• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Автоматизована система обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах АТ «Укрзалізниця» та її складових

Автоматизована система обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах АТ «Укрзалізниця» та її складових

Торги не відбулися

211 659 998.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 77 879.05 UAH
Період уточнення: 17.04.2020 17:47 - 14.06.2020 10:00
Відповідь надана

Перенесення кінцевого строку подання пропозицій

Номер: bb5cbde5ecf545f9bed805848b42e325
Дата опублікування: 09.06.2020 09:32
Опис: Звертаємось до вас з просьбою перенести кінцевий строк подання тендерних пропозицій з 19 червня 2020 на більш пізніший. Готуємо свою пропозицію на тендер, але не встигаємо оформити деякі документи до встановленого вами часу.
Відповідь: Необхідно зазначити кількість днів та причину переносу.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:29
Відповідь надана

Вимоги до чинності документів

Номер: 3ca5f3f5530b45b2aaa159c04923fe70
Дата опублікування: 09.06.2020 09:27
Опис: Тендерною документацією вимагається: 4.5 Копія посвідчень персоналу на право виконання зварювальних робіт (не менше 2 (двох) осіб, чинними до кінця терміну дії Договору. 4.6 Копія посвідчень з навчання «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» - не менше 2 (двох) осіб з протоколами (витягами з протоколів) засідань комісії з перевірки знань, чинними до кінця терміну дії Договору. 4.7 Копія посвідчень з навчання «Правил пожежної безпеки» (пож.-тех. мінімум) - не менше 2 (двох) осіб з протоколами (витягами з протоколів) засідань комісії з перевірки знань, чинними до кінця терміну дії Договору. 4.8 Копія посвідчень з навчання «Типової інструкції з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт» - не менше 2 (двох) осіб з протоколами (витягами з протоколів) засідань комісії з перевірки знань, чинними до кінця терміну дії Договору. Ми маємо намір прийняти участь в торгах, але вищезазначені документи чинні не до кінця терміну дії Договору (22.10.2020, 17.11.2020 та 09.12.2020). Враховуючи це, вважаємо, що в тендерній документації встановлена дискримінаційна умова по відношенню до нас. Пропонуємо внести зміни в тендерну документацію, та вимагати документи, чинні на момент подання тендерної пропозиції. Бо це неможливо, щоб у всіх ймовірних учасників ці документи охватували 31.12.2020 р.
Відповідь: Замовником внесено зміни.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:29
Відповідь надана

Можливість залучення учасниками субпідрядника/ів

Номер: f90b925c58f74565bb07c5b781634387
Дата опублікування: 09.06.2020 09:06
Опис: Просимо Замовника передбачити в тендерній документації можливість залучення учасниками субпідрядника/ів, тому що викладені в ній умови дозволяють приймати участь у торгах лише тим компаніям, які власними силами та ресурсами можуть виконати весь комплекс робіт, а це є дискримінацією.
Відповідь: Відповідно до частини третьої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» – Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Згідно з частини сьомої статті 17 цього Закону – У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» про публічні закупівлі учаснику дозволяється залучати потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:28
Відповідь надана

зручний інтерфейс

Номер: 0e4d11b333654eaa9eb32ca20eecd717
Дата опублікування: 05.06.2020 18:54
Опис: Що мається на увазі під вимогою: Для роботи з користувачем у діалоговому режимі АРМ повинен мати зручний інтерфейс? Просимо або конкретизувати її в тендерній документації, або видалити. Адже ця характеристика є суб’єктивною.
Відповідь: Під зручним інтерфейсом діалогового режиму АРМ мається на увазі реалізація основних вимог UI/UX-дизайну: інтерфейс має бути інтуїтивно зрозумілим; не повинно бути зайвих елементів, що відволікають увагу від основної цілі; елементи повинні розміщуватись так, щоб ними було зручно користуватись в звичайному для АРМ контексті; пов'язані за змістом елементи повинні розташовуватись поруч один з одним; елементи повинні бути впорядковані за ієрархію та важливістю, тощо.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:28
Відповідь надана

