-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів, (прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал»
Завершена
1 126 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.9% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2020 20:27 - 04.05.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Тоесть економии предприятию ненадо в 76 500гр? )))
Номер:
dba3d57cf7cc40799473ea1654451781
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.c13
Назва:
Тоесть економии предприятию ненадо в 76 500гр? )))
Вимога:
то есть экономии предприятию не надо в 76 500гр??? ))) смысл прозоро
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.05.2020 08:32
Вирішення:
Шановний учасник. Ще раз наголошуємо. Дана закупівля UA-2020-04-11-000061-c оприлюднена 11.04.2020 згідно з рішенням тендерного комітету ПрАТ "АК "Київводоканал". Закон України "Про публічні закупівлі" в редакції №114-ІХ від 19.09.2019 введено в дію 19.04.2020.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
тендер же проходив уже по новому закону
Номер:
141fddd6bfc749b9ad328604cdae2baa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.b12
Назва:
тендер же проходив уже по новому закону
Вимога:
тендер же проходив уже по новому закону
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.05.2020 09:52
Вирішення:
Шановний учасник. Дана закупівля UA-2020-04-11-000061-c оприлюднена 11.04.2020 згідно з рішенням тендерного комітету ПрАТ "АК "Київводоканал". Закон України "Про публічні закупівлі" в редакції №114-ІХ від 19.09.2019 введено в дію 19.04.2020.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Звертаємося до Замовника, с проханням виправлення помилок несуттєвих в тендерній документації спираючись на Статтю 26 пункт 9, таке прохання уже було направлено, а також необгрунтування відхилення пропозиції незначними помилками спираючись на ст26 пунки 11 другий абзац, та не упереджене ставлення до другого учасника якого зроблено переможцем за день хоча позакону треба 3 дні
Номер:
d9fe4afbb72c4088b618b921090ec23f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.a11
Назва:
Звертаємося до Замовника, с проханням виправлення помилок несуттєвих в тендерній документації спираючись на Статтю 26 пункт 9, таке прохання уже було направлено, а також необгрунтування відхилення пропозиції незначними помилками спираючись на ст26 пунки 11 другий абзац, та не упереджене ставлення до другого учасника якого зроблено переможцем за день хоча позакону треба 3 дні
Вимога:
Звертаємося до Замовника, с проханням виправлення помилок несуттєвих в тендерній документації спираючись на Статтю 26 пункт 9, таке прохання уже було направлено, а також необгрунтування відхилення пропозиції незначними помилками спираючись на ст26 пунки 11 другий абзац, та не упереджене ставлення до другого учасника якого зроблено переможцем за день хоча позакону треба 3 дні
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2020 15:38
Вирішення:
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020, не передбачено виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у своїй тендерній пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
прохання
Номер:
c717b85ac209459eb1e36ce462f369d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.b10
Назва:
прохання
Вимога:
Прохання про доокумплектацію документів(несуттєві) які незадовільнили замовника, прохання дати термін
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2020 12:43
Вирішення:
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № VIII в редакції, що діяла до 19.04.2020, не передбачено виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у своїй тендерній пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
56d08640d0c9487484e40b2dc4161c03
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.a9
Назва:
вимога
Вимога:
Також нашим підприємством був зроблений запит ID: UA-2020-04-11-000061-c.c4 від 14.04.2020, 13:34, , щодо технічних характеристик лічильників в тендерній документації, а саме стосовно калібратора та осцилографа і отримана відповідь за результатами розгляду: від 17.04.2020 10:56: «Згідно відповіді структурного підрозділу: Стосовно вбудованного осцилографу і калібратору, то наявнісь функції – осцилограф, дає можливість в процесі експлуатації контролювати рівень сигналів, що особливо важливо при визначенні відкладень на повехні п’єзоперетворювачів, вбудований калібратор дає можливість проводити метрологічну повірку за місцем встановлення витратоміру при мінімальному допоміжному обладнанні. Методика метрологічної повірки з вбудованим калібратором є затвердженим документом в відповідних органах стандартизації та метрології.». Враховуючи цю відповідь, нами була надана вимога/скарга ID: UA-2020-04-11-000061-c.a7 від17.04.2020, 15:13 і отримана відповідь за результатами розгляду від 22.04.2020 13:19: Згідно відповіді структурного підрозділу: "Функція вбудованого осцилографа, дає можливість контролювати рівень сигналу, що в свою чергу впливає на якість роботи приладу обліку, систематичну похибку внести (на користь однієї із Сторін) зробити неможливо, тому що параметри сигналів встановлюються на підприємстві виробнику.
В процесі експлуатації витратомірів води проводити опробування та визначати дискрету часу кварцового калібратора не потрібно, тому що це не вимагається «Методикою повірки на витратоміри – лічильники води УВР-011 від 2005 року (розділ 1 Операції повірки табл. 1 п.9,10)» при періодичній повірці."
По перше: Враховуючи отриману відповідь структурного підрозділу Відносно Методики Повірки УВР-011 від 2005 року(розділ 1 Операції повірки табл.1 п.9,10) повідомляємо, що у Сертифікаті на УВР-011 UA.TR.113.0229-18 на сторінці 12 не вказана дата затвердження Методики повірки, що може вказувати на те що таких методик декілька, а також на те яка з таких методик саме затверджена МП Укрметртестстандарт.
По друге: відповідно до п.2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №193 від 08.02.2016 р. документ на методику повірки «Инструкция. Расходомеры-счетчики ультразвуковые УВР-011. Методика поверки», затверджений 11.05.2005 р. ДП «Укрметртестстандарт» не може бути застосовано для проведення періодичної повірки лічильників УВР-011, які було випущено із виробництва після набранням чинності Законом України «Про метрологію та метрологічну діяльність» №1314-ІІV та які не мають сертифіката відповідності засобів вимірювальної техніки затвердженому типу.
По третє: Стосовно порушення Закону України "Про публічні закупівлі" Ст22, п.2 та п4, враховуючи вищевказану відповідь спеціалістів структурного підрозділу від 22.04.2020 13:19 має місце порушення Закону України "Про публічні закупівлі" Ст5, п.1 та п2, що можливо побачити відповідно до посилання в тексті відповіді на документ: «Методикою повірки на витратоміри – лічильники води УВР-011 від 2005 року (розділ 1 Операції повірки табл. 1 п.9,10)» перевага заздалегідь надана конкретній торгівельній марці «УВР-011». Тобто має місце порушення вимог Статті 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників п.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:1) добросовісна конкуренція серед учасників; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6)запобігання корупційним діям і зловживанням, та Пункт 2 , Ст5 4). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищенаведене, пропонуємо замінити вимоги "вбудований осцилограф" та "вбудований калібратор" (як такі що порушують вимоги Статті 22. п.2 та Ст5 п.1 та п.2, а також Статті 23. пункт 3 та пункт4, Закону України "Про публічні закупівлі") на вимоги щодо технічних та якісних характеристик або детального опису функціонування, наприклад: замість "вбудований калібратор" вказати: можливість забезпечення проведення повірки імітаційним методом на місці експлуатації, замість "вбудований осцилограф" - можливість відображення форми акустичного сигналу та можливість діагностики забруднення поверхні п’єзоперетворювачів
Запропоновані описи на відміну від попередньо застосованого, передбачають однозначне тлумачення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога/скарг 30.04.2020 08:45
Дата подачі:
24.04.2020 15:37
Вирішення:
Згідно відповіді структурного підрозділу, в запиті від 14.04.2020 року учасником закупівлі було порушено питання змін технічних характеристик в тендерній документації, а саме вбудованного осцилографу і калібратору та було зазначено, що дана опція присутня лише в лічильниках води ультразвукових УВР-011, а також була надана неправдива інформація стосовно допоміжного обладнання для проведення опробування калібратора у вищезазначених приладах.
Вкотре наголошуємо, що Замовник не віддає перевагу якомусь окремому виробнику або засобу вимірювання. Вимога одна, в приладі мають бути реалізовані всі технічні характеристики, які відображені в тендерній документації.
1) Стосовно методики повірки УВР-011 від 2005 року, то Замовник не має можливості перевіряти їх кількість.
2) Замовник не акцентує увагу на придбанні
лічильниках води ультразвукових УВР-011, тому питання щодо методики повірки не відповідає суті.
3) Замовник не порушує ні одної із статей
Закону України "Про публічні закупівлі", стосовно посилання на лічильник води ультразвуковий УВР-011, то в запиті від 14.04.2020 року учасником закупівлі було акцентована увага на цей тип приладу. Замовник вкотре наголошує, що зміни технічних характеристик проводити не буде.
Стосовно функції вбудованого осцилографа, то ця опція дуже важлива в процесі проведення технічного обслуговування, тому що дає можливість контролювати рівень сигналу, що в свою чергу впливає на якість роботи приладу обліку.
Вбудований калібратор надає можливість проводити періодичну повірку з мінімальною кількістю обладнання.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2020 20:32
Вимога
Залишено без розгляду
вимога честноъ конкуренції
Номер:
0ba7de2d6a2f4827ad87417cfb08c1d1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.a8
Назва:
вимога честноъ конкуренції
Вимога:
Згідно вимог тендера на Тепловодолічильник учасник повинен надати копію декларації відповідності Технічному регламенту законодавчо регульованих ЗВТ, який затверджений постановою КМУ №94 від 13.01.2016. У додатку 1 до даного Технічного регламенту наведено Перелік засобів вимірювальної техніки, призначених для застосування у сфері законодавчо регульованої метрології, на які поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки і така група ЗВТ як тепловодолічильники відсутня у даному переліку.
Натомість постановою КМУ № 163 від 24 лютого 2016 р. затверджено Технічний регламент засобів вимірювальної техніки, який поширюється на лічильники води і теплолічильники. Просимо пояснити на яку групу ЗВТ і на відповідність якому Технічному регламенту учасник повинен надати копію декларації відповідності: на водолічильник або теплолічильник.
Відповідно до вищенаведеного нашим підприємством вже було надано скаргу ID: UA-2020-04-11-000061-c.b2 від 14.04.2020, 13:23 і отримано відповідь за результатами розгляду: "Згідно відповіді структурного підрозділу: 1. В тендерну документацію будуть внесені зміни 2. Наведена інформація вказана у Додатку 3 Тендерної документації в переліку супроводжувальних документів 2.1. В тендерну документацію будуть внесені зміни"
Натомість зміни до тендерної докумнтації за станом на 17.04.2020 не внесені.
Також нашим підприємством був зроблений запит ID: UA-2020-04-11-000061-c.c4 від 14.04.2020, 13:34 щодо технічних характеристик лічильників в тендерній документації, а саме стосовно калібратора та осцилографа і отримана відповідь: «Згідно відповіді структурного підрозділу: Стосовно вбудованного осцилографу і калібратору, то наявнісь функції – осцилограф, дає можливість в процесі експлуатації контролювати рівень сигналів, що особливо важливо при визначенні відкладень на повехні п’єзоперетворювачів, вбудований калібратор дає можливість проводити метрологічну повірку за місцем встановлення витратоміру при мінімальному допоміжному обладнанні. Методика метрологічної повірки з вбудованим калібратором є затвердженим документом в відповідних органах стандартизації та метрології.»
Враховуючи отриману відповідь повідомляємо наступне:
Поза залежністю від функцій, які передбачені цими вимогами саме формулювання «вбудований осцилограф» та «вбудований калібратор» порушує вимоги статті 22 п.2 Закону України «Про публічні закупівлі» (…"Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.") тим, що висуває вимоги до конструкції предмету закупівлі. Також функції калібратора та осцилографа відповідно до вимог, які технічні регламенти України висувають до лічильників води або тепла не є стандартними функціями і, відповідно до статті 22. п 2 Закону України "Про публічні закупівлі" повінні супроводжуватися детальним описом технічних та якісних характеристик, які вимагаються.
Відносно вбудованого осцилографа (як наприклад в лічильниках УВР-011), який начебто забезпечує можливість контролю форми акустичних сигналів і застосовується для визначення кількості відкладань на випромінюючих поверхнях ППЄ заперечуємо:
По перше: реалізація функції контролю форми акустичних сигналів при налаштуванні лічильника за допомогою осцилографа надає потенційну можливість внести систематичну похибку (на користь однієї із Сторін) на відміну від автоматичної процедури, яка передбачена в лічильниках інших виробників, .
По друге: Функція визначення ступіню забруднення перетворювачів п’єзоелектричних (сенсорів) в других лічильниках, забезпечує можливість дистанційного контролю із передаванням даних в автоматизовані системи, діє постійно і не вимагає спеціалізованих знань оператора (таких, як вміння використовувати осцилограф).
Стосовно вбудованого калібратора (як наприклад в лічильниках УВР-011), який забезпечує можливість повірки лічильника на місці експлуатації із застосуванням мінімального допоміжного обладнання повідомляємо що під невеликою кількістю допоміжного обладнання у відповідності до методики повірки УВР-011 слід розуміти:
Тип допоміжного обладнання Маса Розмір Споживана потужність
Осцилограф С1-127 6 кг 295х130х405 мм 50 ВА
Частотомір електронно-лічильний Ч3-63 22 кг 488х133х574 мм 180 ВА
загальною вагою 28 кг та загальною споживаною потужністю 230 ВА, які, в свою чергу, відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» необхідно піддавати калібруванню.
