-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191103 Охтирка - Бугрувате - Сонячне на Краснокутськ, км 6+300 - км 10+100 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Торги відмінено
24 228 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 121 140.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 121 140.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2020 17:12 - 11.05.2020 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо забезпечення виконання договору
Номер:
1128cc5a551648dd8adba13410a2c637
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-002611-a.c5
Назва:
Щодо забезпечення виконання договору
Вимога:
Шановний Замовнику, на сьогоднішній час в державі Україна та м. Києві запроваджено карантин та здійснюються відповідні заходи щодо запобіганню поширенню коронавірусу. У зв’язку з пандемією коронавірусу, за урядовими прогнозами у 2020 році ВВП України скоротиться на 4,8%. За прогнозом Міжнародного валютного фонду (МВФ) , який було презентовано 14 квітня 2020року, падіння ВВП в Україні становитиме 7,7 %. Рівень інфляції до кінця 2020 року також збільшиться. В скрутній економічний ситуації, що склалася, відволікати значні обігові кошти на депозит та на тривалий термін для підприємств, які бажають прийняти участь у закупівлях ДП «ДОРОГИ СУМЩИНИ», на наш погляд, буде важким тягарем та нераціональним їх (обігових коштів) використанням. «Вільні» кошти мають направлятись на придбання матеріально-технічних ресурсів для будівництва об’єктів. Враховуючи такі сьогоднішні обставини, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації та скористатися своїм правом вимагати банківську гарантію, як Забезпечення виконання договору про закупівлю. Внесення таких змін та доповнень буде відповідати ч.1 ст. 546 Цивільного кодексу України (ЦКУ), а також основним принципам здійснення закупівель, як то – відкритість та прозорість на всіх її стадіях і призведе до дієвої конкуренції серед учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 13:22
Вирішення:
Враховуючи ситуацію, що склалала в країні, питання щодо зміни виду забезпечення виконання договору буде розглянуто на засіданні тендерного комітету
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
Щодо довідки з банку
Номер:
ce46e4fb8ca3492998a74c06006cfea0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-002611-a.c4
Назва:
Щодо довідки з банку
Вимога:
1. Пунктом 2 «Інша інформація» розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» передбачене наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи:
- довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) та довідку з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (обслуговуючий банк в розумінні тендерної документації – банк, в якому в учасника відкрито поточний / розрахунковий рахунок).
Витребування довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі, є дискримінаційної вимогою, адже ніяким чином не впливає на виконання умов договору. Просимо виключити дану довідку зі складу необхідних до подання документів та внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.04.2020 12:34
Вирішення:
Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки з обслуговуючого банку (-ів) про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами станом на дату, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі з метою вивчення інформації про майбутнього контрагента – отримувача бюджетних коштів, оцінити ризики та передбачити можливі шляхи зменшення їх впливу у подальшій роботі, зокрема чи не накладено на кошти учасника, що знаходяться на банківських рахунках арешт, адже відповідно до п. 8 наказу Міністерства юстиції України за №512/5 від 02.04.2012 р. «Про затвердження Інструкції з організації примусового виконання рішень» на кошти та інші цінності боржника, що перебувають на рахунках та на зберіганні у банках чи інших фінансових установах, на рахунках у цінних паперах у депозитарних установах, накладається арешт, про що виноситься Постанова виконавця. Разом з тим, вказану Постанову мають змогу бачити виключно сторони виконавчого провадження. У свою чергу, наявність об’єктивної інформації з банківської установи унеможливлює здійснення банківських операцій з бюджетними коштами на рахунок, який може бути потенційно арештованим.
Замовник перевіряє спроможність Учасника вести господарську діяльність та виключення можливості банкрутства та ліквідації суб’єкта господарювання під час надання послуг та виконання зобов’язань за договором.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
36a872f1d89e41568f17c8b05ec8f399
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-002611-a.b3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, в Додатку 4 (сторінка 25) Тендерної документації зазначена вимога щодо надання позитивного відгуку від замовника зі змістом інформації, яку необхідно вказати Замовнику (серед якої - % виконання договору від загальної ціни договору, рік виконання договору, відсутність судових позовів або претензій). Вважаємо дану вимогу необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною. Жоден нормативний акт не визначає переліку інформації, яка повинна бути зазначена в позитивному відгуку Замовника, як і такого поняття взагалі. Він або надається, або ні. На практиці кожен підрядник звертається до Замовників за договорами з проханням надати відгук по конкретному договору і не має права вказувати Замовнику перелік якої інформації (підлаштовуючись під кожного Замовника для участі в публічних закупівлях) повинен в ньому міститися та вимушений чекати на відповідь від контрагента. Іноді відгуки надходять протягом 30 днів, іноді – пізніше, а іноді – підрядник взагалі не отримує будь – якої відповіді на свій запит (і зробити з цього приводу нічого не може, оскільки Замовники не порушують жодної норми законодавства: правової регламентації цього питання не існує).