характеристики витратоміру-лічильнику

Номер: 966504fce66d41328f8de823a8b1b006
Дата опублікування: 05.06.2020 18:47
Опис: Просимо внести зміни до характеристик витратоміру-лічильнику, а саме: 3.2 Вимірювання об’єму пального з похибкою не більшою ніж ± 0,3 %
Відповідь: Відповідно до п. 4.2.3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України встановлені границі допустимої відносної похибки з посиланням на ГОСТ 26976-86 «Нефть и нефтепродукты. Методы измерения массы». На заміну ГОСТ 26976-86 прийнято ДСТУ 7094:2009 «Метрологія. Маса нафти та нафтопродуктів. Загальні вимоги до методик виконання вимірювання» (далі ДСТУ 7094). Оскільки на стандарт йде посилання в нормативно-правовому акті, то його вимоги стають обов'язковими до виконання. Відповідно до п. 5.1.1 ДСТУ 7094 границі допустимої відносної похибки вимірювання маси нафтопродуктів при прямих і непрямих методах динамічних вимірювань не повинна перевищувати 0,25 %. Спосіб динамічних вимірювань використовується на витратомірах лічильників з похибкою 0,25% на акцизних складах АТ «Укрзалізниця». Пунктом 5.1.3 Інструкції передбачено заборону перевищувати значення, що зазначені в ГОСТ 26976 (на даний час в ДСТУ 7094) для методу вимірювання маси, що застосовується вантажовідправником (в нашому випадку на станції розподілу – це резервуар) та вантажоодержувачем (в нашому випадку – це колонка, через яку відпускається паливо на акцизному складі). Різниця в похибках засобів вимірювальної техніки в межах однієї системи обліку (якою є акцизний склад) може привести до значних відхилень між оприбуткованим та відпущеним обсягом нафтопродуктів. А це, у свою чергу, несе за собою порушення у системі податкового обліку та ризики щодо втрат значних обсягів палива. Отже, похибка вимірювання маси нафтопродуктів в резервуарі не повинна перевищувати 0,25%.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:28
Відповідь надана

характеристики рівнеміру-лічильнику

Номер: b383b1597a094a218a94d16d92237f3f
Дата опублікування: 05.06.2020 18:47
Опис: Просимо внести зміни до характеристик рівнеміру-лічильнику, а саме: 2.1 Вимірювання рівня наповнення резервуару в діапазоні від 100 мм до 12000 (18000) мм з похибкою виміру не більше ніж ± 3 мм 2.2 Вимірювання (встановлення) рівня (границі) розділу двох середовищ (підтоварна рідина) з похибкою не більшою за ± 3 мм 2.5 Визначення маси палива в резервуарі з похибкою не більше за 0,3 %
Відповідь: Вимоги до характеристик рівнемірів-лічильників встановлені виключно на підставі вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України № 281/171/578/155 від 20.05.2008, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за N 805/15496 (на даний час - чинна Інструкція). Вирішення суперечок, які існують у вимогах нормативно-правових актів: вищезазначеної Інструкції і постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 № 891 знаходиться поза межами компетенції Замовника. Для розв’язання даних суперечностей та отримання роз’яснень пропонуємо Заявнику звернутися до Міненергетики, Мінекономіки та Державної податкової служби України.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:27
Відповідь надана

На що саме необхідно надавати документ з якості?

