих речовин та інші витрати, пов’язані із зменшенням впливу на навколишнє середовище (довкілля).
У відповідності до викладених аргументів та вимог Закону України Про публічні закупівлі, просимо включити до тендерної пропозиції (Зміст тендерної пропозиції) визначені критерії вартості життєвого циклу і інші критерії які пов’язані із предметом закупівлі з зазначенням питомої ваги кожного критерію, як приклад:
- послідуючого технічного обслуговування;
- послідуючих демонтажних робіт;
- гарантійне обслуговування обладнання;
- навчання і підготовка персоналу замовника;
- соціальний захист працівників учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.04.2020 12:21
Вирішення:
Згідно ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (Тендерна документація) У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, перелік критеріїв оцінки та методики оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію. У РАЗІ ЗАСТОСУВАННЯ КРИТЕРІЮ оцінки вартості життєвого циклу... та далі за текстом. Тобто застосування та вибір критеріїв оцінки є правом Замовника, наприклад, застосовувати неціновий критерій можливо у випадках, коли закупівля має складний характер.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
9133e41c996b4dc9b90c09dabc7da56e
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.c7
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в Розділі Основні вимоги, пункт 5 містить вимогу – «Учаснику надається можливість за письмовим запитом оглянути об’єкт, ознайомитись з технічною документацією та проектом перед подачею пропозиції».
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить пункт 6 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» - Обов`язкове відвідування (обстеження) об’єкту.
Дані норми мають всі ознаки дискримінації до учасників. Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити п. 5 Додатку 2 і п. 6 Таблиці «Необхідні вимоги до учасників торгів» з одночасним додаванням Проектної документацію в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 16:39
Вирішення:
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Згідно ст. 5 Закону (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників)1. закупівля здійснюється за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На нашу думку, тендерна документація не містить жодних дискримінаційних умов. (Що є дискримінаційними умовами? Голова ознака умов Тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі).
Тендерна документація ні в якому разі не перешкоджає Учасникам брати участь у конкурсі, «Обов`язкове відвідування (обстеження) об’єкту» не веде до негативних наслідків, а навпаки є відкритістю та прозорістю на всій стадії закупівлі.
Що стосується додавання Проектної документації, то відсутня технічна можливість додавання схем, креслень, тощо та Учаснику надається можливість за письмовим запитом оглянути об’єкт, ознайомитись з технічною документацією та проектом перед подачею пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність до нормативних документів
Номер:
a2cc32e7f2c54231b63e1167feed2d03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b6
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до нормативних документів
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в Розділі Основні вимоги, пункт 3 містить вимогу – «…використовувати тільки сертифіковане обладнання, яке відповідає стандартам і нормам України …. відповідати вимогам ДСТУ ЕN 54-1:2003 «Національний стандарт України. Системи пожежної сигналізації» та ДСТУ ЕN 54-2:2003 «Національний стандарт України. Системи пожежної сигналізації. Частина 2. Прилади приймально-контрольні пожежні».
Інформуємо Вас, що жоден із засобів пожежної сигналізації і систем передавання сповіщень в Україні не відповідає виключно ВСІМ вимогам наведених Національних стандартів. Їх відповідність зазначається у Сертифікатах відповідності де вказуються конкретні пункти і розділи ДСТУ.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність і зазначити п. 3 наступним чином – «При виконанні робіт з монтажу систем протипожежного захисту (СПЗ) тільки обладнання що має діючий Сертифікат відповідності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 16:37
Вирішення:
Згідно п. 5, 6 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідальність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об"єктивним критеріям. Замовник зобов"язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обгрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов"язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації до вимог нормативних документів
Номер:
ac2080ca2e864550a193a75980ded895
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.b5
Назва:
Приведення тендерної документації до вимог нормативних документів
Вимога:
Додаток №2 Тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в Розділі Основні вимоги пункт 1 містить опис і умови надання кошторисної документації. Вказаний вид робіт «монтаж на налагодження протипожежних засобів» відноситься до будівельних робіт, тому повинні відповідати Державному стандарту ДСТУ БД.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва та інших стандартів серії ДСТУ БД.1.1 які затверджені Наказами Мінрегіонбуду. У відповідності до цього розрахунок необхідно виконувати з в програмних комплексах що мають рекомендації Мінрегіонбуду.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог нормативних вимог і норми Закону () та додати до пункту 1 Додатку 2 наступну вимогу – «Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 версія 3.3.0 ( не нижче) ( або аналог), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт (та/або не розцінені всі пункти технічного завдання) згідно з технічними вимогами або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 15:45
Вирішення:
Тендерна документація складається Замовником на власний розсуд і є інструкцією, на підставі якої Учасники готують свої пропозиції. В ній прописані кваліфікаційні критерії до постачальників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, прикріплений проект договору, зазначено критерії та методику оцінки тендерних пропозицій, інформацію про мову, валюту тощо. Детальний перелік інформації, яку повинна містити тендерна документація, наведений в ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі". Згідно Додатку 2 даної тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) в розділі ОСНОВНІ ВИМОГИ визначено перелік документації (документів) надає замовнику учасник.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Номер:
d30f82f99c7f4e3f84e17605fdd48cf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-27-002330-b.a4
Назва:
Приведення тендерної документації у відповідність до норм Закону
Вимога:
У відповідності до пункту 1 Стаття 23 Закону України Про публічні закупівлі – «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів», але всупереч даній вимозі Додатку 2 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі» цього не містять. Наприклад:
- Блок базовий на 20 променiв приймально-контрольного пускового концентратора ПС – Це незрозуміле або невірне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також взагалі не містить відповідного опису і технічних характеристик.
- Сповiщувач ПС автоматичний димовий фотоелектричний, радiоiзотопний, свiтловий у нормальному виконаннi - Це незрозуміле або неповне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик. Також незрозуміло що таке у нормальному виконанні.
- Сповiщувач ПС автоматичний магнiтоконтактний у нормальному виконаннi - Це незрозуміле або неповне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик. Також незрозуміло що таке у нормальному виконанні.
- Субблок (контролер GSM) - Це незрозуміле або невірне найменування/визначення, що не відповідає Сертифікатам і технічним документам, а також не містить відповідного опису і технічних характеристик.
- і т.п.
На нашу думку приховування найменування, істинних технічних характеристик і опису обладнання і матеріалів носить ознаки дискримінаційного ставлення і виготовлення тендерної документації під конкретного замовника.
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та додати Проектну документацію в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.04.2020 14:35
Вирішення:
Згідно статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності) у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов"язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб"єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Додатком 2, а саме пунктом 5 "Основних вимог" передбачено, що учаснику надається можливість за письмовим запитом оглянути об’єкт, ознайомитись з технічною документацією та проектом перед подачею пропозиції, а також тендерною документацією передбачене обов`язкове відвідування (обстеження) об’єкту.
Статус вимоги:
Відхилено