• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код за ДК 021:2015 – 73110000-6 - Дослідницькі послуги (послуги з проведення атестації робочих місць)

Торги не відбулися

117 817.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 590.00 UAH
Період уточнення: 24.04.2020 13:26 - 29.04.2020 13:30
Відповідь надана

Присутність під час укладання договору

Номер: 6a709f14cfb146acb5300132d09c9740
Дата опублікування: 29.04.2020 10:38
Опис: Ваша відповідь ні про що! По питанню 1. Виглядає як якась забаганка, укладали договори і на більші суми без присутності! Таке враження, що дана вимога направлена просто на відсіювання непотрібних кандидатів, та ставить у нерівні умови учасників, так як наприклад, щоб виконати вашу забаганку та просто приїхати на підписання договору з Івано-Франківська потрібно на проїзд, відрядження, проживання та харчування витратити 10000 тисяч грн. у той час як місцевим фірмам таких витрат не потрібно робити. І не потрібно розповідати про турботу за бюджетні кошти , оплата здійснюється всеодно після виконання робіт, а витратити кошти , щоб приїхати підписати договір потрібно фактично ще до підписання договору тому дана вимога є дискримінаційною! А про «встановлення дієздатністі особи» та «ідентичністі підписів» такої дурні ще не чув. У вас є повноваження та атестовані висококваліфіковані експерти, які мають відповідні свідоцтва Міністерства юстиції  України про присвоєння кваліфікації судових експертів та внесені до Реєстру атестованих експертів МЮ України, що свідчить про визнання професійної компетентності, щоб проводити почеркознавчу експертизу? А по дієздатності може вам ще надати довідку про те, що особа, яка буде підписувати договір не страждає на психічний розлад, який може вплинути на її здатність усвідомлювати свої дії та керувати ними? НЕ ПОЗОРЬТЕСЯ! По питанню 2. Зрозуміло, що будуть протоколи досліджень! У вас вимога «висновки експертизи за результатами проведеної атестації» які висновки та яка експертиза, ким проведена?
Відповідь: Формою правочину є спосіб вираження волі його сторін. Відповідно до статті 205 ЦК України (435-15) правочин може вчинятися усно або в письмовій формі. Сторони мають право обирати форму правочину, якщо інше не встановлено законом. Правочин, для якого законом не встановлена обов'язкова письмова форма, вважається вчиненим, якщо поведінка сторін засвідчує їхню волю до настання відповідних правових наслідків. Виходячи з викладеного, вбачається, що законодавець передбачає дві форми правочину: усну та письмову. У тих випадках, коли закон не встановлює обов'язковість певної форми, сторони можуть обирати її на власний розсуд, але в межах чинного законодавства. У вашому зверненні відсутні посилання на порушення щодо умов укладення договору закупівлі та технічних умов визначених до закупівлі. Не обґрунтовано в чому полягає порушення саме Ваших прав, що ґрунтуються на нормах чинного законодавства України, тому Ваше твердження не може бути задоволено.
Дата відповіді: 29.04.2020 13:28
Відповідь надана

висновки експертизи

Номер: b2864a7aa4c34c5ea8e9b155fddf4caa
Дата опублікування: 24.04.2020 20:23
Опис: 1. чим зумовлена особиста присутність на підписанні договору, це якийсь ретуал? перший раз за роки прозоро зустрічаю таку вимогу 2. що ви маєте на увазі висновки експертизи за результатами проведеної атестації?
Відповідь: 1. Оголошення Замовника містить розроблений Замовником проект договору про закупівлю, з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Умови проекту договору в інших випадках, не передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» змінюватися не будуть, в наслідок чого немає необхідності додаткового узгодження умов договору за допомогою засобів електронного зв'язку (електронної пошти). Відповідно до норм Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів України, договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Тому, відповідно до п.3 Оголошення Замовником встановлено, що: «…Учасник надає гарантійний лист щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю…., а також надає гарантійний лист щодо погодження з проектом договору та на виконання його вимог у разі перемоги в торгах У разі відсутності відповідних гарантійних листів, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам Оголошення.». Відповідно до ч.15 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем спрощеної закупівлі протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог Оголошення та пропозиції учасника-переможця, що надає достатньо часу для прибуття за адресою замовника для укладення договору про закупівлю, як фізичним особам-підприємцям, так і іншим особам, які діють від імені юридичної особи. Зрозуміло, що така позиція може бути сприйнята, як акт недовіри до партнера, але якщо йдеться про безпеку закупівлі послуги за бюджетні кошти, такий крок може реально зменшити ризик підписання договору особою, не уповноваженою на вчинення правочинів. Оскільки, це щонайменш дозволить під час укладання договору встановити цивільну правоздатність та дієздатність особи, яка має повноваження на укладення договору про закупівлю, а також підпис на договорі та підпис, що міститься в паспорті, і, таким чином, зробити висновок про ідентичність чи не ідентичність підписів на обох документах. Також, звертаємо увагу на те, що приймати участь у закупівлі з використанням електронної системи закупівель Prozorro мають право вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм на рівних умовах, без урахування місця знаходження учасника. Отже, враховуючи вищенаведене, вимога замовника, викладена в Оголошенні, щодо особистої присутності (прибуття) за адресою замовника для укладення договору про закупівлю та погодження з істотними умовами договору і можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в торгах, не є дискримінаційною, і не суперечить нормам Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», та іншим нормативно-правовим актам України. 2. Результати обстеження мають бути викладені (оформлені) у вигляді Протоколів пофакторних досліджень атестації робочих місць за умовами праці та складанні проекти Карт умов праці
Дата відповіді: 29.04.2020 09:00