Натомість Замовник в змозі перевірити достовірність будь – якої інформації, у тому числі і наданої у відгуку.
Таким чином, з метою уникнення непорозумінь та маніпуляцій, просимо внести зміни в умови тендерної документації стосовно змісту відгуку Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 12:09
Вирішення:
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається зокрема позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами).
Законом України «Про публічні закупівлі» надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом і в якості одного із способів документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність надання позитивного відгуку про їх виконання та інформацію, яку повинен містити відгук. Надання копій договорів або актів про виконання робіт констатує лише факт виконання таких робіт, проте не показує їх якість, дотримання виконавцем умов договору, термінів (графіків) виконання робіт, відсоток виконання договору та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, про що можна дізнатися саме з відгуку.
Натомість варто зауважити, що умовами тендерної документації замовник не обмежив учасників в частині отримання відгуку (відгуків) від одного чи декількох замовників, не обмежено статус таких замовників: відгук може бути надано від будь-якого замовника, де учасник виконував аналогічні договори, як від балансоутримувачів таких доріг, так і від замовників - суб’єктів господарювання у яких учасником виконувались роботи за аналогічними договорами в якості субпідрядної організації, не обмежено строки виконання договорів: відгук може бути отриманий від замовника (замовників) у яких виконувались роботи/послуги протягом 3 років (2017, 2018, 2019 роки).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Закону «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Безпідставність вимоги
Номер:
155d6a77143b4400bc2be94a2064ff91
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-002611-a.b2
Назва:
Безпідставність вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику в Додатку 2 (сторінка 22 Тендерної документації) встановлена вимога щодо подання листа-згоди та чинного договору з власником земельної ділянки/постійним користувачем земельної ділянки на право розташування АБЗ. Якщо у учасника наявний договір, що підтверджує право користування земельної ділянки, підписанням якого власник/користувач і надає таку згоду на розташування АБЗ, що являється волею сторони договору в розумінні ЦК України, навіщо потрібне подання листа-згоди на розташування АБЗ від власника/користувача земельної ділянки. Вимагаємо виключити вимогу щодо подання листа – згоди на розташування АБЗ на земельній ділянці від власника/користувача. Такі вимоги є безпідставними.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.04.2020 12:08
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Прийнята до розгляду
Скарга на дії Замовника
Номер:
e3407138ebfe4109bf5fb502b2d12f39
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-002611-a.a6
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Оскарження результатів прекваліфікації
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА до АМКУ 04.06.2020 18:56
- Платіжне доручення 04.06.2020 18:56
- Довідка про працівників ТОВ АМК РЕМ БУД 04.06.2020 19:06
- ЦПД ІТР ТОВ АМК РЕМ-БУД 04.06.2020 19:06
- ЦПД_пп.25-74 довідки про працівників ТОВ АМК РЕМ-БУД 04.06.2020 19:06
- ЦПД водії ТОВ АМК РЕМ-БУД 04.06.2020 19:06
- Довідка про наявність техніки ТОВ АМК РЕМ БУД 04.06.2020 19:06
- ЛИСТ ДП МЕРИДІАН 04.06.2020 19:06
- Договір №01_04 від 01.04.20 АМК РЕМ-БУД_ДП МЕРИДІАН 04.06.2020 19:06
- Лист відгук від 08.05.20 №01-10-1828 04.06.2020 19:06
- Розпорядження 58-К від 04.05.2020 04.06.2020 19:06
- Транспортна схема ТОВ АМК РЕМ БУД 04.06.2020 19:06
- Довідка про лабораторію ТОВ АМК РЕМ БУД 04.06.2020 19:06
- ТД поточний середній Охтирка-Бугрувате зміни 04.06.2020 19:06
- Протокол прекваліфікації Замовника від 01.06.20 04.06.2020 19:06
- Лист -підтвердження №8 від 07.05.2020 СК ЖБК СУМСЬКИЙ 04.06.2020 19:06
- Лист -підтвердження №176 від 07.05.2020 ТОВ ГЕЛІКОН ГРУП 04.06.2020 19:06
- Договір ПП ХСБМ-7 та додаткова угода 04.06.2020 19:06
- Довідка аналогічні договора ТОВ АМК РЕМ БУД 04.06.2020 19:09
- Свідоцтво про реєстрацію автогудронатор 04.06.2020 19:09
- Свідоцтва про реєстрацію КАМАЗ5511 (1984, 1983) 05.06.2020 13:03
