-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
(Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
джерело фінансування кошти місцевого бюджету
Завершена
3 659 670.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 298.35 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 298.35 UAH
Період уточнення:
10.04.2020 22:03 - 25.04.2020 00:00
Відповідь надана
Документи переможця
Номер:
0424a80f2fef4a338adde2929d794d88
Дата опублікування:
16.04.2020 17:27
Опис:
Додаток 5 містить інформацію:
Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону.
Довідка (оригінал або нотаріально-завірена копія) інформаційного центру МВС України про наявність або відсутність судимості посадових осіб учасника, уповноважених учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, або учасника – фізичної особи, за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку отриману у 2019 році.
Дійсно в 2019 році? 2020 не можна?
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:46
Відповідь надана
Забезпечення виконання договору
Номер:
d42a11291d5441ebb5e0848347e7a644
Дата опублікування:
16.04.2020 17:20
Опис:
Згідно з тендерної документації: Результати торгів та укладання договору про закупівлю
пп.6 Забезпечення виконання договору про закупівлю - Даною тендерною документацією не передбачено
Проте, проект договору містить - п. 11. Забезпечення виконання договору,
11.1.Постачальник не пізніше дати укладання цього Договору вносить забезпечення виконання Договору в розмірі 1% вартості Договору,
Де правда?
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:43
Відповідь надана
Договір
Номер:
ba4b40f916534a62bbb055241bb0365b
Дата опублікування:
16.04.2020 17:13
Опис:
2. Порядок здачі та прийому Товару
2.1. Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (двох) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово. При цьому Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця). Форма заявки наведена у додатку № 3 цього договору та є його невід'ємною частиною.
Яке обладнання?
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:43
Відповідь надана
Не зрозумілі вимоги ТД
Номер:
680eea613ccb4a088899931fc01f72c8
Дата опублікування:
16.04.2020 17:10
Опис:
Шановний замовнику, може Вам і зрозуміло логічний зміст цього абзацу, то нам як учаснику зовсім не зрозуміло що ви вимагаєте?
У разі, не завантаження форми «тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, абоУчасник повинен надати у складі тендерної пропозиції гарантію, що не заперечує та погоджується з відхиленням своєї тендерної пропозиції відповідно до частини першої статті тридцятої Закону, відмова переможця торгів від підписання договору про закупівлю, у разі виявлення
замовником арифметичних помилок в остаточній тендерній пропозиції, приведеній у відповідність за результатами аукціону, а також якщо ціна пропозиції, що зазначена в наданій за результатами аукціону тендерній пропозиції Учасника, відрізняється від ціни, зазначеної в екранних формах електронної системи закупівель
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:41
Відповідь надана
ТД
Номер:
d05b1c7a4bf44c8e8e647d6b3025afe2
Дата опублікування:
16.04.2020 17:04
Опис:
довідка, складена у довільній формі, яка містить інформацію щодо згоди (не згоди) при укладанні договору про закупівлю товарів (робіт, послуг) скріплювати його печаткою; Звідки ви берете такі вимоги?
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:41
Відповідь надана
Вище зазначені вимоги
Номер:
386d8e57b59e47278fbcb62ea30bcdf0
Дата опублікування:
16.04.2020 17:02
Опис:
Знову теж саме: Якість запропонованого товару повинна відповідати вимогам тендерної документації. З метою отримання впевненості від учасника щодо можливості дотримання ним вище зазначених умов, учасник зобов’язаний подати письмову гарантію щодо цього у складі його тендерної пропозиції у вигляді гарантійного листа в довільній формі.
Шановний замовник , щоб можливо було зрозуміти учасникам, що ви маєте на увазі під виразом "вище знанчені вимоги" вказжіть конкретно до яких вимог повинна бути письмова гарантія. І які конкретно вимоги ви висуваєте в ТД. По вісй тендерній документації присутній не зв'язаний між собою набір речень та вимог. Чи це так задумано?
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:40
Відповідь надана
ТД
Номер:
c29862dca1d544a791dd0f773330c8a9
Дата опублікування:
16.04.2020 16:48
Опис:
Учасник відповідає за якість товару, що повинна відповідати нормам законодавства України. Учасник має надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-гарантію щодо виконання вище зазначених умов тендерної документації
Які умови повинен містити лит гарантія?
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:40
Відповідь надана
Не відповідність Додатків з ТД
Номер:
c04add3cbd424563b14f9ee05cb08285
Дата опублікування:
16.04.2020 16:45
Опис:
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону
Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону, Учасник подає як частину своєї тендерної пропозиції документи, зазначені в Додатку 2 до тендерної документації.
Учасником для підтвердження відповідності пропозиції вимогам відповідно до ч.1 та 2 ст. 17 Закону надається інформація у довільній формі відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Переможець тендеру у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8 частини першої та частиною 2 ст.17 Закону, перелік яких зазначено в Додатку 2 до тендерної документації.
В ТД Додаток 2 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Не зрозуміло про Додаток 2
Відповідь:
Шановний учасник ваш запит розглянуто! До тендерної документації будє внесено зміни.
Дата відповіді:
17.04.2020 10:39
Відповідь надана
Прохання внести зміни
Номер:
28e1c39d568d4e20bfb5d1c512869a99
Дата опублікування:
14.04.2020 13:03
Опис:
Доброго дня. Просимо внести зміни до Додатку №2 п.12 «Рік виготовлення: 2019». Така вимога не дає змогу виготовити контейнери переможцю торгів, а прописана для постачальників з уже готовими контейнерами. З метою усунення дискримінаційних вимог, просимо написати «Рік виготовлення: не раніше 2019»
Просимо внести зміни до Додатку №6 п.2.1 «Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (двох) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово. При цьому Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця). Форма заявки наведена у додатку № 3 цього договору та є його невід'ємною частиною.»
Викласти в такій редакції: «Поставка Товару за даним Договором має бути здійснена на протязі 30 днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки. Заявка може бути надіслана Замовником Постачальнику не раніше 60 днів з дати підписання Договору. Поставка товару може бути здійснена партіями не меньше 12 шт. Замовник та Постачальник дійшли згоди, що датою, від якої починають обчислюватись строки поставки Обладнання Постачальником, вважається дата заявки Замовника (реєстраційний вихідний номер Покупця).»
Просимо внести зміни до Додатку №6 п. 2.6 «У випадку передбаченому п. 2.4. Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття товару взагалі, про що повинен бути складений акт відмови від прийняття товару, з обов’язковим зазначенням причин відмови від прийняття товару, який підписується представниками обох сторін. У такому випадку витрати, пов’язані із транспортуванням Товару, покладаються на Постачальника.»
Викласти в такій редакції: «У разі не виконання п.2.1 цього Договору Замовник залишає за собою право відмовитися від прийняття товару взагалі, про що повинен бути складений акт відмови від прийняття товару, з обов’язковим зазначенням причин відмови від прийняття товару, який підписується представниками обох сторін».
Просимо внести зміни до Додатку №6 п.4.8 «За невиконання чи неналежне виконання зобов’язань, передбачених цим Договором, Сторонами можуть застосовуватися такі оперативно-господарські санкції:….»
Викласти в такій редакції: « За невиконання чи неналежне виконання п. 2.1 цього Договору, Сторонами можуть застосовуватися такі оперативно-господарські санкції:….»
Всі ці вимоги призведуть до збільшення кола учасників які виробляють контейнери, що призведе до економії бюджетних коштів.
п.8.1 Додатку №6 викласти: «…. обома сторонами і діє до 31 грудня 2020 року…»
Відповідь:
Шановний учасник, формулювання виготовлені не раніше 2019 року. не обмежують конкуренцію. А уточнують час походження.
Дата відповіді:
16.04.2020 12:10
Відповідь надана
Прохання внести зміни до п. 2.1 договору
Номер:
697a9b99c45f4f84b1a9fbf425a196f2
Дата опублікування:
13.04.2020 16:48
Опис:
Прохання внести зміни до п. 2.1 договору:
"2.1. Поставка Товару за даним Договором, має бути здійснена не пізніше 2-х (двох) календарних днів з дати надіслання Замовником Постачальнику офіційної заявки, але не пізніше ніж через 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання договору. При цьому надіслання заявки на поставку Обладнання, проводиться Замовником засобом факсимільного, електронного зв`язку або письмово."
Таке формулювання не дає змоги виготовити контейнери переможцю торгів, а така вимога може бути виконана тільки при наявності готових контейнерів на складі. Необхідно збільшити термі поставки до 4-х місяців (якщо говорити про всю партію в 70 контейнерів)
Відповідь:
Шановний учасник, Замовник, купує товар, а не послуги.
Дата відповіді:
16.04.2020 12:04