• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» («Технічне переоснащення ВРУ-150 кВ тягової підстанції Синельникове» п.1.4.14 Інвестиційної програми АТ «Укрзалізниця» на 2020 р ).

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 1 об'єкт. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Дніпропетровська обл., м. Синельникове, вул. Уютна, 18. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).

Торги відмінено

31 834 920.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 159 174.60 UAH
Період оскарження: 16.04.2020 14:00 - 01.05.2020 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: bf6007dae6454a36a1b71f2292264253
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002474-a.b6
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОСПЕЙС" за результатом оцінки відповідно до п. 1 ст. 28 на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації визначена системою найбільш економічно вигідною з ціною пропозиції 27 995 000,00 грн. з ПДВ. 02.06.2020 Замовником розміщено на веб-порталі Уповноваженого органу протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.06.2020 № 877, яким пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОСПЕЙС» відхилено згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Причинами відхилення замовник зазначив невідповідність учасника вимогам п. 2.1.5 Додатку 2 тендерної документації. Зазначені замовником причини не відповідають дійсності, оскільки, ТОВ «ЄВРОСПЕЙС» у своїй пропозиції надав усі запитувані замовником документи, що зазначені у п. 2.1.5 Додатку 2 тендерної документації, Але, враховуючи, що зазначені у п. 2.1.5 Додатку 2 тендерної документації вимоги НАДТО НЕВИЗНАЧЕНІ, це дозволяє замовнику НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД ВИБРАТИ ПІДСТАВИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ЯК ТАКОЇ, що не відповідає встановленим вимогам. Це дає підстави вважати, що рішення замовника щодо відхилення нашої тендерної пропозиції стосовно цієї закупівлі – Є НЕПРАВОМІРНИМИ УПЕРЕДЖЕНИМИ, СУБ’ЄКТИВНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО СУПЕРЕЧАТЬ ЗАКОНОДАВСТВУ У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ і порушують наші права та законні інтереси. (більш детальна інформація зазначена у скарзі що додається)
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2020 11:34
Дата прийняття рішення по скарзі: 07.07.2020 21:16
Автор: ТОВ "ЄВРОСПЕЙС", Максим Короленко korolenko@eurospace.com.ua
Вимога
Відхилено

Вимога стосовно проекту договору

Номер: 4761749f1f174cc7b240decf6ee499c9
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002474-a.a5
Назва: Вимога стосовно проекту договору
Вимога:
Пункт 16.3 проекту договору визначає: "Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку". Вимагаємо виключити даний пункт як такий, що ставить учасників торгів в нерівні умови. Даний пункт дозволяє на розсуд Замовника для певних учасників збільшувати термін виконання робіт і вартість виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені основні вимоги до договору про закупівлю, що укладається за результатами проведеної процедури закупівель, а саме: - п.5 Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Що відповідно і передбачено умовами п. 16.3 проекту договору наведеного у додатку №4 до тендерної документації. Разом з цим тендерною документацією чітко визначено порядок та вимоги проведення процедури закупівлі, що передбачає дотримання учасниками торгів наступних етапів та умов: - підготовки учасниками закупівлі тендерної пропозиції; - Кваліфікаційні критерії до учасників, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - Етапи, порядок розгляду та оцінки замовником тендерних пропозиції учасників торгів; - Відміни торгів, відхилення пропозицій учасників або визначення переможця конкурсних торгів. - Укладення договору про закупівлю з учасником, якого визнано переможцем торгів. Крім того умовами проекту договору наведеного у додатку №4 до тендерної документації передбачено наступне: - Строки виконання робіт по об’єкту будівництва, які встановлюються Календарним графіком будівництва об’єкту в якому визначаються дати початку та закінчення робіт (п.4.5 та Додаток №2 до договору). Таким чином умови тендерної документації не суперечать загальним принципам здійснення закупівель визначених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містять дискримінаційних та нерівних умов для учасників торгів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога стосовно проекту договору

Номер: 70304e22d5a44789b8a9c6548625d40c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002474-a.a4
Назва: Вимога стосовно проекту договору
Вимога:
Пункт 7 розділу 16.2 проекту договору передбачає, що істотні умови договору можуть бути змінені в випадку: "зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни". Вимагаємо, або вказати в проекті договору в складі документації конкурсних торгів порядок зміни цін, про який йде мова в вищевказаному пункті 7, або виключити пункт 7 з проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Статтею 36 Закону України «Про публічні закупівлі», визначені основні вимоги до договору про закупівлю, що укладається за результатами проведеної процедури закупівель, а саме: - п.1 Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. - п.4 Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: де наведено вичерпний перелік випадків змін істотних умов договору в тому числі зміни ціни договору. Таким чином, нормами діючого законодавства у сфері публічних закупівель та умовами тендерної документації чітко визначено вичерпний перелік підстав та випадків внесення змін у істотні умови договору про закупівлю, в тому числі зміни ціни договору. Враховуючи вище викладене та у зв’язку з тим, що умовами тендерної документації врегулюванні усі питання порушені у даній вимозі вважаємо недоцільним внесення змін або доповнень до існуючої редакції тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога стосовно проекту договору

Номер: 4e9892d94b2f44e8bd5d94095be94b27
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002474-a.a3
Назва: Вимога стосовно проекту договору
Вимога:
Розділ 12 проекту договору встановлює відповідальність сторін. Проте відповідальність за несвоєчасну оплату зі сторони Замовника не дозволяє використовувати для фінансування будівництва кредитні кошти і несе корупційні ризики. Вимагаємо встановити однакову відповідальність як за несвоєчасну оплату зі сторони Замовника, так і за несвоєчасне виконання робіт зі сторони Підрядника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Умовами розділу 12 проекту договору наведеного у додатку №4 до тендерної документації встановлена відповідальність сторін за договором, яка передбачена нормами діючого законодавства України, а саме нормами Цивільного та Господарського кодексів України. Враховуючи вище викладене вважаємо недоцільним внесення змін або доповнень до існуючої редакції тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно проекту договору

Номер: d64223be626e42d5b89dbaf23cbbebde
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002474-a.a2
Назва: Вимога стосовно проекту договору
Вимога:
Пункт 5.2 проекту договору вимагає від Підрядника надавати для одержання оплати: "- завірені належним чином копії первинних документів підтверджуючих вартість матеріально-технічних ресурсів, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів, що використані Підрядником для цілей виконання предмету цього Договору (рахунки, товаро-транспортні накладні, шляхові листи або акти надання послуг при оренді будівельних машин та механізмів, тощо". Проте згідно цього ж проекту договору договірна ціна є твердою, а значить Замовник не оплачує Підряднику реальну вартість ресурсів, а оплачує вартість вказану в договірній ціні. Вимагаємо виключити пункт 5.2 з проекту договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь Вказана в п.5.2 Вимога проекту договору застосована з метою підтвердження правильності визначення фактичної собівартості будівельно-монтажних робіт відповідно до Методичних рекомендацій з формування собівартості будівельно-монтажних робіт (нова редакція), затверджених наказом Мінрегіонбуду від 31.12.2010№573 та відповідно до п. 1, 2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996, з урахування змін до положень (стандартів) бухгалтерського обліку та інших нормативно-правових актів та встановлення єдиних методичних засад формування собівартості будівельно-монтажних робіт. Також вимога п.5.2 проекту договору застосована для підтвердження понесених фактичних витрат як складової прямих витрат Актів ф. КБ-2в.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Стосовно терміну виконання робіт

Номер: 6c9db597d6b842aa95612b551812ec04
Ідентифікатор запиту: UA-2020-04-16-002474-a.a1
Назва: Стосовно терміну виконання робіт
Вимога:
Пункт 9 оголошення про проведення відкритих торгів визначає срок виконання робіт: "Підрядник зобов’язується розпочати виконання робіт, враховуючи роботи, пов’язані з комплектацією матеріально-технічними ресурсами, протягом 10 робочих днів з дня отримання рознарядки, яка надається за умови затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану на 2020рік. Строки виконання робіт по об’єкту будівництва встановлюються Календарним графіком будівництва об’єкту в якому визначаються дати початку та закінчення робіт. Підрядник зобов`язується завершити виконання робіт не пізніше – 18.12.2020 з правом дострокового виконання". Проте термін отримання рознарядки невизначений, а кінцевий термін виконання робіт фіксований. Такі умови несуть корупційні ризики, та роблять неможливим планування робіт. Вимагаємо замінити термін початку робіт на "10 днів з моменту підписання договору". В випадку, якщо на цей момент не буде затверджений фінансовий план, то Замовник буде мати право повідомити Підрядника про перенесення термінів виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь У відповідності із п.п. 1 п.1 постанови КМУ від 3 жовтня 2012 р. № 899 суб’єктам господарювання державного сектора економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку забороняється здійснювати витрати на капітальні інвестиції (за винятком випадків, рішення щодо яких прийнято Кабінетом Міністрів України). Станом на сьогоднішній день фінансовий план АТ «Укрзалізниця» не затверджений, але очікується його затвердження в найближчий термін. З метою скорочення термінів укладення договору в умовах проекту Договору тендерної документації було застосоване формулювання, щодо прив’язки надання Рознарядки на початок виконання робіт до дати затвердження фінансового плану АТ «Укрзалізниця». Крім цього умовами проекту Договору тендерної документації передбачено продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин, затримки фінансування витрат Замовника за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі. Враховуючи вищевикладене вважаємо обставини викладені у вимозі UA-2020-04-16-002474-a.a1 враховують можливість подовження строку дії договору та виконання зобов'язань в т.ч. з причини ненадання Замовником рознарядки внаслідок незатвердження встановленим порядком фінансового плану АТ «Укрзалізниця».
Статус вимоги: Відхилено