• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів, (прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»

Завершена

1 126 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Період уточнення: 11.04.2020 20:27 - 28.04.2020 20:31
Відповідь надана

честна конкуренція(відсутність такої)

Номер: 6c4be22068824b1589f9a0ea2e3a8c64
Дата опублікування: 27.04.2020 15:27
Опис: нашим підприємством був зроблений запит ID: UA-2020-04-11-000061-c.c4 від 14.04.2020, 13:34, , щодо технічних характеристик лічильників в тендерній документації, а саме стосовно калібратора та осцилографа і отримана відповідь за результатами розгляду: від 17.04.2020 10:56: «Згідно відповіді структурного підрозділу: Стосовно вбудованного осцилографу і калібратору, то наявнісь функції – осцилограф, дає можливість в процесі експлуатації контролювати рівень сигналів, що особливо важливо при визначенні відкладень на повехні п’єзоперетворювачів, вбудований калібратор дає можливість проводити метрологічну повірку за місцем встановлення витратоміру при мінімальному допоміжному обладнанні. Методика метрологічної повірки з вбудованим калібратором є затвердженим документом в відповідних органах стандартизації та метрології.». Враховуючи цю відповідь, нами була надана вимога/скарга ID: UA-2020-04-11-000061-c.a7 від17.04.2020, 15:13 і отримана відповідь за результатами розгляду від 22.04.2020 13:19: Згідно відповіді структурного підрозділу: "Функція вбудованого осцилографа, дає можливість контролювати рівень сигналу, що в свою чергу впливає на якість роботи приладу обліку, систематичну похибку внести (на користь однієї із Сторін) зробити неможливо, тому що параметри сигналів встановлюються на підприємстві виробнику. В процесі експлуатації витратомірів води проводити опробування та визначати дискрету часу кварцового калібратора не потрібно, тому що це не вимагається «Методикою повірки на витратоміри – лічильники води УВР-011 від 2005 року (розділ 1 Операції повірки табл. 1 п.9,10)» при періодичній повірці." По перше: Враховуючи отриману відповідь структурного підрозділу Відносно Методики Повірки УВР-011 від 2005 року(розділ 1 Операції повірки табл.1 п.9,10) повідомляємо, що у Сертифікаті на УВР-011 UA.TR.113.0229-18 на сторінці 12 не вказана дата затвердження Методики повірки, що може вказувати на те що таких методик декілька, а також на те яка з таких методик саме затверджена МП Укрметртестстандарт. По друге: відповідно до п.2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016 р. документ на методику повірки «Инструкция. Расходомеры-счетчики ультразвуковые УВР-011. Методика поверки», затверджений 11.05.2005 р. ДП «Укрметртестстандарт» не може бути застосовано для проведення періодичної повірки лічильників УВР-011, які було випущено із виробництва після набранням чинності Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-ІІV та які не мають сертифіката відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу. По третє: Стосовно порушення Закону України "Про публічні закупівлі" Ст22, п.2 та п4, враховуючи вищевказану відповідь спеціалістів структурного підрозділу від 22.04.2020 13:19 має місце порушення Закону України "Про публічні закупівлі" Ст5, п.1 та п2, що можливо побачити відповідно до посилання в тексті відповіді на документ: «Методикою повірки на витратоміри – лічильники води УВР-011 від 2005 року (розділ 1 Операції повірки табл. 1 п.9,10)» перевага заздалегідь надана конкретній торгівельній марці «УВР-011». Тобто має місце порушення вимог Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6)запобігання корупційним діям і зловживанням, та Пункт 2 , Ст5 4). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вищенаведене, пропонуємо замінити вимоги "вбудований осцилограф" та "вбудований калібратор" (як такі що порушують вимоги Статті 22. п.2 та Ст5 п.1 та п.2, а також Статті 23. пункт 3 та пункт4, Закону України "Про публічні закупівлі") на вимоги щодо технічних та якісних характеристик або детального опису функціонування, наприклад: замість "вбудований калібратор" вказати: можливість забезпечення проведення повірки імітаційним методом на місці експлуатації, замість "вбудований осцилограф" - можливість відображення форми акустичного сигналу та можливість діагностики забруднення поверхні п’єзоперетворювачів Запропоновані описи на відміну від попередньо застосованого, передбачають однозначне тлумачення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі.
Відповідь: Згідно відповіді структурного підрозділу, в запиті від 14.04.2020 року учасником закупівлі було порушено питання змін технічних характеристик в тендерній документації, а саме вбудованного осцилографу і калібратору та було зазначено, що дана опція присутня лише в лічильниках води ультразвукових УВР-011, а також була надана неправдива інформація стосовно допоміжного обладнання для проведення опробування калібратора у вищезазначених приладах. Вкотре наголошуємо, що Замовник не віддає перевагу якомусь окремому виробнику або засобу вимірювання. Вимога одна, в приладі мають бути реалізовані всі технічні характеристики, які відображені в тендерній документації. 1) Стосовно методики повірки УВР-011 від 2005 року, то Замовник не має можливості перевіряти їх кількість. 2) Замовник не акцентує увагу на придбанні лічильниках води ультразвукових УВР-011, тому питання щодо методики повірки не відповідає суті. 3) Замовник не порушує ні одної із статей Закону України "Про публічні закупівлі", стосовно посилання на лічильник води ультразвуковий УВР-011, то в запиті від 14.04.2020 року учасником закупівлі було акцентована увага на цей тип приладу. Замовник вкотре наголошує, що зміни технічних характеристик проводити не буде. Стосовно функції вбудованого осцилографа, то ця опція дуже важлива в процесі проведення технічного обслуговування, тому що дає можливість контролювати рівень сигналу, що в свою чергу впливає на якість роботи приладу обліку. Вбудований калібратор надає можливість проводити періодичну повірку з мінімальною кількістю обладнання.
Дата відповіді: 28.04.2020 16:15
Відповідь надана

Банківська гарантія

Номер: 5e3b8305f7be4aebb304c794e6791c8b
Дата опублікування: 24.04.2020 17:21
Опис: Чи потрібно переоформлювати банківську гарантія у зв'язку з внесенням змін до тендерної документації та продовженням строку подання тендерних пропозицій?
Відповідь: Банківська гарантія повинна бути чинною на дату розкриття тендерних пропозицій. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше строку дії тендерної пропозиції (не менше 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій), тому в разі необхідності, учасник повинен привести банківську гарантію у відповідність з умовами, зазначеними в тендерній документації.
Дата відповіді: 28.04.2020 16:08