• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Автоматизована система обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах АТ «Укрзалізниця» та її складових

Автоматизована система обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах АТ «Укрзалізниця» та її складових

Торги не відбулися

211 659 998.88 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 77 879.05 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 17:47 - 20.06.2020 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на встановлені Замовником дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: e7b1e1c1f9eb4efca0b196eda9aa0aef
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.b9
Назва: Скарга на встановлені Замовником дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Скарга:
Детальніше викладено у тексті Скарги.
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.06.2020 18:45
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.06.2020 21:27
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 23.06.2020 21:27
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕДТЕХНОТРЕЙД», Дзєва Андрій 380636505540 redtechnotrade@gmail.com
Скарга
Залишено без розгляду

щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 3f2816dceffe464b8aab420b55c3c913
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.b8
Назва: щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
Скарга щодо усунення порушень законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації «17» квітня 2020 року ФІЛІЯ «ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» (Код ЄДРПОУ: 40081347) (далі - Замовник) оприлюднила на веб-порталі уповноваженого органу оголошення про закупівлю робіт за процедурою відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-17-003480-c, «Телеметричного та термінального обладнання (Автоматизована система обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах АТ «Укрзалізниця» та її складових)». Також була оприлюднена тендерна документація (далі - ТД) затверджена рішенням тендерного комітету Філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця». Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 22 травня 2020 року 10:00 год. Текст скарги Викладенй у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 20.05.2020 23:02
Автор: ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", Палик Михайло Миколайович +380443002530 budmontagservis1@gmail.com
Вимога
Вирішена

