-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ноутбуки, персональні комп’ютери (Машини для обробки даних (апаратна частина))
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2020 12:50 - 23.04.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" і визнання ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» переможцем
Номер:
fdf6e2cf464c41d786abdb6f680ef15c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000494-c.c3
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" і визнання
ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» переможцем
Скарга:
Пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…».
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування Протоколу.
Таке твердження ґрунтується на наступному.
Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 «Технічні вимоги ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» до тендерної документації:
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації».
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації замість Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
У складі тендерної пропозиції Скаржника міститься, зокрема, Авторизаційний лист виробника від 24.04.2020 № 19/04 де вказано, що програмне забезпечення буде встановлене безпосередньо виробником обладнання що не дає Замовнику права на відхилення тендерної пропозиції Товариства.
Отже, у Замовника не було законодавчих підстав для відхилення пропозиції Скаржника з підстави не зазначення інформації щодо марки та моделі складової персонального комп’ютера.
Одночасно повідомляємо, що відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстави невідповідності її умовам тендерної документації, Замовником прийнято наступне неправомірне рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі незважаючи на неповну відповідність його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, що підтверджується наступним.
1.Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
«Тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, повинна складатися з:
1) реєстру наданих документів.
2) інформації та документів згідно з Додатком 2 тендерної документації.
3) всі інші документи, що вимагаються Замовником у тендерній документації».
Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
«Надати оригінал авторизаційного листа від виробника або офіційного представництва виробника в Україні, що підтверджує наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником та дійсність гарантійних зобов’язань, наявність сервісної підтримки на території України».
У складі пропозиції Учасника міститься Довідка від представництва виробника в Україні ІП «І-АР-СІ» від 09.04.2020 № 1987 (далі – Довідка), якою підтверджується наявність партнерських відносин Учасника з компанією-виробником та дійсність гарантійних зобов’язань. Проте, у зазначеній Довідці відсутня інформація про наявність сервісної підтримки на території України, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
2. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати письмову згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи (осіб) учасника (в т.ч. збирання, зберігання і поширення, включаючи оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу – prozorro.gov.ua) з метою проведення процедури державних закупівель (Додаток № 4).
У складі пропозиції Учасника міститься письмова згода на обробку персональних даних посадової особи, в якій відсутня наступна інформація: включаючи оприлюднення на веб-порталі уповноваженого органу – prozorro.gov.ua), що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації.
3. Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи (за формою, визначеною Додатком № 2 цієї документації), які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником».
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро».
У складі пропозиції Учасника міститься Лист від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні ТОВ «МТІ», в якому відсутня інформація щодо підтвердження саме якості поставлених Учаснику товарів, що не відповідає умовам Додатку № 2 до тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації:
«Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи шляхом завантаження файлів з інформацією (скановані копії документів, які повинні містити підпис керівника учасника та печатку (за наявності)) про спосіб документального підтвердження відповідності учасників установленим критеріям та вимогам згідно із законодавством, які передбачені частиною ІІІ п. 5 Розділу ІІІ ТД…
Оригінал або нотаріально завірена копія, або у вигляді EML файлу з ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу (Лист МЕРТУ 3304-06/14682-06 від 04.05.2017) Довідки податкового органу про відсутність/наявність заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів на території України…».
Переможцем, протягом відведених йому п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір завантажено, серед іншого, Довідку податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов’язкових податків, зборів та платежів на території України, яка не містить ЕЦП посадових осіб відповідного контролюючого органу, що не відповідає умовам пункту 5 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації і статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, відхиливши пропозицію Скаржника з надуманих підстав невідповідності її умовам тендерної документації, і не відхиливши тендерну пропозицію Учасника, яка не відповідає умовам тендерної документації, Замовник порушив принцип недискримінації учасників (стаття 3 Закону).
Таким чином, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника і визнання переможцем Учасника без належних правових підстав.
При цьому протиправні дії Замовника, що полягають у неправомірному відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, і наступному визначенні переможцем Учасника, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем аукціону, чим ущемлені наші законні права та інтереси.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- принцип максимальної економії та ефективності;
- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип об’єктивної та неупередженої оцінки.
