• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Oбладнання для харчоблоку (піч пароконвекційна)

Завершена

9 110 340.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 551.70 UAH
Період оскарження: 17.04.2020 16:57 - 14.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на рішення Тендерного комітету Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі

Номер: 54a9f7baf8fa4cec9c3a7262536eacb9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-17-005908-a.b1
Назва: СКАРГА на рішення Тендерного комітету Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації під час проведення процедури закупівлі
Скарга:
16 квітня 2020 року, Тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочату процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005908-a. За результатами перекваліфікації учасників відкритих торгів з публікацією англійською мовою, до процедури закупівлі було допущено двох учасників, а саме: OÜ ALLEDEM; ТОВ Торговий дім "С-Проф". та дискваліфіковано ТОВ "ВЕАТЕКС"; ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" (надалі - Скаржник) ТОВ «БМ ДИСТРИБУШН 2.0» не погоджується із допущенням ТОВ Торговий дім "С-Проф" до процедури закупівлі за результатами перекваліфікації, так як його тендерна пропозиція не відповідає тендерній документації, з огляду на наступне. 1. ТОВ Торговий дім "С-Проф", на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надало Довідку про виконання аналогічного Договору вих. №33/05/-20 від 15.05.2020 року, в якому зазначено: - Договір поставки товару №18/19 від 21 листопада 2019 року укладений з ТОВ «С.Н.А.Б.». При цьому відповідно до Специфікації №1 до Договору поставки товару №18/19 від 21 листопада 2019 року, ТОВ Торговий дім "С-Проф" зобов’язується поставити картоплечистку Fimar PPF 10M (позиція №15), при цьому, відповідно до видаткової накладної №280 від 25.11.2019 року, ТОВ Торговий дім "С-Проф" не здійснило поставку зазначеної Картоплечистки, а поставило Картоплечистку MAXIMA 8KG. Жодних додаткових угод, щодо погодження зміни переліку товару ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиціє не надало, а отже поставка товару була здійснена з порушенням умов Договору. До того ж Лист відгуку вих.№03/20 від 03.03.2020 року виданий ТОВ «С.Н.А.Б.» на Замовника (Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації) датований 03 березня 2020 року, до того, як (16.04.2020 року) Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було опубліковано процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005908-a. Що свідчить про те, що лист відгук або не є оригінальним, або учасник ТОВ Торговий дім "С-Проф" знав про майбутню закупівлю до її офіційної публікації і в такому випадку Замовник та Учасник порушили вимоги законодавства про публічні закупівлі, а ТОВ Торговий дім "С-Проф" мав незаконну перевагу перед іншими Учасниками. - Договір поставки товару №49/21 від 16.03.2018 року. Сканована копія Договору не містить Додаткової угоди №1 від 24.01.2019 року, якою вносились зміни до Додатку №1 (Специфікації №1) до Договору поставки товару №49/21 від 16.03.2018 року, про що зазначено в самому Додатку №1. До того ж Лист відгуку вих.№1003/20 від 10.03.2020 року виданий ТОВ «ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВАГ» на Замовника (Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації) датований 10 березня 2020 року, до того, як (16.04.2020 року) Управлінням освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації було опубліковано процедуру закупівлі (відкриті торги з публікацією англійською мовою) ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005908-a. Що свідчить про те, що лист відгук або не є оригінальним, або учасник ТОВ Торговий дім "С-Проф" знав про майбутню закупівлю до її офіційної публікації і в такому випадку Замовник та Учасник порушили вимоги законодавства про публічні закупівлі, а ТОВ Торговий дім "С-Проф" мав незаконну перевагу перед іншими Учасниками. Отже обидва надані договори та листи відгуки на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору мають суттєві недоліки, та не можуть бути належними доказами виконання аналогічних договорів. 2. ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від Компанії «Rational AG», даний лист зареєстрований без вих. № вихідною датою 12 травня 2020 року, при цьому підписаний виконавчим директором фінанси та адміністрація 14 травня 2020 року. Також звертаємо увагу, що лист завантажено у сканованій копії оригіналу, при цьому печатку Компанії «Rational AG» є чорно-білою копією, що свідчить про те, що вона не була проставлена на листі до його сканування. Звертаємо увагу на фірмовий бланк Компанії «Rational AG», у верхньому правому кутку банку містяться кольорові елементи, а отже лист не був роздрукований в чорно-білому кольорі, таким чином відсканувати оригінал листа в кольорі, з чорно-білою печаткою технічно неможливо, що свідчить про те, що даний лист не є оригінальним. 3. ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиції, в таблиці відповідності запропонованого учасником товару технічним характеристикам Замовника, зазначає: - товар Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101, при цьому вказуючи у порівняльній таблиці технічні характеристики моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E, а саме габаритні розміри та потужність; - товар Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61, при цьому вказуючи у порівняльній таблиці технічні характеристики моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E, а саме габаритні розміри та потужність. Відповідні сторінки офіційного каталогу з технічними характеристиками всіх зазначених моделей додаються до Скарги. Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61 зняті Компанію «Rational AG» з виробництва у зв’язку з розробленням та введнням в виробництва нових покращених моделей Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E з 05 травня 2020 року, про що Компанія «Rational AG» повідомила всіх свої імпортерів офіційним листом, додається до Скарги. Замовником 08.05.2020 року було внесено зміни до тендерної документації, та викладено габаритні розміри і потужність товарів, які вимагаються Замовником, відповідно до нових моделей. Враховуючи, що презентація нових моделей була здійснена тільки 05.05.2020 року, Учасники не мали можливості до початку аукціону отримати на них Декларації відповідності та Висновки СЕС. Об'єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначені у статті 11 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення". Згідно з цією статтею державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають: - проекти міждержавних, державних цільових, регіональних, місцевих і галузевих програм соціально-економічного розвитку; - інвестиційні проекти і програми у випадках і порядку, встановлених законодавством; - схеми, передпроектна документація, що стосується районного планування і забудови населених пунктів, курортів тощо; - проекти нормативно-технічної, інструкційно-методичної документації, що стосується здоров'я та середовища життєдіяльності людини; - продукція, напівфабрикати, речовини, матеріали та небезпечні фактори, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей; - документація на розроблювані техніку, технології, устаткування, інструменти тощо; - діючі об'єкти, у тому числі військового та оборонного призначення. Порядок проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи визначений Наказом Міністерства охорони здоров'я України No247 від 09.10.2000. Відповідно до п.7.4 цього Порядку, державна санітарно-епідеміологічна експертиза включає такі етапи: - звернення заявника; - здійснення вимірювань, досліджень об'єктів, наукового обґрунтування відповідних вимог щодо об'єкта експертизи (показників безпеки та умов використання тощо) та оформлення звіту. Тобто, для отримання висновку уповноважений орган повинен провести обстеження обладнання. Це виключає можливість поставки обладнання, яке на момент проведення експертизи і подання тендерної документації ще не ввезено на територію України. Згідно з пунктом 7.10 Порядку термін виконання державної санітарно-епідеміологічної експертизи становить 30 діб з дати надходження передбачених цим Порядком документів до виконавців експертизи. З огляду на неможливість реалізувати вимоги тендерної документації в частині надання Декларації відповідності та Висновку СЕС на нові моделі Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E, які відповідають технічним характеристикам (зі змінами від 08.05.2020 року), що вимагались тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, ТОВ Торговий дім "С-Проф" у складі тендерної пропозиції надав висновок СЕС та Сертифікат відповідності на моделі Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61 зняті Компанію «Rational AG», запропонував їх до закупівлі при тому, що вони не відповідають технічним характеристикам, а також взагалі зняті з виробництва. Тобто ТОВ Торговий дім "С-Проф" ввів в оману тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації, щодо товарів запропонованих ним до закупівлі, і запропоновував товари, які в дійсності не відповідають вимогам тендерної документації. Отже, вважаємо, що Замовником було неправомірно допущено пропозицію тендерну учасника Торговий дім "С-Проф" до аукціону за результатами прекваліфікації учасників, та, як наслідок, порушено принципи здійснення закупівель, обмежено добросовісну конкуренцію, чим порушено Закон України «Про публічні закупівлі». На підставі наведеного, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі", ПРОСИМО: 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. На строк до винесення рішення за цією скаргою призупинити процедуру відкритих торів (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005908-a), що проводяться тендерним комітетом Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації на закупівлю Oбладнання для харчоблоку (піч пароконвекційна) Код ДК 021:2015: 39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування. 3. Зобов’язати тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації дискваліфікувати тендерну пропозицію ТОВ Торговий дім "С-Проф" (Код ЄДРПОУ 39031869) за результатами прекваліфікації. 4. Зобов’язати тендерний комітет Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації відмінити відкриті торги з публікацією англійською мовою, ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-17-005908-a через допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій. ДОДАТКИ: 1. Докази оплати за розгляд Скарги (сканований оригінал платіжного доручення №6544 від 03 червня 2020 року); 2. Аркуш з каталогу Компанії «Rational AG» з технічними характеристиками Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 101 та Піч пароконвекційна RATIONAL SCC 61; 3. Аркуш з каталогу Компанії «Rational AG» з технічними характеристиками Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 10-1/1 E та Піч пароконвекційна RATIONAL iCombi® Pro 6-1/1 E; 4. Лист від Компанії «Rational AG», від 12.05.2020 року, про зняття з виробництва пароконвектоматів RATIONAL SelfCookingCenter (SCC); 5. Порівняльна таблиця запропонованих ТОВ Торговий дім "С-Проф" Товарів; 6. Довідка про аналогічний договір та відгук ТОВ Торговий дім "С-Проф".
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2020 16:58
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 01.07.2020 21:49
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", Анастасія Макаренко +380663454908 tender@bmsales.com.ua