-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191103 Охтирка - Бугрувате - Сонячне на Краснокутськ, км 6+300 - км 10+100 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Торги відмінено
24 228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 121 140.00 UAH
Період уточнення:
13.04.2020 17:12 - 05.05.2020 09:00
Відповідь надана
Довідка, видана відповідним органом
Номер:
75eaa6e2022f485b8007161eee14e9c9
Дата опублікування:
04.05.2020 16:05
Опис:
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк. Порядок практичної реалізації цього права платниками податків регулюється Законом України «Про звернення громадян» (далі – Закон № 393), Податковим кодексом України (далі – ПКУ) та іншими нормативно-правовими актами. Водночас ПКУ та іншими нормативно-правовими актами не передбачено для юридичних осіб та самозайнятих осіб (фізичних осіб – підприємців або фізичних осіб, які провадить незалежну професійну діяльність) порядку оформлення листів, запитів до органів ДПС, крім звернень платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі, вимоги до оформлення яких визначені п. 52.1 ст. 52 ПКУ. Оформлення листів, запитів (крім звернень платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації в письмовій формі) від юридичних осіб та самозайнятих осіб (далі – Звернення) здійснюється з урахуванням норм ст. 5 Закону № 393. Згідно з частиною першою ст. 20 Закону України «Про звернення громадян» № 393 звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому, загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів. Оскільки строк розгляду та видачі інформаційної довідки від органів ДПСУ про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) учасника в обслуговуючому банку (банках) може становити з урахуванням вказаного до 45 днів, а строк подачі такої довідки учасником замовнику від моменту оголошення тендеру до моменту надання цієї довідки замовнику становить менше 45 днів, то це є дискримінаційною умовою, яка містить корупційну складову та підлягає вилученню з тендерної документації як така, що позбавляє учасників брати участь в торгах на рівних для всіх умовах.
Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами та гарантійний лист щодо надання достовірної інформації в документах, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам, встановлених статтею 17 Закону, вважаємо, що додаткова довідка з ДПСУ, яку вимагає замовник про наявні у учасника відкриті рахунки, дублює надану обслуговуючими банками інформацію та жодним чином не впливає на суть зобов'язання, виконання якого бере на себе учасник, а саме: на ціну, належну якість, своєчасність надання послуг та гарантійні зобов'язання за укладеним в майбутньому договорі про надання послуг.
З урахування викладеного, просимо вилучити цю дискримінаційну умову щодо надання довідки від органів ДПСУ про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) учасника в обслуговуючому банку (банках) з тендерної документації.
Відповідь:
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Дата відповіді:
07.05.2020 11:34
Відповідь надана
Щодо розрахунку ціни тендерної пропозиції
Номер:
58af8aab0413447d924bd3b872f989cc
Дата опублікування:
04.05.2020 12:03
Опис:
Шановний Замовнику, з метою уникнення непорозумінь при обрахунку ціни тендерної пропозиції, надайте відповідь чи застосовується при розрахунку кошторису коефіцієнт для урахування впливу виконання будівельних робіт 1,2 (При виконанні робіт на одній половині проїзної частини дороги, з рухом транспорту по другій половині з інтенсивністю більше 150 автомобілів за добу) ?
Відповідь:
Застосування К-1,2 є можливим, так як це передбачено інвесторською кошторисною документацією.
Дата відповіді:
05.05.2020 11:07
Відповідь надана
Щодо індивідуальних норм
Номер:
f1ff65f18b714e71a4fefc0cb30f5c80
Дата опублікування:
30.04.2020 12:43
Опис:
Шановний замовнику! Учасник має розроблені ДП "ДерждорНДІ» ім. Шульгіна індивідуальні ресурсні кошторисні норми експлуатації машин і механізмів та індивідуальні ресурсні елементні кошторисні норми на роботи та використовує їх для розрахунку договірної ціни. Чи достатньо буде надати копії індивідуальних норм у складі тендерної пропозиції учаснику-переможцю, якщо вони погоджені Службою автомобільних доріг у Сумській області та затверджені Державним агентством автомобільних доріг України? Або роз`ясніть, будь ласка, які саме та ким затверджені документи слід надати у такому випадку.
