-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт і реставрація.
Капітальний ремонт (Утеплення фасаду) корпусів Дитячої клінічної лікарні № 5 Святошинського району м. Києва, бульвар Вернадського, 53
Завершена
2 032 960.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 164.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 164.80 UAH
Період оскарження:
17.04.2020 12:42 - 03.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
65854ff8181546a9a07258be3e4620e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-004705-b.c2
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ Класика Комфорту.pdf 22.05.2020 15:33
- Платіжне доручення.pdf 22.05.2020 15:33
- Скарга ТОВ Класика Комфорту.docx 22.05.2020 15:34
- рішення від 26.05.2020№10274+лист замовнику.pdf 26.05.2020 19:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.06.2020 №11320.pdf 10.06.2020 16:45
- рішення від 09.06.2020 №11320.pdf 12.06.2020 23:32
- Відповідь Держпраці.pdf 05.06.2020 15:57
- Scan відповідь.pdf 05.06.2020 15:57
- 10.4 Договір оренди МТБ.pdf 05.06.2020 15:57
- 25-2 Договір оренди МТБ.pdf 05.06.2020 15:57
- Відповідь Головний сервісний центр.pdf 05.06.2020 15:57
- Пояснення по суті скарги.doc 05.06.2020 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.05.2020 15:33
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2020 19:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.06.2020 23:32
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
7386de5b78fe47f18b62191c135f45b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-17-004705-b.a1
Назва:
вимога
Вимога:
Вих.№21/04-1 від 21 квітня 2020 року
Комунальному некомерційному
підприємству «Дитяча клінічна
лікарня № 5 Святошинського
району міста Києва»
Вимога
Відповідно до пункту 2.5, розділу 2, Додатку №3 до тендерної документації (далі – Тендерна документація), Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документи про проходження медичного огляду працівниками, зазначеними у довідці 2.1(яка містить інформацію про наявність не менше 10 працівників відповідної кваліфікації, які будуть задіяні під час виконання договору), які будуть залучені для виконання робіт/надання послуг. Вважаємо, що вищезазначена вимога Тендерної документації є дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію з наступних причин.
Так, преамбулою Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються в т.ч. за принципами добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
Частинами 1, 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Згідно із части 1 та 2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Частиною 1 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко визначено зміст тендерної документації Замовника. Надання учасником документів про проходження медичного огляду працівниками цією статтею Закону не передбачено.
Разом з тим, жодною нормою діючого законодавства України взагалі не передбачено зобов’язання суб’єкта господарювання - учасника закупівлі мати документи про проходження медичного огляду працівниками.
При цьому, відповідно до ч.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, згідно із ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи викладене, вимога замовника щодо зобов’язання учасників надати документи про проходження медичного огляду працівниками, є порушенням ст.ст. 3, 5 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного, та відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
усунути вищевикладені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та внести зміни до Тендерної документації – виключити з пункту 2.5, розділу 2, Додатку №3 до тендерної документації вимогу щодо надання документів про проходження медичного огляду працівниками.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 21.04.2020 12:38
- Scan вимога 1 Фасад.pdf 24.04.2020 16:33
Дата подачі:
21.04.2020 12:38
Вирішення:
Шановний Учасник, роботи з капітального ремонту приміщень Комунального некомерційного підприємства "Дитяча клінічна лікарня № 5 Святошинського району міста Києва" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) будуть виконуватись в приміщеннях що будуть експлуатуватись. Ми прагнемо вжити всіх можливих заходів з попередження захворюваності серед персоналу та пацієнтів лікарні. Враховуючи викладене, а також у зв'язку з поширенням на території України коронавірусу COVID-19, вважаємо дану вимогу абсолютно випраданою.
Поряд з цим, відповідно до Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженого Наказом МОЗ України від 21.05.2007 N 246, а саме переліку робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників - працівники, які виконують будівельні роботи зобов’язані проходити періодичний медичний огляд один раз на два роки. Отже, наявність у працівників Учасників документального підтвердження медичного огляду є обов’язковою умовою при виконанні будівельних робіт.
Частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено – «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.»
Таким чином, Замовником не порушено вимог Закону України «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги:
Відхилено