• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Навчальне приладдя для початкової школи

Торги відмінено

768 582.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 842.91 UAH
Період уточнення: 24.04.2020 09:37 - 30.04.2020 09:31
Відповідь надана

щодо невідповідності товару та кількості у додатках 1 та 3

Номер: d925510be7c64989a1278faa9d4aadde
Дата опублікування: 25.04.2020 22:44
Опис: Шановний Замовнику приведіть у відповідність додаток 1 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ до додатку 3 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ . В додатку 1 Ви перелічуєте назву товару та кількість, а в тендерній пропозиції вже вимагаєте ціну за комплекти. Одно з іншим не дуже співпадає. Також зверніть увагу на те,що в ТД немає переліку, що та скільки має бути в 27 комплектах та що та скільки повинно бути в одному комплекті. Не в оголошенні,а в ТД.
Відповідь: Процедура закупівлі беде скасована за підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель: неправильне визначення предмета закупівлі.
Дата відповіді: 28.04.2020 12:36
Відповідь надана

щодо коду ДК 021:2015

Номер: d6841f13db9846869e18ba98ec30e68b
Дата опублікування: 25.04.2020 22:31
Опис: Шановний замовник, у проекті договору п 1.2. Найменування товару: ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (Навчальне приладдя для початкової школи). Ви вказуєте код ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі, а закупівлю проводите за кодом ДК 021:2015: 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів,як це розуміти????
Відповідь: Процедура закупівлі беде скасована за підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель: неправильне визначення предмета закупівлі.
Дата відповіді: 28.04.2020 12:35
Відповідь надана

Щодо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 610344c40d9340138e86c1f7e74aab87
Дата опублікування: 25.04.2020 22:19
Опис: Ви вимагаєте надати "-копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби навчання та обладнання на кабінет початкових класів";а що окремо на кожний товар або на його складову надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не можна??? А якщо можна,то вимагаю Вас внести відповідні зміни у ТД!!!!!!!
Відповідь: Процедура закупівлі беде скасована за підстави, що передбачена згідно ч. 1 ст. 31 Закону, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель: неправильне визначення предмета закупівлі.
Дата відповіді: 28.04.2020 12:35
Відповідь надана

щодо документів

Номер: 90034b1d839d4cb48b5abadbbd3e30cb
Дата опублікування: 25.04.2020 22:15
Опис: Обгрунтуйте Вашу вимогу законом,нормативним актом,наказом тощо. щодо копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару; Надайте будь ласка обгрунтовану відповідь згідно якого закону,наказу або іншого нормативного документа Ви вимагаєте цей документ? У Вас є наказ МОН з типовим переліком продукції,згідно якого Ви закуповуєте товар. Учасник закупівлі може бути як виробником так і дистрибьютором або представником виробника. Учасник закупівлі не зобов язаний ні чим мати копію Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару. Тому з вищевикладеного прошу надати відповіді на запитання,а також внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Дякуємо, відповідні зміни будеть внесені у ТД
Дата відповіді: 26.04.2020 13:18
Відповідь надана

Замовнику

Номер: 8b1b87d7f903495092b75143c7ac509e
Дата опублікування: 25.04.2020 22:13
Опис: Шановний Замовнику,звертаю Вашу увагу на те ,що товар який Ви плануєте закупити може виготовлятись не одним,а декількома виробниками і жодного виробника ніхто та ніщо не зобов язує мати копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України. На сьогоднішній день, чинним законодавством визначено, що єдиним обов’язковим документом, який видається акредитованим органом і який повинні мати юридичні і фізичні особи та який засвідчує якість і безпечність товару, що є предметом закупівлі, являється ВИСНОВОК ДЕРЖАВНОЇ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ.
Відповідь: Дякуємо, відповідні зміни будеть внесені у ТД
Дата відповіді: 26.04.2020 13:18
Відповідь надана

щодо копії Титульної сторінки

Номер: 1e50f911d74243fda64dc1cf0e2f6cd2
Дата опублікування: 25.04.2020 22:12
Опис: Шановний замовнику, щодо копії Титульної сторінки на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару. Чому ви вимагаєте тільки Титульну сторінку, а не повний документ? Можливо у когось є такий документ, але в ньому зовсім інше обладнання, прошу викласти в тендерній документації в такому вигляді : "Просимо надати в повному обсязі зі всіма додатками Технічні умови на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, затверджених відповідним органом МОН України, виданих на виробника товару." що надасть вам змогу перевірити чи всі позиції які ви закуповуєте наявні в даному документі. Або прибрибрати цю вимогу.
Відповідь: Дякуємо, відповідні зміни будеть внесені у ТД
Дата відповіді: 26.04.2020 12:15
Відповідь надана

щодо копії Титульної сторінки

Номер: 1a4c1f1fc7df4dc8ac5390e01f058924
Дата опублікування: 25.04.2020 22:10
Опис: надаємо Вам наступне роз яснення: Згідно рішення № 9177-р/пк-пз від 09.07.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель зазначено наступне: 1. Скаржник зазначає, що у додатку 4 Документації міститься вимога щодо надання копії титульної сторінки Технічних умов, завіреної виробником, на "Кабінети навчальні. Засоби навчання та обладнання", погоджених відповідним органом Міністерства освіти і науки України. Скаржник звертає увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне. Скаржник стверджує, що має відповідні технічні умови, що зареєстровані відповідно до чинного законодавства, але вони не погоджені органом Міністерства освіти і науки України у зв’язку з тим, що чинне законодавство не містить порядку такого погодження. Жодні нормативно-правові акти, навіть накази МОН, не містять відповідного порядку, а отже отримати таке погодження у законний шлях неможливо. За твердженням Скаржника, ним не може бути отримане таке погодження. Враховуючи вищезазначене, на думку Скаржника, ця вимога має бути виключена з Документації. Замовник у своїх поясненнях по суті Скарги зазначєа, що вимога Документації про надання учасниками копії титульної сторінки технічних умов, завірених виробником, на кабінети навчальні, засоби навчання та обладнання, погоджені відповідним органом Міністерства освіти і науки України, спрямована на підтвердження того, що обладнання яке пропонується учасником до закупівлі, виготовлене офіційним виробником саме з дотриманням технічних умов, затверджених в установленому законодавством порядку, а погодження відповідним органом Міністерства освіти і науки України підтверджує можливість безпечного та ефективного використання пропонованого обладнання у навчальних закладах. У ході розгляду зазначено питання встановлено наступне. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 4 За таких умов, Документацією не передбачено порядок погодження техічних умов, що може в майбутньому призвести до неоднозначного трактування вказаної вище умови Документації учасниками під час підготовки тендерних пропозицій та Замовником під час здійснення оцінки тендерних пропозицій, що свідчить про непрозорість такої умови Документації по відношенню до суб'єктів господарювання, які планують взяти участь у Процедурі закупівлі, у тому числі Скаржника. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Тому просимо видалити данну дискримінаційну вимогу з тендерної документації
Відповідь: Дякуємо, відповідні зміни будеть внесені у ТД
Дата відповіді: 26.04.2020 12:15