Відповідь:
Вважаємо за можливе використовувати зазначені ІРЕКН, а також РКНЕМ та УПВЕМ за погодженням з Замовником та при умові, що технологія, організація, склад робіт, витрати трудових ресурсів та перелік матеріально технічних ресурсів є аналогічним тим, що передбачені зазначеними нормами.
Дата відповіді:
05.05.2020 11:04
Відповідь надана
Щодо довідки з ДФС
Номер:
f054ec18c71949b2b72a24599d096584
Дата опублікування:
30.04.2020 12:33
Опис:
Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Просимо роз’яснити, що це за довідка, видана відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках), або внести зміни до тендерної документації, тому що Державна фіскальна (реорганізована на даний час у податкову) служба довідок такого характеру не видає.
Відповідь:
Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.
Дата відповіді:
05.05.2020 11:04
Відповідь надана
Зміст Тендерної документації
Номер:
bf320fd1018c423ebc989a3ca3608cb3
Дата опублікування:
24.04.2020 12:06
Опис:
Шановний Замовнику, з метою уникнення непорозумінь при підготовці тендерної пропозиції надайте роз’яснення до Додатку 3 Тендерної документації чи необхідно подавати сканкопії дипломів на всіх працівників, що зазначені в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг чи тільки на інженерно – технічних працівників?
Відповідь:
Сканкопії дипломів необхідно подавати тільки для підтвердження відповідної освіти інженерно-технічних працівників
Дата відповіді:
27.04.2020 14:28
Відповідь надана
Зміст Тендерної документації
Номер:
e8d413febc9348b5b89a68eab42a77f5
Дата опублікування:
24.04.2020 12:05
Опис:
Шановний Замовнику в Додатку 3 (сторінка 24 Тендерної документації) встановлена вимога щодо подання копій трудових книжок/інших документів працівників, що підтверджують досвід роботи в дорожній галузі інженерів, майстрів, виконробів. Якщо працівники учасника надали відмови від використання, поширення та публікації персональних даних, що вказані в трудовій книжці. Учасник відповідно до ст. 21, 32, 34 Конституції України та ст. 5 ст. 11 ЗУ «Про інформацію» не має права публікації трудових книжок. Які документи маються на увазі як «інші документи працівників», які можливо подати на підтвердження досвіду роботи в дорожній галузі?
Відповідь:
З приводу піднятого Вами питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
28.04.2020 12:02
Відповідь надана
Сума забезпечення виконання договору
Номер:
606e2884cf234192987b54a49c31ffe7
Дата опублікування:
24.04.2020 12:04
Опис:
Шановний Замовнику, на сторінці 20 Тендерної документації (розділ 6) зазначено про забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 0,5 % від вартості договору, проте як в п. 5.8 Проекту договору (Додаток 7) вказано забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі
1 % від вартості договору. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
До проекту договору будуть внесені відповідні зміни
Дата відповіді:
27.04.2020 14:30
Відповідь надана
Зміст Тендерної документації
Номер:
bfa76e5f31e442d0967b9952a9dea0e5
Дата опублікування:
24.04.2020 12:03
Опис:
Шановний Замовнику, на сторінці 12 Тендерної документації (розділ 6) зазначена вимога щодо виконання робіт/надання послуг з зазначенням сертифікованого/атестованого фахівця/організації у складі тендерної пропозиції надається відповідний договір. З метою уникнення непорозумінь, просимо роз’яснити дану вимогу. Чи правильно розуміємо, що необхідне подання укладеного договору на проведення технічного нагляду з сертифікованим/атестованим фахівцем/організацією і подання відповідного сертифікату?
Відповідь:
З метою уникнення непорозумінь при трактуванні положень тендерної документації, з приводу піднятого Вами питання до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
27.04.2020 14:34