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ на дискваліфікацію НМА ім Шупика.pdf 21.05.2020 13:38
- Платіжка.pdf 21.05.2020 13:38
- рішення від 25.05.2020 № 10116 .pdf 26.05.2020 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 № 11542.pdf 12.06.2020 21:20
- рішення від 11.06.2020 № 11542 .pdf 16.06.2020 20:37
- Лист-пояснення по суті скарги до АМКУ.pdf 04.06.2020 13:04
- Лист пояснення по суті скарги до АМКУ - ПК, Ноутбуки.doc 04.06.2020 13:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.05.2020 13:38
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.05.2020 14:31
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
16.06.2020 20:37
Вимога
Є відповідь
неправомірна дискваліфікація !!!
Номер:
18ef8c4f1c5e478f9fd7617ee4d07987
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000494-c.c2
Назва:
неправомірна дискваліфікація !!!
Вимога:
Шановні замовники пропонуємо Вам визнати помилку та повернути нас на квалффікацію , в іншому випадку змушені будемо звернутися до АМКУ, проект скарги у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ на дискваліфікацію НМА ім Шупика.pdf 19.05.2020 14:48
Дата подачі:
19.05.2020 14:48
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2020-04-09-000494-c Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика (далі - Замовник) розпочав процедуру на закупівлю: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
За результатами аукціону потенційним учасником переможцем виявилося ваше товариство.
Під час розгляду Вашої пропозиції на відповідність вимогам Замовника, було встановлено, що остання не відповідає вимозі встановленій у п. 3 Додатку № 2 ТД.
Пунктом 3 Додатку № 2 до тендерної документації встановлено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Звертаємо вашу увагу на те, що процедура закупівлі за предметом: Ноутбуки, персональні комп’ютери (Машини для обробки даних (апаратна частина)) код ДК 021:2015:CPV 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) містить в собі 2 найменування , а саме:
1) Ноутбук; 2) Персональний комп’ютер.
Що стосується 1 найменування запропонованого Вами – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA) ви надали посилання на сайт виробника, і мали право це зробити. По-перше, Ви не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Вами товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки.
Що стосується 2 найменування запропонованого Вами обладнання – Комп’ютер DiaWest DT 16185576 збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну! Це підтверджується відповідними Сертифікатами, Деклараціями та ISO, що надані Вами у складі вашої пропозиції.
Таким чином, ви мали надати на ВИМОГУ Тендерної документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні. В свою чергу, Ви, чомусь, надаєте посилання на товар на сайт виробника – яким і є Учасник, тобто Ви!!! Дане посилання жодним чином не підтверджує вимогу Замовника встановлену у Тендерній документації та не підтверджує інформації Замовнику що на Комп’ютер, зборка якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо жодної інформації щодо офіційних зав’язків із дистриб’ютором Microsoft в Україні у вашій пропозиції не надано.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що прийняте рішення Протоколом засідання тендерного комітету № 32/20 від 05.05.2020 щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника № 1 – Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» є правомірним, без порушення норм чинного законодавства та вимог тендерної документації, що в свою чергу не є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування прийнятого Протоколу.
Що стосується вашого припущення, що Замовником прийнято неправомірне рішення про визначення Учасника переможцем процедури закупівлі наступну більш економічно-вигідну пропозицію, повідомляємо наступне, що з метою конструктивного викладення інформації, детальне пояснення буде надано під час розгляду Скарги, яку ви подали до АМКУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Умови
Номер:
f27ad975507048539edbd53a50f27425
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-09-000494-c.b1
Назва:
Умови
Вимога:
Шановний Замовнику!
В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Проте тендерна документація містить наступну вимогу надати: «Наявність власного сервісного центру в м. Києві (надати лист підтвердження).»
Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ сервісний центр, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі.
Подібної думки дотримується і АМКУ. Звертаємо увагу на рішення АМКУ № 341-р/пк-пз від 16.01.2018 р. та рішення № 389-р/пк-пз від 31.01.2017 р.
Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНОГО» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами в місті Києві на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.04.2020 19:44
Вирішення:
Доброго дня!
Замовник розглянув ваше звернення. Вважає зауваження доцільним. Відповідні зміни до Тендерної документації внесені.
Успіхів у торгах!
Статус вимоги:
Задоволено