Щодо відхилення вимоги про внесення змін до Тендерної документації

Номер: f4405494761744cf8069f57976e6335b
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.b7
Назва: Щодо відхилення вимоги про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Вимога шановного Претендента на участь в тендерних торгах про усунення дискримінаційність вимоги і внесення змін до тендерної документауії, щодо кількості контрольних точок при вимірюванні густини нафтопродукту обгрунтовується нічим іншим, як описом методики визначення густини уже у відібраних пробах. Так, в Інструкції наведений алгоритм, який застосовується при визначені густини у відібраній пробі ручними засобами вімірювання, але було б дивним, якби Інструкція містила всі можливі методи відбору проб і визначення параметрів рідини - для цього є інші нормативні документи для ЗВТ. Тому методика визначення маси нафтопродуктів в резервуарі, яка прописана єдиному і основному документі, що регламентує всі операції щодо обліку нафтопродуктів - залишається ЄДИНОЮ і НЕЗМІННОЮ, і ОБОВ'ЯЗКОВОЮ для виконання, і саме тому вимога шановного претендента має бути відхилена. З повагою. Витримки з ІНСТРУКЦІї про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України. "1. Загальні положення: Ця Інструкція встановлює ЄДИНИЙ порядок організації та виконання робіт, пов'язаних з прийманням, транспортуванням, зберіганням, відпуском та обліком товарної нафти (далі - нафта) і нафтопродуктів". "Вимоги цієї Інструкції є ОБОВ'ЯЗКОВИМИ ДЛЯ ВСІХ суб'єктів господарювання (підприємств, установ, організацій та фізичних осіб - підприємців), що займаються хоча б одним з таких видів економічної діяльності, як закупівля, транспортування, зберігання і реалізація нафти і нафтопродуктів на території України". "4.2.2.1 Об'ємно-масовим статичним методом визначається маса нафти і нафтопродукту за їх об'ємом, густиною та температурою". "4.3.2.10 Для розрахунку маси нафти і нафтопродукту визначають їх густину у відібраних пробах за фактичної температури. Для відбирання проб із стаціонарних резервуарів застосовують знижені пристрої для відбирання проб згідно з ГОСТ 13196-93 "Устройства АВТОМАТИЗАЦИИ резервуарных парков. Средства измерения уровня и отбора проб нефти и нефтепродуктов. Общие технические требования и методы испытаний", А В РАЗІ ЇХ ВІДСУТНОСТІ - ручні пробовідбірники для відбирання проб згідно з ДСТУ 4488:2005 Нафта і нафтопродукти". "4.3.2.11 Температуру і густину нафти і нафтопродукту вимірюють одночасно з вимірюванням рівня за допомогою СТАЦІОНАРНИХ ПРИСТРОЇВ, або шляхом вимірювання їх у відібраній пробі". "4.3.2.12 Точкові проби нафти і нафтопродукту з вертикального резервуара відбираються З ТРЬОХ РІВНІВ (верхнього, середнього та нижнього)... Точкові проби за висотою рівня нафти чи нафтопродукту в резервуарі не вище 2000 мм відбирають з верхнього і нижнього рівнів... За висотою рівня нафти або нафтопродукту в резервуарі менше 1000 мм відбирається одна точкова проба з нижнього рівня, за якою визначаються густина і температура продукту". "4.3.2.16 Процес вимірювання маси нафти і нафтопродуктів об'ємно-масовим методом може бути АВТОМАТИЗОВАНИЙ шляхом застосування у резервуарах вимірювального устаткування з використанням лічильників, АВТОМАТИЗОВАНИХ ГУСТИНОМІРІВ, об'єднаних до системи вимірювань маси нафти (вузли обліку нафти) або нафтопродукту". (с)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформацію взято до відома.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 3e2f84af4a534da98f000903cf5fa342
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.b6
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога НГІ щодо вимірювання щільності
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги зазначені у Додатку А «Технічні характеристики Автоматизованої системи обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі» та в Додатках Б.1-Б.80 «Загальні дані щодо об'єкту автоматизації обсягу обігу пального» встановлені виключно на підставі вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України № 281/171/578/155 від 20.05.2008, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за N 805/15496 (на даний час - чинна Інструкція). Вирішення суперечок, які існують у вимогах нормативно-правових актів: вищезазначеної Інструкціїі постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 № 891 знаходиться поза межами компетенції Департаменту розвитку і технічної політики. Для розв’язання даних суперечностей та отримання роз’яснень пропонуємо Заявнику звернутися до Міненергетики, Мінекономіки та Державної податкової служби України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 7a80ca6e0e37423d923f99c2a066749f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.b5
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог щодо рівнеміра-лічильника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимоги зазначені у Додатку А «Технічні характеристики Автоматизованої системи обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі» та в Додатках Б.1-Б.80 «Загальні дані щодо об'єкту автоматизації обсягу обігу пального» встановлені виключно на підставі вимог Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України № 281/171/578/155 від 20.05.2008, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 02.09.2008 за N 805/15496 (на даний час - чинна Інструкція). Вирішення суперечок, які існують у вимогах нормативно-правових актів: вищезазначеної Інструкціїі постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2017 № 891 знаходиться поза межами компетенції Департаменту розвитку і технічної політики. Для розв’язання даних суперечностей та отримання роз’яснень пропонуємо Заявнику звернутися до Міненергетики, Мінекономіки та Державної податкової служби України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: 54f1bfede3034779b3d506f84b6600e7
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.a4
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
просимо розглянути викладені вимоги у прикріпленому файлі та внести зміни до тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пунктом 4.3.2.10 «Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України», затвердженої наказом від 20.05.2008 № 281/171/578/155 (далі – Інструкція) визначено, що густина у відібраних пробах визначається ареометрами з границями допустимої похибки ± 0,5 кг/м3,а пунктом 4.3.2.12 визначено – проби відбираються в трьох рівнях. Ця границя допустимої похибки відноситься безпосередньо до ЗВТ, який буде вимірювати густину у визначеному рівні на момент вимірювання (пробі). В пункті 4.3.2.11 Інструкції визначено, що температура і густина нафтопродуктів обчислюються як середнє арифметичне значення температур і густин точкових проб, які взяті у співвідношенні, прийнятому для складання сукупної проби згідно з ДСТУ 4488. Принцип та технологія процесу вимірювання густини та температури описується в технічному паспорті конкретного засобу вимірювальної техніки. Вимірювання в ручному режимі густини та температури автоматизованою системою не передбачається.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі

Номер: 922944d1d46542578fc777d700d43264
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.b3
Назва: Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Вимога:
Відповідно до розділу 1 Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Тендерної документації, що вимагається Замовником, для даного тендеру не потрібно використовувати жодної одиниці обладнання, яка повинна мати декларацію про відповідність згідно модулів F1 або G, чи знак відповідності та додаткове метрологічне маркування, передбачене у Технічному регламенті (для продукції, модулі якої передбачають обов’язкову наявність маркування). Тому просимо видалити з пункту 1.1 розділу "Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі" Додатку № 1 Тендерної Документації відповідні вимоги щодо: - декларації про відповідність (для модулів F1 або G), оформлену відповідно до вимог чинного Технічного регламенту; - знаку відповідності та додаткове метрологічне маркування, передбачене у Технічному регламенті (для продукції, модулі якої передбачають обов’язкову наявність маркування).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Так як, автоматизована система обліку пального при його прийманні, зберіганні, видачі на акцизних складах АТ «Укрзалізниця» та її складові є засобами вимірювальної техніки, то на них поширюються у повному обсязі вимоги Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Щодо похибки вимірювальних приладів

Номер: b2409f0b5cc64879abb8da2eea2aece8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.c2
Назва: Щодо похибки вимірювальних приладів
Вимога:
Замовник вимагає, щоб похибка вимірювальних приладів згідно сертифікатів була не вище 0,25 %. В Україні похибки такої точності не сертифікуються, хоча наші прибори по факту мають похибку саме 0,25 %. Крім того, ДСТУ OIML R 117:2014 дозволяє паливно-вимірювальним приладам працювати з похибкою саме 0,5 % якщо ці прилади працюють при температурах менше, ніж +15 градусів Цельсія або більше ніж +25 градусів. Просимо внести зміни до тендерної документації, щоб для похибки вимірювальних приладів у вимогах тендерної документації була встановлена вимога “не вище 0,5 %”
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 4.2.3 Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України(далі – Інструкція) встановлені границі допустимої відносної похибки з посиланням на ГОСТ 26976-86 «Нефть и нефтепродукты. Методы измерения массы».На заміну ГОСТ 26976-86 прийнято ДСТУ7094:2009«Метрологія. Маса нафти та нафтопродуктів. Загальні вимоги до методик виконання вимірювання» (далі - ДСТУ 7094). Оскільки на стандарт йде посилання в нормативно-правовому акті, то його вимоги стають обов'язковими до виконання. Відповідно до п. 5.1.1 ДСТУ 7094 границі допустимої відносної похибки вимірювання маси нафтопродуктів при прямих і непрямих методах динамічних вимірювань не повинна перевищувати 0,25%. Спосіб динамічних вимірювань використовується на витратомірах лічильників з похибкою 0,25% на акцизних складах АТ «Укрзалізниця». Пунктом 5.1.3 Інструкції передбачено заборону перевищувати значення, що зазначені в ГОСТ 26976 (на даний час в ДСТУ7094) для методу вимірювання маси, що застосовується вантажовідправником (в нашому випадку на станції розподілу – це резервуар) та вантажоодержувачем (в нашому випадку – це паливороздавальна колонка, через яку відпускається паливо на акцизному складі). Різниця в похибках засобів вимірювальної техніки в межах однієї системи обліку (якою є акцизний склад) може призвести до значних відхилень між оприбуткованим та відпущеним обсягом нафтопродуктів. А це, у свою чергу, несе за собою порушення у системі податкового обліку та ризики щодо втрат значних обсягів палива. Отже, похибка вимірювання маси нафтопродуктів в резервуарі не повинна перевищувати 0,25%.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо відповідей на запитання

Номер: 38cee738fde14b789372d0b20eeb50b8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-003480-c.c1
Назва: Щодо відповідей на запитання
Вимога:
Відповідно до п.2.1. Розділу 2 Тендерної доументації - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 Закону. Учасником було задно декілька питань щодо даної закупівлі, проте в порушення тендерної документації Замовником не надаються відповіді щодо запитань. Просимо усунути дане порушення тендерної документації та надати відповіді на Запитання учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником надаються відповіді на запитання
Статус вимоги: Відхилено