Враховуючи вищенаведене, пропонуємо замінити вимоги "вбудований осцилограф" та "вбудований калібратор" (як такі що порушують вимоги Статті 22. п2 Закону України "Про публічні закупівлі") на вимоги щодо технічних та якісних характеристик або детального опису функціонування, наприклад: замість "вбудований калібратор" вказати: можливість забезпечення проведення повірки імітаційним методом на місці експлуатації, замість "вбудований осцилограф" - можливість відображення форми акустичного сигналу та можливість діагностики забруднення поверхні п’єзоперетворювачів
Запропоновані описи на відміну від попередньо застосованого, передбачають однозначне тлумачення якісних та технічних характеристик предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога/скарга 23.04.2020 13:28
- скарга 24.04.2020 09:43
Дата подачі:
17.04.2020 16:23
Вирішення:
Згідно відповіді структурного підрозділу: "В тендерну документацію Додаток 3 будуть внесені відповідні зміни.
Стосовно порушення Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо, що ст.22 п.2 не порушена, так як Замовник надає постачальникам інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі."
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2020 20:32
Вимога
Відхилено
вимога справедливої конкуренції
Номер:
8146cf22cbef490b8db3458f3132a2fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.a7
Назва:
вимога справедливої конкуренції
Вимога:
Нами були зроблені запити від 14.04.2020, 13:23. ID: UA-2020-04-11-000061-c.b2 та 14.04.2020, 13:34. ID: UA-2020-04-11-000061-c.c4, та отримані відповіді структурного підрозділу від 17.04.2020 о 10:56, що замовник гарантує внесення змін в ТД, а також , що до технічних характеристик лічильників в тендерній документації, а саме стосовно калібратора та осцилографа. Враховуючи отримані відповіді повідомляємо наступне:
Відносно вбудованого осцилографа , який начебто забезпечує можливість контролю форми акустичних сигналів і застосовується для визначення кількості відкладань на випромінюючих поверхнях ППЄ заперечуємо:
По перше: поза залежністю від функцій, які передбачені цією вимогою саме формулювання «вбудований осцилограф» порушує вимоги статті 22 п.2 Закону України «Про публічні закупівли» тим, що висуває вимоги до конструкції предмету закупівлі.
По друге: реалізація функції контролю форми акустичних сигналів при налаштуванні лічильника за допомогою осцилографа надає потенційну можливість внести систематичну похибку (на користь однієї із Сторін) на відміну від автоматичної процедури, яка передбачена в лічильниках інших виробників, .
По третє: Функція визначення ступіню забруднення перетворювачів п’єзоелектричних (сенсорів) в других лічильниках «, забезпечує можливість дистанційного контролю із передаванням даних в автоматизовані системи, діє постійно і не вимагає спеціалізованих знань оператора (таких, як вміння використовувати осцилограф).
Стосовно мінімального допоміжного обладнання, про яке також було вказано у відповіді структурного підрозділу(замовника) повідомляємо:
, що під невеликою кількістю допоміжного обладнання у відповідності до методики повіряння УВР-011 слід розуміти:
Тип допоміжного обладнання Маса Розмір Споживана потужність
Осцилограф С1-127 6 кг 295х130х405 мм 50 ВА
Частотомір електронно-лічильний Ч3-63 22 кг 488х133х574 мм 180 ВА
загальною вагою 28 кг та загальною споживаною потужністю 230 ВА
які, в свою чергу, відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17025 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» необхідно піддавати калібруванню.
Пропонуємо замінити вимоги вбудований осцилограф та вбудований калібратор (як такі що порушують вимоги Ст22. п2 Закону України про публічні закупівлі) на вимоги щодо функціонування лічильника, наприклад замість "вбудований калібратор вказати: можливість забезпечення проведення повірки імітаційним методом на місці експлуатації (така можливість є в кожному приладі уз) замість вбудований осцилограф можливість відображення форми акустичного сигналу та можливість діагностування забруднення поверхні пэзоперетворювачів
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога/скарга 23.04.2020 13:30
- вимога скарга 24.04.2020 09:35
Дата подачі:
17.04.2020 15:13
Вирішення:
Згідно відповіді структурного підрозділу: "Функція вбудованого осцилографа, дає можливість контролювати рівень сигналу, що в свою чергу впливає на якість роботи приладу обліку, систематичну похибку внести (на користь однієї із Сторін) зробити неможливо, тому що параметри сигналів встановлюються на підприємстві виробнику.
В процесі експлуатації витратомірів води проводити опробування та визначати дискрету часу кварцового калібратора не потрібно, тому що це не вимагається «Методикою повірки на витратоміри – лічильники води УВР-011 від 2005 року (розділ 1 Операції повірки табл. 1 п.9,10)» при періодичній повірці."
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Стосовно відповіді замовника (підроздулу)
Номер:
25057f372e83484fb693668923e2889d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.c6
Назва:
Стосовно відповіді замовника (підроздулу)
Вимога:
На ринку виробників та постачальників приладів і Україні поки що є присутній тільки один лічильник води уз з функцією осцилографу та калібратору а саме УВР-011, у других виробників та постачальників ці функції реалізовані біж надійними та дешевшими функціями і які незалежуть від втручання оператора, що неможна сказати про вищевказані функції які можна настрояти на свій лад. Відносно відповіді замовника про мінімальне допоміжне обладнання для настройки, повірки тогож калібратораУВР-011 таким обладнанням є: Осцилограф (С1-127) його вага складає 6кг розмір 295*130*405мм, частотомір електронно-лічильний Ч№-63 його вага складає 22кг розмір488*133*574мм, таке допоміжне обладнання має загальну вагу 28кг та має споживання 230ВА, які в свою чергу, відповідно до вимог ДСТУ ISO/EIC 17025 "Загальні вимоги до комплектності випробувальних та каліброваних лабораторій" необхідно піддавати калібруванню. Вищесказане говорить що допоміжне обладнання при настройці та повірці калібратора лічильника УВР дороге та громістке, дивлячись на те що у других виробників настройка та повірка виконується більш легшим та дешевшим способом. Дивлячись на те що функції калибратора і осцелографа є неосновними функціями та видуть до удорожчання, а основним критерієм тендеру є меньша ціна, то при закупівлі вищевказаних лічильників є привід говорити про нераціональне використання б.коштів згідно законодавства
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога скарга 23.04.2020 13:31
Дата подачі:
17.04.2020 13:24
Вирішення:
Згідно відповіді структурного підрозділу: "Дане питання не відповідає суті, а саме:
1. В процесі експлуатації витратомірів води проводити опробування та визначати дискрету часу кварцового калібратора не потрібно, тому що це не вимагається «Методикою повірки на витратоміри – лічильники води УВР-011 від 2005 року (розділ 1 Операції повірки табл. 1 п.9,10)».
2. Стосовно функції вбудованого осцилографа, то ця опція дуже важлива в процесі проведення технічного обслуговування, тому що дає можливість контролювати рівень сигналу, що в свою чергу впливає на якість роботи приладу обліку."
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2020 20:32
Вимога
Залишено без розгляду
Прохання згідно ТР Укр
Номер:
dd3fada3a571456e965ab6a4f81f93d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.c5
Назва:
Прохання згідно ТР Укр
Вимога:
Прохання прибрати пункт - вбудований осцилограф та калібратор в специфікації згідно тех регламенту така функція не описана та не підтверджена
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 13:47
Вирішення:
Згідно відповіді структурного підрозділу: На ринку України присутні лічильники води ультразвукові з функцією вбудованого осцилографу та калібратору, тому цей пункт потрібно залишити
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.05.2020 20:32
Вимога
Вирішена
Питання справедливої конкуренції
Номер:
71309aa913bd46499a3341c21c7844cb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-11-000061-c.c4
Назва:
Питання справедливої конкуренції
Вимога:
в специфікації Тендерної документації в одному с пунктів технічних характеристик вказано: - вбудований осцилограф та калібратор, питання ці фунції повинні метрологічно бути затверджено чи вони можуть бути заміненими другими апаратними рішеннями, бо по цьому пункту багато питаннь згідно технічного регламенту України. На скільки критично цей пункт якщо ціна тепло або водолічильника буде нижча ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.04.2020 13:34
Вирішення:
Згідно відповіді структурного підрозділу: Стосовно вбудованного осцилографу і калібратору, то наявнісь функції – осцилограф, дає можливість в процесі експлуатації контролювати рівень сигналів, що особливо важливо при визначенні відкладень на повехні п’єзоперетворювачів, вбудований калібратор дає можливість проводити метрологічну повірку за місцем встановлення витратоміру при мінімальному допоміжному обладнанні.
Методика метрологічної повірки з вбудованим калібратором є затвердженим документом в відповідних органах стандартизації та метрології.
Статус вимоги:
Задоволено