- рішення від 09.06.2020 № 11198+лист Замовнику.pdf 09.06.2020 16:49
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 04 червня 2020 № UA-2020-04-13-002611-a.a6 та від 03 червня 2020 № UA-2020-04-09-002973-a.b5 .pdf 22.06.2020 22:40
- Інформація про перенесення розгляду скарги від 04 червня 2020 № UA-2020-04-13-002611-a.a6 та від 03 червня 2020 № UA-2020-04-09-002973-a.b5 .pdf 23.06.2020 22:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 12562 .pdf 25.06.2020 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2020 18:56
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2020 16:49
Задовільнена:
Так
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
325e092ec60547bb98c9c77c2bc64a1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-13-002611-a.a1
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить вимоги надання позитивних відгуків замовника послуг/робіт за договорами( які будуть вказані Учасником у довідці про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору), підписаний керівником замовника, в якому обовязково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, відсоток виконання договору від загальної ціни договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Вважаємо, що вимога до учасника надати лист-відгук від Замовника суперечить нормам чинного законодавства України, оскільки ніде в нормах чинного законодавства не передбачено, що Замовник зобов’язаний надавати постачальникові лист-відгук.
Також цілком можлива ситуація, коли у замовника змінилося керівництво і тепер між учасником і новим керівництвом немає конструктивних відносин. У таких випадках учасник не має можливості надати лист-відгук, але це не виключає його можливості надавати послуги належної якості після укладення договору про закупівлю. Починаючі учасники позбавляються можливості взяти участь у тендері. За частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Наявність листів-відгуків не передбачена чинним законодавством ані для юридичних, ані для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців. Вважаємо, що вимога, щодо надання листа-відгуку від Замовників по-перше у відповідності до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» взагалі не може бути кваліфікаційним критерієм, по-друге Замовник ставить учасників в залежність від волі третіх осіб. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та привести її у відповідність до законодавства. В іншому випадку ми будемо змушені оскаржити умови тендерної документації до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 15:04
Вирішення:
Щодо надання відгуку
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації в складі тендерної пропозиції учасником надається зокрема позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами).
Законом України «Про публічні закупівлі» надано право саме Замовнику визначати яким має бути спосіб документального підтвердження кваліфікаційних критеріїв. Тому Замовник скористався своїм правом і в якості одного із способів документального підтвердження виконання аналогічних договорів визначив необхідність надання позитивного відгуку про їх виконання. Надання копій договорів або актів про виконання робіт констатує лише факт виконання таких робіт, проте не показує їх якість, дотримання виконавцем умов договору, термінів (графіків) виконання робіт, відсоток виконання договору та відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, про що можна дізнатися саме з відгуку.
Натомість варто зауважити, що умовами тендерної документації замовник не обмежив учасників в частині отримання відгуку (відгуків) від одного чи декількох замовників, не обмежено статус таких замовників: відгук може бути надано від будь-якого замовника, де учасник виконував аналогічні договори, як від балансоутримувачів таких доріг, так і від замовників - суб’єктів господарювання у яких учасником виконувались роботи за аналогічними договорами в якості субпідрядної організації, не обмежено строки виконання договорів: відгук може бути отриманий від замовника (замовників) у яких виконувались роботи/послуги протягом 3 років (2017, 2018, 2019 роки).
Зважаючи на вищевикладене, вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не обмежують конкуренцію учасників, не порушують вимог Закону «Про публічні закупівлі», тому вимога щодо усунення порушень не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено