• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

(Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

джерело фінансування кошти місцевого бюджету

Завершена

3 659 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 298.35 UAH
Номер: 3c4bb417890d43749f309db0e3c5a104
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-07-14-000035
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2020 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 14.07.2020 18:23 - 05.08.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.07.2020 № 40 Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 14.07.2020 № 40 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2020-04-10-004209-b, 10.04.2020, інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону. Начальник Управління Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтавська, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби (Полтавська обл.), +38 (0 66) 715-79-44, chuyko-1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою встановлено порушення норм частини четвертої статті 10, частини сьомої статті 2 Закону, норм абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, норм абзацу 2 частини першої статті 28 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для відміни торгів встановлено порушення абзацу 3 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства щодо оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення абзацу 8 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 серпня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання законодавства щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом; відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII в редакції від 02.04.2020 (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору; наявності підстав для відміни торгів. Під час моніторингу проаналізовано: відомості щодо процедур закупівель, оприлюднених 10.04.2020 в електронній системі закупівель Полтавським комунальним автотранспортним підприємством 1628 (далі – Полтавське КАТП-1628 або замовник) за предметом «ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»: ID номери закупівель: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b; оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-04-10-004209-b, річний план закупівель Полтавського КАТП-1628 на 2020 рік; тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням тендерного комітету замовника від 10.04.2020 № 2 та від 22.04.2020 № 4 (далі – тендерна документація); вимоги учасників про усунення порушень та відповіді замовника, скарги до процедури та Рішення Органу оскарження, оприлюднені в електронній системі закупівель; тендерні пропозиції ФОП Трюхан А.І., ТОВ «Укрінмаш», ТОВ «Виробниче об’єднання «Релайн», ТОВ «Югсталь», ТОВ «Трак сервіс-2018»; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 10.07.2020 № 15-Дз. Проведеним моніторингом питання дотримання законодавства щодо оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі англійською мовою встановлено наступне. Відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Згідно інформації, оприлюдненої замовником в електронній системі закупівель за предметом закупівлі «44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» оголошено шість процедур закупівель відкритих торгів: 1) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. За результатами процедури укладено договір від 01.07.2020 № 13-ДЗ на суму 3291000,00 грн.; 2) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004118-b, очікувана вартість – 3425000,00грн. За результатами процедури укладено договір від 15.07.2020 № 16-ДЗ на суму 3383000,00 грн.; 3) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004129-b, очікувана вартість – 3425000,00 грн. За результатами процедури укладено договір від 01.07.2020 № 11-ДЗ на суму 3362000,00 грн.; 4) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004141-b, очікувана вартість – 2740000,00 грн. За результатами процедури укладено договір від 01.07.2020 № 14-ДЗ на суму 2691000,00 грн.; 5) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004174-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. За результатами процедури укладено договір від 01.07.2020 № 12-ДЗ на суму 3290000,00 грн.; 6) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004209-b, очікувана вартість – 3659670,00 грн. За результатами процедури укладено договір від 10.07.2020 № 15-ДЗ на суму 1925000,00 грн. Вказане свідчить, за очікувана вартість предмету закупівлі «44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» складає 19949670,00 грн, що еквівалентно 673106,67 євро. Так, згідно даних офіційного сайту Національного банку України (https://bank.gov.ua) станом на 10.04.2020 офіційний курс євро становив 29,6382 грн. Отже, з огляду на норми частини четвертої статті 10 Закону, оголошення про проведення процедури закупівлі обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, що не виконано замовником. За наслідком вищевказаного порушення також не дотримано вимоги: - абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»; - абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом». Моніторингом встановлено, що процедури відкритих торгів за предметом закупівлі «44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (номери закупівель: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b) замовник оголосив в один день – 10.04.2020. Вищезазначене свідчить, що Полтавське КАТП-1628 в порушення частини сьомої статті 2 Закону здійснено поділ предмета закупівлі на частини, з метою уникнення застосування цього Закону. Крім того, замовник застосовує до переможця процедури закупівлі зобов’язання понад визначені Законом. Зокрема, в пункті 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації замовника передбачено оплату консультаційних послуг в сумі 30000,00 грн. на користь третіх осіб за консультаційні послуги, надані замовнику. «Зазначена вище сума сплачується переможцем торгів протягом 3 робочих днів з моменту підписання договору замовника з переможцем відповідно до чинного законодавства на рахунок консультанта торгів, відповідно до укладеної між замовником та консультантом угоди (договір на користь третьої особи).» За таких обставин замовником встановлена вимога до переможця щодо здійснення оплати за витрати з надання консультаційних послуг за договором на користь третьої особи. Зазначене є передумовою, що впливає на принципи здійснення публічних закупівель, закріплених в статті 3 Закону, та не відповідає меті Закону. В ході моніторингу процедури встановлено, що всупереч нормам абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань закупівель. Натомість, замовник уклав з ТОВ «Трак Сервіс-2018» договір про закупівлю товарів за державні кошти від 10.07.2020 № 15-ДЗ на суму 1925000,00 грн. Також встановлено, що замовником не оприлюднено додаток 3 до вказаного договору «Заявка на поставку товару», яка згідно з пунктом 10.16 договору є його невід’ємною частиною. Вищевказане є порушенням абзацу 8 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ. Так, відповідно до норм абзацу 8 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю - протягом двох днів з дня його укладення. Отже, оприлюднення договору від 10.07.2020 № 15-Дз не в повному обсязі порушує вищевказану норму законодавства.
Період усунення порушень: 05.08.2020 19:06 - 20.08.2020 00:00
Дата публікації висновку: 05.08.2020 19:06

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: ПОЯСНЕННЯ Полтавське комунальне автотранспортне підприємство 1628 (далі - Замовник) не погоджується із- інформацією, викладеною у висновку, в зв’язку з чим надає аргументовані заперечення та поясненя до висновку Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 7 і Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-10-004209-b оприлюдненого в електронній системі закупівель Відповідно до частини 1 статті 7'1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) моніторинг закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи (далі - органи державного фінансового контролю). Моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання. Моніторинг закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Частиною 6 статті 7'1 Закону встановлено, що за результатами моніторингу закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу закупівлі (далі - Висновок), що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання. У відповідності до частини 8 статті Т1 Закону, замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. По питанню обрання типу процедури відповідно до норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до п. 2.13 Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 р. № 145- «Кількість контейнерів для зберігання побутових відходів визначається чисельністю населення, що ними користується, та нормами надання послуг з вивезення побутових відходів. Сумарний об’єм контейнерів для зберігання побутових відходів повинен перевищувати фактичний об’єм їх утворення на 25%». До відома. На Полтавське міське звалище за 2019 рік вивезено 612317 м3 твердих побутових відходів 72450т – щоденне утворення 1677м3. Потреба у контейнерах на кількість населення 284 942 становить 2095 одиниць контейнерів, нині є 2007 року виробництва та підлягають заміні, адже 40% вже не підлягають ремонтно-відновлювальним роботам..Адже відсутність достатньої кількості контейнерів для твердих побутових відходів призведе до утворення стихійних звалищ із побутового сміття, що у свою чергу може призвести до розпліднення гризунів, носії холери та чуми - спричинить екологічну катастрофу. Було прийнято рішення провести відкриті торги з метою безперебійного для виконання своїх cтатутних зобов’язань, а саме вивіз твердих побутових відходів із території м. Полтава. Для упередження виникнення екологічної катастрофи було прийнято рішення провести відкриті торги за наступними предметами закупівлі: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b 1) ID номер закупівлі: ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску»: ID номери закупівель: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b до «Порядку визначення предмету закупівлі» Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, Зареєстровано в міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 448/28578 та ЗУ «Про публічні закупівлі» із врахування норм частини четвертої статті 10 цього Закону Замовник самостійно обирає тип процедури закупівлі. Наголошуємо, що жодна із процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не порушує норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Так, згідно даних офіційного сайту Національного банку України (https://bank.gov.ua) станом на 10.04.2020 офіційний курс євро становив 29,6341 грн. 1) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 2) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004118-b, очікувана вартість – 3425000,00грн. 3) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004129-b, очікувана вартість – 3425000,00 грн. 4) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004141-b, очікувана вартість – 2740000,00 грн. 5) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004174-b, очікувана вартість – 3350000,00 грн. 6) ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004209-b, очікувана вартість – 3659670,00 грн. Виходячи із вище викладеного, жодна процедура відкритих торгів: ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b не підпадає під дію норм встановлених частиною четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Курс євро визначається згідно з офіційним курсом Національного банку України, встановленим на день надання для оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі, таким чином не міг порушити вище зазначену норму. Одже процеури відкритих торгів проведено ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b із дотриманням норм ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник не уникав проведення процедур відкритих торгів UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b у розумінні термінів та норм ЗУ «Про публічні закупівлі», а предмети закупівель є різними, а саме: (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004181-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004118-b; (євроконтейнери для збору пластикових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004129-b; (євроконтейнери для збору склянних відходів, євроконтейнери для збору пластикових відходів, євроконтейнери для збору паперових відходів) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004141-b; (євроконтейнери 1100 л для збирання змішаних ТПВ) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004174-b; (Контейнери для портального сміттевоза на шасі МАЗ -4371N2 7 м3) ДК 021:2015, код – 44610000-9 Цистерини, резервуари, контейнери та посудини високого тиску UA-2020-04-10-004209-b Замовник не погоджується із висновком моніторингу щодо виявлених порушень, які є відкриті торги із очікуваною вартістю 3234000,00 грн дорівнювала 133тисячі євро, ноголошуємо що не підпадає під розуміння застосування процедури відкритих торгів із публікацією ангійською мовою. Заміна понять відкритих торгів на відкриті торги із публікацією англійською мовою призводить до перекручування факту проведення процедури відкритих торгів , як наче б то процедури відкритих торгів із публікацією англійською мовою відповідно до частини четвертої статті 10 Закону оголошення про проведення процедури закупівлі у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг – 133 тисячам євро; для робіт – 5150 тисячам євро. Замовник, не міг порушити наступне: зазначено у висновку моніторингу - (абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.»; - абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом».) Зокрема, вчинити правочин відповідно до норм абзацу 2 частини першої статті 27 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону чи абзацу 2 частини першої статті 28 Закону, згідно якого «У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом», адже проводить відкриті торги, які не передбачаю в собі вчинення дій зазначених вище. Замовник наголошує на тому, що закупівля за ID номер закупівлі: UA-2020-04-10-004181-b, UA-2020-04-10-004118-b, UA-2020-04-10-004129-b, UA-2020-04-10-004141-b, UA-2020-04-10-004174-b, UA-2020-04-10-004209-b є процедурою відкритих торів та проведена із дотриманням усіх норм ЗУ «Про публічні закупівлі». Стаття 19 Конституції України встановлює, що правовий порядок в Україні грунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. По питанню оприлюднення додатків до договору, порушення усунено, додаток до договору оприлюднено, а саме: інформацію розміщено у системі електронних закупівель прозорро, за посиланням UA-2020-04-10-004209-b-b1.
Дата публікації звіту: 12.08.2020 20:52