-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні (кошти обласного бюджету)
Капітальний ремонт із термомодернізацією будівлі адміністративного корпусу, їдальні (відповідно до технічного завдання) - 1 робота.
Торги не відбулися
6 851 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 68 510.00 UAH
мін. крок: 1% або 68 510.00 UAH
Період уточнення:
07.04.2020 15:55 - 13.04.2020 10:00
Відповідь надана
Забезпечення договору.
Номер:
791a7c2d76c1490e934ef97e73a8b2c2
Дата опублікування:
09.04.2020 08:46
Опис:
Шановний Замовник торгів!
З огляду на складну фінансову ситуацію, що склалася в будівельних організаціях, а також зважаючи на те, що Замовник не передбачає виділення авансу на закупівлю будівельних матеріалів, просимо розглянути питання про можливість зміни умов Розділу VI пункт 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю», «Відповідно до статті 26 Закону Учасник-переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання договору про закупівлю в формі депозиту в розмірі 5 % від вартості договору...», змінити на «забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії або застави майна».
Підряднику необхідні певні вільні фінансові кошти для закупівлі будівельних матеріалів, а при таких умовах підприємства середнього і малого бізнесу практично не можуть брати участь в торгах, от-же це можна віднести до дискримінації учасників.
Сподіваємося на взаєморозуміння.
З повагою учасник торгів.
Відповідь:
У відповідь на Ваше звернення, тендерний комітет повідомляє наступне.
Закупівля робіт із капітального ремонту проводиться на підставі діючої редакції Закону України № 922 –VIII «Про публічні закупівлі» ( далі Закон). Статтею 26 даного Закону передбачена можливість для замовника під час проведення закупівель вимагати від учасника-переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. При цьому форму забезпечення Закон дозволив визначати самому замовнику, зазначивши лише граничну норму – 5 відсотків від вартості договору. На погляд членів тендерного комітету зазначення цієї вимоги в тендерній документації (надання забезпечення у формі депозиту) не є дискримінаційною тому, що ця вимога не ставить усіх учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів.
Слід зазначити, що головна мета яку ставить перед собою тендерний комітет СОