-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Електрична енергія
Електрична енергія
Завершена
2 270 494.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 704.95 UAH
мін. крок: 1% або 22 704.95 UAH
Період уточнення:
15.04.2020 16:57 - 01.05.2020 19:00
Відповідь надана
Усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
304e1844218a47d99c3fbc8a3adc106b
Дата опублікування:
28.04.2020 21:51
Опис:
Законом України від 26.11.2015 року № 835-VIII “Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (зі змінами), внесено зміни до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», які набрали чинності 01.01.2017 року, згідно з якими НКРЕКП НЕ ВИДАЄ ліцензії НА ПАПЕРОВОМУ НОСІЇ. Таким чином, замість бланку ліцензії на паперовому носії підтвердженням набуття права на провадження виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, є оприлюднення прийнятого НКРЕКП рішення про видачу ліцензії на його офіційному веб-сайті: http://www.nerc.gov.ua в реєстрі ліцензіатів на постачання електричної енергії. З огляду на наведене, вимога "надати завірену копію ліцензії з постачання електричної енергії" (абз5 Додатку 4 Тендерної документації) є дискримінаційною по відношеню до Учасника, що отримував ліцензію після 2017 року. Посимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення.
Ознайомившись з Вашим запитанням-вимогою, розміщеною в межах процедури закупівлі Електричної енергії UA-2020-04-15-003720-a, з метою створення добросовісної конкуренції серед учасників, а також забезпечення максимальної ефективності проведення закупівлі, внесено зміни до Додатку 4 Тендерної документації та викладено такий в новій редакції.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Дата відповіді:
04.05.2020 13:47
Відповідь надана
Щодо розподілу
Номер:
44309f1b39f14696b9d1d3a2f93a6d3b
Дата опублікування:
17.04.2020 15:30
Опис:
Доброго дня! Чи повинен Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції включати в неї тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР? Чи врахований в складі очікуваної вартості предмету закупівлі тариф на послуги з передачі електричної енергії?
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за Ваше звернення.
Учасник при розрахунку ціни тендерної пропозиції повинен включати в неї тариф на послуги з розподілу електричної енергії ОСР.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Дата відповіді:
22.04.2020 17:44
Відповідь надана
щодо порушення принципів здійснення публічних закупівель
Номер:
b1c19304872f4578829cbdc8ae46155c
Дата опублікування:
17.04.2020 12:54
Опис:
При здійсненні закупівель замовники повинні дотримуватися принципів публічних закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням; вільного переміщення товарів; свободи надання послуг.
Нажаль, при вивченні конкурсної документації, що оприлюднив Замовник вбачаються порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме порушення принципу недискримінація учасників.
Так в додатку 4 до тендерної документації в розділі «Інша інформація» пунктом 1. передбачено надання Довідки про створення Учасником на території Львівської області власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів)
Відповідно до п. 8.3.17. Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 «Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.», однак вимога щодо створення Центру обслуговування споживачів (клієнтів) на відповідній території суперечать вимогам законодавчих актів України.
Зазначена вимога Замовника значною мірою обмежує можливість потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі, що в свою чергу є прямим порушенням статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи зазначене, з метою приведення ТД до вимог діючого законодавства, просимо видалити із вимоги щодо надання Довідки про створення Центу обслуговування споживачів (клієнтів) наступний текст: «на території Львівської області власного структурного підрозділу»
Відповідь:
Доброго дня, дякуємо за ваше звернення.
У відповідності до вимог п. 8.3.6 та п.8.3.17 «Правил роздрібного ринку електричної енергії» електропостачальник зобов‘язаний проводити особистий прийом споживачів.
У свою чергу споживач має право на особистий прийом та на оперативне вирішення проблемних питань, які можуть виникнути в процесі виконання договору постачання електричної енергії. Територіальна віддаленість електропостачальника робить фактично неможливим реалізацію таких прав споживача електричної енергії, оскільки відрядження потребують значних витрат робочого часу та коштів. В такому випадку не може йти мова про оперативне вирішення будь-яких проблемних питань на місці. Тим більше з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину.
Крім того, споживач електричної енергії має законодавчо закріплене право при укладанні договору на постачання електричної енергії обирати зручний для нього спосіб отримання платіжних документів, отримання необхідної інформації та зручний для нього спосіб оплати за спожиту електричну енергію. Для нашого підприємства такими способами є використання персональної сторінки споживача на веб-сайті електропостачальника і можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника.
При цьому, очевидно, що у разі значної територіальної віддаленості постачальника від місцязнаходження об’єкта постачання електроенергії та місця діяльності підприємства, реалізація такого права буде економічно недоцільною і практично неможливою, оскільки потребуватиме витрачання додаткових коштів та робочого часу на відрядження до електропостачальника. Що знову ж таки є актуальним особливо на сьогодні з огляду на утруднену ситуацію з пересуванням по території країни у зв’язку з обмежувальними заходами, пов’язаними з введенням карантину.
Чинне законодавство не надає електропостачальникам права нав‘язувати споживачам способи отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації, а також ускладнювати реалізацію права споживача на особистий прийом посадовими особами через значну територіальну віддаленість.
Будь-який електропостачальник має право та можливість відкрити свій територіальний підрозділ на території будь-якої області України.
На даний час на території Львівської області існує велику кількість центрів обслуговування клієнтів та інших структурних підрозділів електропостачальників, які забезпечують проведення особистого прийому споживачів, видачу рахунків, первинних розрахункових документів, отже жодного обмеження можливості потенційних Постачальників прийняти участь у зазначеній закупівлі немає. Відповідна вимога відповідає вимогам антимонопольного законодавства.
Вважаємо, що намір замовника торгів реалізувати свої законодавчо закріплені права на можливість отримання рахунків, первинних розрахункових документів і усієї необхідної передбаченої законодавством інформації безпосередньо у електропостачальника, а також права на особистий прийом та оперативний розгляд і вирішення звернень, скарг і заяв не суперечать вимогам законодавчих актів України та жодним чином не порушують принцип недискримінації учасників.
У випадку виникнення додаткових питань, просимо звертатися шляхом подання запитань до процедури закупівлі через майданчик публічних закупівель або шляхом звернення до посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з Учасниками (торгів) у відповідності до контактної інформації, вказаної у Тендерній документації.
Дата відповіді:
22.04.2020 17:43