• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Спеціалізоване обладнання для оформлення та видачі біометричних паспортів та паспортів у формі ІD-картки (Робочі станції)

Торги не відбулися

3 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Період уточнення: 09.04.2020 13:55 - 19.04.2020 17:00
Відповідь надана

Щодо документу "цінова пропозиція"

Номер: 77295e848f96428dbb6df1ec255944b2
Дата опублікування: 13.04.2020 17:29
Опис: Шановний Замовник, просимо пояснити, що за документ вимагається в пп. 1.2. п. 1 розділу 3 тендерної документації з назвою "цінова пропозиція", форма якого наведена в додатку 1 до тендерної документації? За текстом запропонованої в додатку 1 форми використовуються різні поняття "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ", "ПРОПОЗИЦІЯ", "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ". Проте, на цей час в публічних закупівлях визначено лише поняття "тендерна пропозиція" (п. 30 ч. 1 ст. 1 Законі України "Про публічні закупівлі") - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з ч. 1 ст. 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель; документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Виходячи з цього, тендерна пропозиція є електронним документом, реалізованим електронною системою закупівель, в якому заповнюються електронні форми з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам за статтею 17 Закону. До електронної форми завантажуються в електронній формі необхідні документи, що вимагаються замовником у тендерній документації. Не підпадає документ "цінова пропозиція" і під норму ч. 3 ст. 22 Закону, оскільки він не є інформацією, а є документом; його наявність в тендерній документації не визначена відповідно до законодавства (конкретні закони, акти Верховної Ради України, акти Президента України, Кабінету Міністрів України, нормативно-правові акти центральних органів виконавчої влади тощо). Незрозуміла й мета наявності такого документу в складі тендерної пропозиції учасника оскільки ціна учасника зазначена в електронній формі, технічні характеристики та опис запропонованого учасником товару в окремому документі, укладення переможцем договору за результатом торгів визначено ЗАКОНОМ? Отже, вимога залишилась за звичкою з часів паперових тендерів та ще й з неоднозначними за текстом поняттями. Повністю ознайомившись та не погоджуючись з тендерною документацією, яка містить вимоги, що суперечать законодавству в сфері публічних закупівель, вимагаємо виключити з тендерної документації все про документ "цінова пропозиція" як таке, що суперечить принципам здійснення закупівлі: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників (ст. 3 Закону). Такий документ створює передумови для відхилення пропозиції учасника через допущені ним помилки або грамотні виправлення в неграмотній формі документу через невідповідність вимогам тендерної документації.
Відповідь: Шановний учасник! Відповідно до умов тендерної документації, файли, завантажені до тендерної пропозиції, повинні містити, зокрема, заповнену та підписану цінову пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. Термін «Цінова пропозиція» використовується як назва документа, в якому учасник надає інформацію про запропоновану ціну товару. В тексті документа вживається слово «пропозиція» у розумінні звичаїв ділового обороту та використовується термін «тендерна пропозиція» у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції заповненого учасником документу «Цінова пропозиція» не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, а також не порушує принципів здійснення закупівель.
Дата відповіді: 15.04.2020 17:27
Відповідь надана

Щодо відповіді стосовно предмету закупівлі

Номер: 30e3255ec63f40179b8659cce7107c20
Дата опублікування: 13.04.2020 12:49
Опис: Шановний Замовник, дякуємо за інформування про те, що Програма розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі на 2020-2022 роки, затверджена рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №37, містить визначену замовником ОРІЄНТОВНУ вартість закупівлі, яка НЕ СПІВПАДАЄ З РЕАЛІЯМИ СЬОГОДЕННЯ. Коли покупець йде в магазин для придбання визначеної кількості товару за наявну в нього конкретну суму коштів, з'ясовує про підвищення цін необхідні товари та недостатність в нього наявної суми коштів для придбання визначеної кількості товару, то: А) покупець придбаває меншу кількість товару, але в межах наявної конкретної суми коштів; Б) збільшує наявну суму коштів для придбання саме визначеної кількості товару; В) чекає від вітру погоди – зниження цін на товари щоб застосувати вихідні вимоги своєї закупівлі. Отже, в умовах підвищення закупівельних цін на обладнання РС доречним є варіант А, бо він є більш реальним для Замовника, хоча й не в повному обсязі від необхідної кількості. А до Програми розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі на 2020-2022 роки потрібно вносити зміни, бо вона не є незмінною, а повинна відповідати реаліям сьогодення (сподіваємось, не так, як рух громадського транспорту в м. Запоріжжя в цей час). Не варто чекати, на цей час вихідні вимоги до закупівлі змінились, це потрібно уяснити Замонику. Просимо прислухатись до порад постачальників. Успіхів.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваші зауваження. Очікувана вартість закупівлі встановлена у відповідності до виділеного бюджетного фінансування. На теперішній час зміна обсягів та очікуваної вартості закупівлі не планується.
Дата відповіді: 15.04.2020 12:16
Відповідь надана

Щодо предмету закупівлі

Номер: 2c4a296460ae4588a76db9fe84b6e0dd
Дата опублікування: 09.04.2020 16:03
Опис: Шановний Замовник, поки вашим тендерним комітетом проявлялась пильність щодо виконання Учасниками вимог тендерної документації в попередній закупівлі 23.03.2020, закупівельні ціни на обладнання піднялись напередодні скасованої, в т.ч. у більшості і з вашої вини, закупівлі. Таким чином, враховуючи складнощі в можливості збільшення бюджету цієї закупівлі, переконливо радимо зменшити кількість комплектів обладнання, що закуповуватиметься, до 12 при незмінному бюджетові задля забезпечення її позитивного результату. Отже, постачальники наполегливо звертали вашу увагу на незадовільні результати проведеного вашими фахівцями "маркетингового дослідження" стосовно цьго предмету закупівлі ще минулий раз. Просимо прислухатись до порад постачальників. Успіхів.
Відповідь: Шановний учасник, дякуємо за запитання! Повідомляємо, що замовник здійснює дану закупівлю відповідно до Програми розвитку системи надання адміністративних послуг в м. Запоріжжі на 2020-2022 роки, затвердженої рішенням Запорізької міської ради від 18.12.2019 №37. Обсяги та орієнтовна вартість закупівлі визначаються замовником в межах запланованого бюджетного фінансування та затвердженого кошторису.
Дата відповіді: 13.04.2020 10:58