• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт і реставрація.

Капітальний ремонт (Утеплення фасаду) корпусів Дитячої клінічної лікарні № 5 Святошинського району м. Києва, бульвар Вернадського, 53

Завершена

2 032 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 164.80 UAH
Період уточнення: 17.04.2020 12:42 - 27.04.2020 12:38
Відповідь надана

Чому Замовник вимагає саме не менше 10 працівників?

Номер: 8ae3875236314a1987f5b16b8a8384df
Дата опублікування: 27.04.2020 08:44
Опис: Доброго дня! Просимо надати детальне ГРУНТОВНЕ пояснення (розрахунок), чому Замовник вимагає саме не менше 10 працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні під час виконання договору? Вбачаємо у даній вимозі відверте прагнення Замовника зменшити потенційне коло учасників! У разі відсутності обгрунтованої відповіді чому саме 10 працівників відповідної кваліфікації вимагає Замовник, звернемось до відповідних органів які кваліфіковано зможуть розрахувати та пояснити скільки працівників необхідно на виконання такого договору у встановлений проміжок часу. Данний звіт доповнить скаргу у правоохоронні органи. Зупинимо корупцію разом!
Відповідь: Шановний Учасник, ураховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо термінів розгляду пропозицій учасників (5 днів на одного учасника, тоді як потенційна кількість учасників на даний час невідома) та термінів на забезпечення права на оскарження рішень замовника щодо визнання переможця (10 днів), договір з переможцем буде підписано в кінці травня або на початку червня 2020 року. Якщо роботи на об’єкті будуть розпочаті 01 червня 2020 року та закінчені 18 листопада 2020 року, то кількість робочих днів між вказаними датами становить 119 робочих днів. При цьому, орієнтовна кількість людино-годин, необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання, становить 9100 люд/год., що при 8-ми годинному робочому дні становить 1137,5 людино-днів. При роботі мінімум 10 працівників в день, загальна кількість робочих днів, необхідних для виконання робіт згідно технічного завдання, буде складати 114 днів. При цьому, на даний час неможливо передбачити кількість та тривалість карантинних заходів, які можуть діяти під час виконання робіт, що може значно ускладнити процес виконання робіт. Враховуючи вказані вище розрахунки, Замовником було прийнято рішення визначити саме таку мінімальну кількість працівників (10 працівників) та вважаємо дану вимогу абсолютно виправданою. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 30.04.2020 19:32
Відповідь надана

Карантин

Номер: 7dbd2de3f7af4c92aea842e1117d8e53
Дата опублікування: 22.04.2020 15:59
Опис: Доброго дня! Шановний замовнику ви перш за все є лікувальним закладом. Тому, дуже "ДИВНО" зустріти в умовах КАРАНТИНУ НА ДЕРЖАВНОМУ РІВНІ таку вимогу від вас: "Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи про проходження медичного огляду працівниками, зазначеними у довідці 2.1 (яка містить інформацію про наявність не менше 10 працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні під час виконання договору)". Це в той час коли всі державні посадові особи, лікарі та Президент закликають громадян України лишатися вдома. Коли сімейні лікарі радять приходити до лікарні виключно у разі підвищення темератури вище 38. Ви ставите за вимогу медогляд та ще й одразу мінімум 10 осіб!? В даній ситуації вбачаємо не лише перешкоджання здорової конкуренції серед учасників тендеру, а і відверте нехтування КАРАНТИНУ НА ДЕРЖАВНОМУ РІВНІ. Просимо прибрати дану вимогу із тендерної документації, або будемо змушені звернутись до відповідних органів для фіксації порушення карантинних умов на рівні посадових осіб Вашого тендерного відділу.
Відповідь: Шановний Учасник, КНП «ДКЛ № 5 м. Києва» прагне вжити всіх можливих заходів з попередження захворюваності серед персоналу та пацієнтів лікарні. А також у зв'язку з поширенням на території України коронавірусу COVID-19, вважаємо дану вимогу абсолютно випраданою. Поряд з цим, відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246, а саме переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників - працівники, які виконують будівельні роботи зобов’язані проходити періодичний медичний огляд один раз на два роки. Отже, наявність у працівників Учасників документального підтвердження медичного огляду є обов’язковою умовою при виконанні будівельних робіт. Тобто, в Учасників, які виконували будівельні роботи до оголошення даної Закупівлі та мають досвід виконання аналогічних договорів (що є обов’язковою умовою участі в даній закупівлі), ВЖЕ мали би бути документи про проходження медичного огляду! Якщо працівники Учасників виконували роботи на інших об’єктах без наявних документів про проходження медичного огляду – це вже фактично порушення вимог нормативно.-правових актів та Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246 зокрема. Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 24.04.2020 16:40