• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» («Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.14 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 р ).

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Уютна, 18. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги відмінено

31 834 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 174.60 UAH
Період уточнення: 16.04.2020 14:00 - 25.04.2020 20:00
Відповідь надана

Проект Договору

Номер: 6586f77425f34c54bdd87d39ba087851
Дата опублікування: 24.04.2020 13:58
Опис: У зв’язку з тим, що виробники та постачальники устаткування і матеріалів, при укладанні договорів вимагають перерахування попередньої оплати (авансу) у розмірі не менше 50 % - 70% відсотків від вартості договору, а решту вартості по готовності устаткування до відвантаження, окрім того вартість устаткування зазвичай визначається з урахуванням курсу іноземної валюти (дол.США чи Євро) по відношенню до гривні на момент здійснення відповідної оплати, а також беручи до уваги прогнозні коливання (збільшення) курсу іноземної валюти до гривні на поточний рік, пропонуємо внести наступні зміни до тендерної документації в частині проведення розрахунків за виконані роботи та поставлене устаткування та передбачити авансування будівельних робіт (для придбання матеріалів) та устаткування. 1. Викласти підпункти статті 3 «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Додатку 4 до тендерної документації Проекту Договору в наступній редакції: «3.1. Розрахунки за фактично виконані Підрядником роботи проводяться в безготівковій формі, по мірі їх виконання та постачання устаткування, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника в розмірі 100% вартості фактично виконаних робіт та поставленого устаткування за пропорційним вирахуванням раніше сплаченої попередньої оплати (авансу). 3.2. Розрахунки за устаткування проводяться шляхом: 3.2.1. Перерахування попередньої оплати (авансу) в розмірі (не більше 50 %) від вартості Устаткування, що становить ______________ грн (______________ грн. __ коп.), у тому числі ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником у термін 10 (десяти) календарних днів після укладання Договору. 3.2.2. Подальшої оплати за Устаткування, після поставки Підрядником Устаткування, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту (ів) приймання-передачі Устаткування, з пропорційним (щомісячним) вирахуванням, авансового платежу, що був сплачений Замовником на придбання Устаткування. 3.3.Розрахунки за будівельні роботи проводяться шляхом: 3.3.1. Перерахування попередньої оплати (авансу) на виконання будівельних робіт, в розмірі не більше 30 % від вартості будівельних робіт, що становить ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), у тому числі ПДВ 20% - ______________ грн. (______________ грн. __ коп.), на підставі рахунку-фактури, наданого Підрядником у термін 10 (десяти) календарних днів після укладання Договору . 3.3.2. Проміжних платежів за виконані будівельні роботи, що здійснюються Замовником, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Актів приймання виконаних будівельних робіт за звітний місяць за формою № КБ-2в (далі - Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі - Довідка КБ-3), з пропорційним, щомісячним , вирахуванням авансового платежу, що був сплачений Замовником на виконання будівельних робіт але не раніше реєстрації податкової накладної . Підставою для остаточних розрахунків з Підрядником є підписаний Сторонами «Акт приймання-здавання технічно переоснащених або замінених складових частин об’єктів діючих електричних мереж. Такий акт зобов’язуються підписати протягом 10 (десяти) календарних днів після повідомлення Підрядника Замовником про завершення виконання робі на об’єкті.» 2. Доповнити пункт 6.2. статті 6 «ПРАВА ТА ОБОВЯЗКИ СТОРІН» Додатку 4 до тендерної документації Проекту Договору наступними абзацами: « - прийняти в установленому порядку та оплатити поставлене Устаткування відповідно до умов даного Договору; - своєчасно перерахувати авансові платежі згідно умов Договору; - сплатити неустойку, відшкодувати збитки та моральну шкоду в разі невиконання або неналежного виконання ним зобов'язань за Договором, якщо він не доведе, що порушення Договору сталося не з його вини; - виконувати належним чином інші зобов'язання, передбачені Цивільним і Господарським кодексами України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві (далі – Загальні умови) та іншими актами законодавства.» 3. Доповнити статтю 12 «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» Додатку 4 до тендерної документації Проекту Договору наступним підпунктом: « 12.2.2. За порушення строків оплати за Договором Замовник сплачує Підряднику пеню у розмірі 0,1% від вартості простроченого платежу вартості будівельних робіт та поставленого Устаткування але не більше двократної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені за кожний день прострочення. За прострочення оплати понад 30 календарних днів Замовник додатково сплачує штраф у розмірі 7 % від простроченої вартості будівельних робот та вартості поставленого обладнання.»
Відповідь: Відповідь. Нормами Цивільного та Господарського кодексів України та іншими нормативними документами визначено зокрема вимоги до Договору будівельного підряду. Стаття 875 Цивільного кодексу України. 1. За договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. 2. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта. П.4 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», затверджених постановою від 1 серпня 2005 р. N 668 Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (із змінами), визначено зокрема, що за договором підряду підрядник зобов’язується за завданням замовника на свій ризик виконати та здати йому в установлений договором підряду строк закінчені роботи (об’єкт будівництва). Крім цього п.91 «Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» передача виконаних робіт (об'єкта будівництва) підрядником і приймання їх замовником оформлюється актом про виконані роботи. Враховуючи вище викладене вважаємо недоцільним внесення змін або доповнень до існуючої редакції тендерної документації.
Дата відповіді: 27.04.2020 16:35
Відповідь надана