Номер: d9fd054db9554446b7956af0b0cec9a5
Дата опублікування: 05.06.2020 18:31
Опис: 2.3 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника або постачальника, що підтверджують якість, характеристики та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або технічну документацію (інструкція по експлуатації) та/або сертифікат якості державного або міжнародного зразка, тощо). На що саме необхідно надавати документ з якості? на Автоматизовану систему обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах (адже саме вона визначена у Додатку 1 як найменування продукції) або на складові, що в неї входять?
Відповідь: Виходячи з того, що до складу (комплекту) Автоматизованої системи обліку пального з великим ступенем вірогідності можуть входити складові компоненти різних виробників, учасникам процедури закупівлі необхідно надати зразки документів з якості, передбачених тендерною документацією, як на саму систему, так і на вказані складові.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:27
Відповідь надана

роз’яснення

Номер: ccc1882fc91d44d285735721533266eb
Дата опублікування: 05.06.2020 17:47
Опис: Надайте роз’яснення, цими умовами тендерної документації вимагається одночасне надання усіх трьох документів: 1.1. Продукція, яка підлягає оцінці відповідності, повинна мати: - декларацію про відповідність (для модулів F1 або G), оформлену відповідно до вимог чинного Технічного регламенту; - знак відповідності та додаткове метрологічне маркування, передбачене у Технічному регламенті (для продукції, модулі якої передбачають обов’язкову наявність маркування); - сертифікат перевірки типу (для продукції, оцінка відповідності якої потребує застосування модуля В)? Або учасник має право надати один документ з трьох зазначених? Якщо один, то внесіть відповідні зміни до тендерної документації, тому що при відсутності «або» ця вимога є неоднозначною.
Відповідь: Відповідно до п. 16 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 94 (далі – Технічний регламент), у разі підтвердження відповідності засобів вимірювальної техніки вимогам Технічного регламенту, що до них застосовуються, виробники складають декларацію про відповідність і наносять знак відповідності та додаткове метрологічне маркування. Складання декларації про відповідність і нанесення знаку відповідності та додаткового метрологічного маркування передбачено також пунктами 53, 54, 61, 62 Додатку 3 до Технічного регламенту. Згідно з пунктами 47, 52, 60 Додатка 3 до Технічного регламенту документальним підтвердженням відповідності засобу вимірювальної техніки є сертифікат відповідності, виданий призначеним органом за результатами проведених досліджень та випробувань. Для складових системи (рівнемірів), відносно яких згідно з Технічним регламентом оцінка відповідності може бути здійснена по модулю В (у поєднанні з іншими модулями), згідно з пунктом 4 Додатку 3 Технічного регламенту, призначеним органом видається сертифікат перевірки типу. Враховуючи викладене, учасниками процедури закупівлі повинні бути надані всі, а не окремі документи відповідно до вимог п. 1.1 Додатка №1 тендерної документації, оскільки їх складання та видача передбачені Технічним регламентом.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:26
Відповідь надана

Лист-згода

Номер: 376a0594918948eb8beba9edafcd7b50
Дата опублікування: 05.06.2020 17:46
Опис: Чи необхідно при наданні копій посвідчень персоналу надавати від персоналу лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі»?
Відповідь: Потрібно надавати.
Дата відповіді: 16.06.2020 17:26
Відповідь надана

Оприлюдніть графік для ознайлмлення

Номер: f2b2dfccb203448fa2208f91b63a5d97
Дата опублікування: 05.06.2020 17:45
Опис: По проекту договору, 4.2. Поставка Продукції проводиться частинами (далі – Етап) протягом строку дії Договору, за Графіком, що надається ЗАМОВНИКОМ письмово, вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ЗАМОВНИКА до прийому Етапу. Просимо оприлюднити графік для попереднього ознайомлення потенційними учасниками, тому що ви встановлюєте строк виконання договору до 31.12.2020 р., що є нереальним для виконання усього комплексу робіт. Нам, як потенційним учасникам, дуже важливо попередньо усвідомлювати усі ризики, враховуючи велику фінансову відповідальність.
Відповідь: Замовником внесено зміни (Викладено в новій редакції (Додаток В (графік поставки) та Додаток №9 (основні умови)).
Дата відповіді: 16.06.2020 17:25