-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби Автокран в/п 25 т на шасі 6х6
Торги не відбулися
13 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 134 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 134 000.00 UAH
Період уточнення:
17.04.2020 16:58 - 09.05.2020 12:00
Відповідь надана
Щодо розширення кола учасників
Номер:
24b050db69dc4ca2b27e78509922446d
Дата опублікування:
07.05.2020 16:53
Опис:
Ретельно вивчивши тендерну документацію о процедури закупівлі автокрану в/п 25 т. на шасі 6х6, ми дійшли висновку, що в даному технічному завданні прописано технічні характеристики під які підходить одна модель автокрана: Zoomlion ZMC-25 (виробництво Китай).
Що стосується кранової надбудови виробництва Росії, вона не може бути запропонована на даному тендері.
Zoomlion ZMC-25– китайського виробництва. Відомий тим, що було організовано спільне виробництво Зумліон МАЗ в Білорусі. Виробництво проіснувало до 2019 року. Було вироблено декілька серійних автокранів на єдиному шасі 6х4. Жодного разу ця кранова надбудова не монтувалась на шасі формулою 6х6. Більш того, ані шасі 6х6, а ні 6х4 не можуть відповідати дозволеним навантаженням по осях з повністю укомплектованою крановою надбудовою ZMC-25 з противагою в 6т. Адже, навіть російські виробники, які комплектують свою автокрани противагами від 5 до7т, забороняють перевозити в базі автокрана повну противагу. Рекомендують перевозити в базі автокрана 1-2,5т, а інші з’ємні противаги мають перевозитися окремо. Таким чином, для виконання вимог ПДР стосовно дозволених навантажень по осях на дорогах загального використання, замовник буде змушений перевозити додаткову з’ємну противагу окремим транспортом до місця роботи. Що, в свою чергу, суттєво підвищує вартість використання автокрану та є недолугою та архаїчною конструкцією.
У випадку, якщо автокран ZMC-25 виїжджає до місця роботи без повного комплекту противаги, він не зможе показати максимальні характеристики. Наприклад, з противагою в 2,2т у зоні роботи 360° даний кран має максимальну вантажопідйомність 24 тони, з максимальним вильотом стріли 20м, з максимальним вантажем на даному вильоті 0,6т. У той час, як інші виробники з єдиною противагою у 1,8т можуть піднімати вантаж у 0,52т на вильоті 28м. Таким чином, кран ZMC-25 без повної противаги (6т) не може відповідати характеристикам викладеним у технічному завданні.
Нам не відомо про жодний кран ZMC-25 встановлений на шасі 6х6. Це означає, що прописані в тендері технічні характеристики відповідають єдиній моделі автокрану Zoomlion МАЗ ZMC-25-1С на шасі МАЗ 6х4 і можуть бути зовсім іншими після монтажу цієї кранової надбудови на шасі 6х6. Підтвердженням технічних характеристик автокрана на конкретному шасі є: розроблене забудовником Технічне Завдання або ТУ, паспорт (журнал нагляду), Сертифікат відповідності закінченого транспортного засобу, а також протокол випробувань незалежною лабораторією. Тільки ці документи можуть підтвердити технічні характеристики автокрану, а саме: максимальну вантажопідйомність, вантажний момент, максимальну висоту підйому, максимальний виліт стріли, максимальну вантажопідйомність на максимальному вильоті, вагу автокрану, навантаження на вісі в транспортному положенні, тощо.
Виходячи з вищенаведеного, ми вважаємо дане технічне завдання прописано під одного виробника що дискримінує можливість участі інших виробників автокранів, чим скорочує коло учасників.
Вимагаємо, для розширення кола учасників, розширити технічне завдання у наступних пунктах:
46 Максимальна вантажопідйомність (включно з вагою вантажних строп та гакової підвіски) на максимальному вильоті т - Не менше 0,5
48 Максимальна довжина стріли в роскладеному стані м - Не менше 32
51 Максимальний горизонтальний виліт м - Не менше 28
60 Розмір ауто тригерів мм - Не менше 5400х6200
62 Система противаги т - Не більше 1,8, незємна
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що тендерною документацією встановлені вимоги до Товару з урахуванням всіх експлуатаційних характеристик Товару, а також його використання. При цьому, Замовником в повній мірі дотримані норми та принципи здійснення закупівель передбачені Законом України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з викладеним, Замовник не вбачає за доцільне вносити запропоновані зміни до тендерної документації.
Дата відповіді:
13.05.2020 16:39