Перенесення дати подачі тендерної пропозиції

Номер: cea517efec324532940f8cf80f641e60
Дата опублікування: 24.04.2020 12:29
Опис: Наше підприємство має намір прийняти участь у закупівлі. Ознайомившись з тендерною документацією та її вимогами, а також враховуючи обставини, що сьогодні мають місце, у звязку з здійсненням заходів Урядом та підприємствами, щодо не розповсюдження короновірусу, оскільки більшість постачальників матеріальних ресурсів зараз працює в обмеженому режимі та у дистанційному режимі. З метою можливості підготовки належної пропозиції, пропонуємо вам перенести кінцевий термін подачі тендерної пропозиції на 14 (чотирнадцять) календарних днів.
Відповідь: Відповідь. Закон України від 17.03.2020 № 530-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі – Закон № 530). Закон № 530 був оприлюднений у день його підписання, тож набув чинності вже 17.03.2020. Серед іншого Законом № 530 внесено зміни до Закону України «Про публічні закупівлі» (причому і до чинної сьогодні, і до нової редакції), Бюджетного кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення – в частині, що стосується проведення публічних закупівель. Суть змін така: з 17.03.2020 до 16.06.2020 включно (тобто строком на 3 місяці) дія Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922, а опісля 19.04.2020 – його нова редакція) не поширюється на випадки, якщо предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Підкреслимо, що зазначена норма стосується виключно тих товарів, робіт чи послуг, що увійшли у затверджений Урядом перелік (Постанова КМУ №225 від 20.03.2020). Нагадаємо також, що станом на сьогодні не приймалося урядових рішень щодо зупинення роботи будь-якого суб’єкта. А відтак, якщо потенційний учасник торгів вирішив на час карантину призупинити власну роботу – то це тільки його рішення, і його відповідальність. Таким чином, само по собі існування епідемії та навіть встановлення карантину – не є причиною для перенесення кінцевого терміну подачі тендерної пропозиції. Враховуючи вище викладене вважаємо недоцільним перенесення кінцевого терміну подачі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 27.04.2020 16:34
Відповідь надана

Стосовно терміну виконання робіт

Номер: ff2a0e9eeab64c1591e98827946db9af
Дата опублікування: 20.04.2020 20:57
Опис: Згідно наведеної в документації конкурсних торгів проектної документації термін будівництва складає 8 місяців. Ще 6 місяців необхідно для закупівлі основного обладнання імпортного виробництва. Замовник торгів вимагає виконати роботи протягом 6 місяців. Прошу надати пояснення як це можна зробити.
Відповідь: Відповідь. Проектним рішенням «Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» передбачено п’ять пускових комплексів. В проектному рішенні вказаний термін будівництва приведений з розрахунку послідовного виконання робіт по п’яти пусковим комплексам. При цьому слід зауважити наступне. Обсяг робіт по двом пусковим комплексам 4 та 5 це роботи які по технології можливо виконувати окремо не залежно від робіт по іншим пусковим комплексам. Роботи по пусковим комплексам 1, 2, 3 – це роботи, які виконуються в первинному електрообладнанні підстанції на території діючої підстанції без її зупинки. Технологічно роботи по 1, 2, 3 пусковим комплексам можливо виконувати паралельно. Таким чином при правильній організації робіт та враховуючи терміни виконання по окремим пусковим комплексам – виконання робіт в термін вказаний в документації конкурсних торгів можливий. Крім цього відповідно до умов Проекту Договору (Додаток №4 Тендерної документації) Підрядник має право зупиняти виконання робіт у разі невиконання Замовником своїх зобов’язань за даним договором, що призвело до ускладнення або неможливості виконання робіт. Стосовно закупівлі основного обладнання, згідно тендерної документації відсутня вимога терміну закупівлі 6 місяців. В проекті договору (додаток 4) вказано, що Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 10 робочих днів з дня отримання рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020 рік. Тому стосовно поставки основного обладнання виконавець робіт своїми силами забезпечує комплектацію матеріально-технічними ресурсами, згідно своїх внутрішніх документів, зберігаючи умови проекту договору до тендерної документації.
Дата відповіді: 23.04.2020 15:19