-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки, персональні комп’ютери (Машини для обробки даних (апаратна частина))
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період уточнення:
09.04.2020 12:50 - 17.04.2020 10:00
Відповідь надана
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
10d619be98b54ddd8a824321fe4c49ea
Дата опублікування:
13.04.2020 17:54
Опис:
Шановний Замовник, просимо усунити дискримінаційну вимогу, яка міститься в тендерній документації, а саме: учасник повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником та дійсність гарантійних зобов’язань, наявність сервісної підтримки на території України. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Відповідно до Статті 3 Закону, принципи здійснення закупівель. Під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Крім цього, така вимога демонструє ознаки змови між Замовником та певним учасником, що призводе до корупції. Зазначена вимога, являється дискримінаційної та протиправною, так як протирічить ст.3, ст. 5, п.4 ст.16, п.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII. відповідно до п.4. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі від 25.12.2015 № 922-VIII.
Відповідно до розділу 4., ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником
Відповідь:
Доброго дня!
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, вказаного Закону України, та з дотриманням законодавства в цілому. Так, умова в оголошенні замовника про надання оригіналу авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника в Україні встановлена на підтвердження постачання Товару в Україну офіційними каналами, зі сплатою всіх податків та зборів , а також на підтвердження поставки Товару належної якості. Визначена у зверненні умова оголошення встановлена з урахуванням специфіки предмета закупівлі, та не містить будь-яких дискримінаційних вимог. До того ж, твердження про те, що взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником - є хибними, адже необхідно надати оригінал авторизаційного листа від виробника або офіційного представника в Україні.
Успіхів у торгах!
Дата відповіді:
15.04.2020 15:54
Відповідь надана
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Номер:
b4de3365067e4d399642ae6e618d93d6
Дата опублікування:
10.04.2020 14:43
Опис:
Шановний Замовник!
1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Щодо 1 питання.
Тендерна документація на закупівлю Ноутбуки, персональні комп’ютери (Машини для обробки даних (апаратна частина)) (код CPV 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина)») не містить жодного посилання на торгівельну марку, назву виробника чи модель.
Замовником приймається до розгляду запропонований товар будь-якого виробника, якщо запропонований товар повністю відповідає технічним вимогам Замовника встановленим у технічному завданні до тендерної документації
Щодо 2 питання.
Монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання – дані дії Замовник проводить своїми силами.
Дата відповіді:
14.04.2020 10:52