-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Oбладнання для харчоблоку (піч пароконвекційна)
Завершена
9 110 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 551.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 551.70 UAH
Період уточнення:
17.04.2020 16:57 - 08.05.2020 14:00
Відповідь надана
Дискимінаційні умови. Вимога про надання сертифікату сан-епідем експертизи
Номер:
70c565585dc64736a225d092d7769dd9
Дата опублікування:
08.05.2020 13:38
Опис:
Відповідно до ст.11 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» пароконвектомат не включений до об'єктів державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Тому виготовлення висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на вказане обладнання законом не передбачено. Строк отримання висновку мінімум 30 днів. Така вимога також є дискримінаційною.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Згідно Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;
Об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Дата відповіді:
14.05.2020 10:15
Відповідь надана
Дискримінаційні умови. Технічні характеристики
Номер:
a244acba41724e63a39996a040e8239a
Дата опублікування:
08.05.2020 13:37
Опис:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що зазначені Вами технічні характеристики предмета закупівлі призводять до дискримінації учасників закупівлі. Наведені Вами технічні характеристики товару відповідають марці і моделям пароконвектомату одного виробника, а саме - Rational SCC101 та Rational SCC 61.
Натомість ми готові запропонувати для поставки паровенкомати FAGOR ADVANCE AE-101 та FAGOR ADVANCE APE-061, які є еквівалентами. Проте без розширення встановлених Вами обмежень ми не можемо взяти участь у закупівлі.
Тому просимо дати відповіді на такі запитання:
Загальні запитання до двох типів печей:
1. Чим зумовлені вимоги до конкретного розміру підставки під печі, без зазначення можливого діапазону?
2. Чим зумовлене обмеження мінімального числа програм саме 1000 програм?
3. Чим зумовлене обмеження типу миючих засобів «таблетки»? Чи допускається замість миючого засобу «таблетки» поставка рідкого миючого засобу, який йде в комплекті від виробника і використання якого не суперечить інструкції від виробника?
4. Чим зумовлена вимога про наявність дверей саме з потрійним склом з можливістю відкриття на 180 градусів та наявність дистанційного управління?
Для 21 печі на 10 рівнів:
5. Чим зумовлене обмеження габаритних розмірів саме такими значеннями? Чи допускається поставка печі з параметрами: Ширина не більша 898 мм, Глибина 867 мм, Висота 1117 мм?
6. Чим зумовлене обмеження потужності конкретним числом 18,6кВт? Чи допускається поставка печі потужністю:19,2 кВт?
7. Чим зумовлена наявність вбудованого лічильника електроенергії, якщо поставки передбачені для закладів освіти? Чи допускається поставка обладнання без вбудованого лічильника?
Для печі на 6 рівнів:
8. Чим зумовлене обмеження габаритних розмірів саме такими значеннями? Чи допускається поставка печі з параметрами: Ширина не більша 898 мм, Глибина 867 мм, Висота 846 мм?
9. Чим зумовлене обмеження потужності конкретним числом 11 кВт? Чи допускається поставка печі потужністю:10,2 кВт?
Якщо зазначені вище вимоги викликані обмеженнями приміщення одного чи кількох навчальних закладів, де планується розміщення обладнання, то просимо розбити предмет закупівлі на декілька лотів, що усуне дискримінацію учасників.
Просимо надати відповіді на зазначені запитання і внести відповідні зміни до ТД для розширення можливості участі у закупівлі постачальників іншого аналогічного обладнання окрім Rational SCC101 та Rational SCC 61.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник при підготовці тендерної документації керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Замовником було дотримано всіх принципів, що визначено ст. 3 Закону.
Відповідно до п.3. ч.2. ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Дата відповіді:
14.05.2020 10:11
Відповідь надана
Технічні характеристики товару.
Номер:
245dfaec334a45d8a584903d035330f6
Дата опублікування:
08.05.2020 13:17
Опис:
Ми, як офіційний сервіс-партнер Rational, який обслуговує даний бренд по всій території України багато років, дуже засмучені, що переслідуючи корисливі мотиви, ви довіряєте недостовірній інформації і не розумієте, що витрати на обслуговування перевищать ваші очікування майже в 50 разів. ..." інтелектуальна система мийки" не дасть вам використовувати апарат, поки не буде здійснено миття за допомогою миючого засобу. Не залежно від типу меню, мити апарат потрібно щодня, відповідно, за 1,5 місяці запаси миючих якими ви комплектуєте апарати закінчаться. Дуже сподіваємось, що кошти на обслуговування даних апаратів будуть виділятися в повному обсязі і обладнання "преміум" класу не буде простоювати .
Відповідь:
Шановний Учаснику! Замовник при підготовці тендерної документації керувався виключно нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон). Замовником було дотримано всіх принципів, що визначено ст. 3 та ст. 22 Закону.
Дата відповіді:
14.05.2020 10:08
Відповідь надана
Технічні характеристики товару.
Номер:
d14890baaefb4ad29869c2546c668d64
Дата опублікування:
04.05.2020 17:21
Опис:
Доброго дня.
Обгрунтуйте будь-ласка:
- необхідність термозонду з 6 точками вимірювання .
Дана опція використовується при запіканні великих шматків (качка, індичка, рулька) та інш. Як показує досвід, шкільне та дошкільне меню не включає дані види продукції, тому дана опція не буде використовуватись навіть на 30%.
- можливість приготування в нічному режимі та можливість дистанційного управління
Дані функції не використовуються в шкільних та дошкільних закладах освіти, а лише збільшує вартість одиниці обладнання. Тим більше, для використання даних параметрів потрібно встановлювати на телефон спеціальні додатки та постійно контролювати роботу кухарів (дана функція розроблена для мережевих закладів, де один бренд шеф контролює від 5-ти апаратів одночасно).
Також, дані пароконвектомати досить затратні в обслуговуванні, так як мити їх потрібно лише оригінальними миючими засобами, витрати на місяць складають близько 9 000 грн, відповідно на рік 108 000 грн.
Пропонуємо прибрати дані параметри, та дати можливість запропонувати еквіваленти даного обладнання, що приведе до економії державних коштів і дасть можливість використовувати обладнання відповідно до кваліфікації кухарів.
Відповідь:
Доброго дня! Використання термощупа з 6-ма точками вимірювання дає можливість з точністю зчитувати температуру продуктів різного розміру, що дозволяє оптимізувати процес приготування і максимально виключити ймовірність помилки, а саме: можливість точно і безпечно приготувати страву, при цьому значно економити ресурси, такі як: вода, електроенергія, час. Виключає небезпеку недотримання температурних значень всередині продукту персоналом недостатньої кваліфікації.
Можливість приготування в нічному режимі та можливість дистанційного управління не використовуються в шкільних та дошкільних закладах освіти по причині відсутності технічної можливості через використання обладнання, яке не має таких функцій.
Відповідно до наявних даних, витрати на мийку камери апарату та декальцинації бойлера з використанням оригінальних миючих засобів, в режимі використання пароконвектомата для приготування шкільного меню, не перевищує 2800 грн. на рік, що є дуже економічно.
Дата відповіді:
08.05.2020 10:27
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
dae2f4b6eb364bd98802e39452c30413
Дата опублікування:
28.04.2020 16:54
Опис:
В пункті 2.8 Додатку 2 до Тендерної документації: «Учасник надає лист-гарантію від Виробника, про можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості, з відповідною якістю, завірений підписом та печаткою Виробника.» Просимо врахувати, що обмін листами з імпортними виробника, може бути не передбачений контрактами або порядок такого листування є довготривалим. До того ж, документом який підтверджує «можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості, з відповідною якістю, завірений підписом та печаткою Виробника» та в якому крім того зазначаються строки поставки такого товару відповідно до контрактів є Проформа-Інвойс. Такий документ підтверджує замовлення Учасника відповідної кількості товару у Виробника, та в свою чергу Виробник підписуючи такий документ відповідно до умов контракту приймає на себе зобов’язання поставити товар в погодженій кількості, належної якості та у відповідні строки. При цьому лист від виробника не передбачений умовами контракту, і не породжує у виробника правових підстав для його виконання. До того ж вимога, щодо надання листа саме від Виробника є дискримінаційною щодо Учасників, які закуповують продукцію в Офіційних імпортерів чи дистрибуторів на території України. Ще важливим моментом є те, що товар, що запропонований до закупівлі Учасником може вже знаходиться на складі Учасника (імпортований раніше) в такому випадку Учасник не залежить від виробника і при цьому не має можливості надати лист чи будь-який інший документ від Виробника/ Офіційного імпортера/Дистрибутора так як в нього відсутня потреба у придбанні такого товару.
Зважаючи на вищезазначене просимо, для недопущення дискримінації серед учасників та у зв’язку з цим порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», внести зміни до Тендерної документації та викласти вимогу в пункті 2.8 Додатку 2 до Тендерної документації у наступній редакції: «Учасник надає лист-гарантію від Виробника/Офіційного імпортера/Дистрибутора про можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості, з відповідною якістю або інший документ (Проформа-Інвойс, без вказування вартості; Специфікація; Додаткова угода тощо) яким підтверджується здійснення поставки товару учаснику у необхідній кількості, з відповідною якістю, завірений підписом та печаткою Виробника/Офіційного імпортера/Дистрибутора. У випадку подання тендерної пропозиції наявності в Учасника товару запропонованого до закупівлі у відповідній кількості та належної якості, Учасник надає бухгалтерську довідку або інший документ, яким підтверджує наявність такого товару на складі Учасника та гарантує, що такий товар не буде відчужено іншим особам у строки протягом яких дійсна тендерна пропозиція, з підписом та печаткою (наявності) Учасника».
Дякуємо.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимога про надання гарантійного листа від Виробника не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти товар в обсягах та строки, що необхідні для виконання обов’язків передбачених технічним завданням до даної закупівлі.
Дата відповіді:
29.04.2020 17:08
Відповідь надана
Кваліфікаційні критерії
Номер:
9eefd4cccbc541b8aead9a28d5c44fcb
Дата опублікування:
24.04.2020 19:29
Опис:
В пункті 2.8 Додатку 2 доТендерної документації: Учасник надає лист-гарантію від Виробника, про можливість забезпечення товаром учасника у необхідній кількості, з відповідною якістю, завірений підписом та печаткою Виробника. Просимо надати роз'яснення чи має цей лист бути на мові виробника та мати завірений переклад? Також просимо уточнити, якщо учасник являється не прямим постачальником Обладнання, а офіційним дистриб'ютором на території України та надасть лист-гарантію від Імпортера, який має складські запаси даного обладнання чи не буде відхилена така пропозиція? Просимо внести зміни в тендерну документацію в розділ 2.8 Додаток 2, а саме: надати лист від Виробника або Офіційного імпортера, таким чином дати можливість учасникам не імпортерам взяти участь у закупівлі. Дякуємо.
Відповідь:
Доброго дня! Вимога про надання гарантійного листа від Виробника не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти товар в обсягах та строки, що необхідні для виконання обов'язків передбачених технічним завданням до даної закупівлі.
Тендерною документацією визначено: Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача.
Дата відповіді:
29.04.2020 17:03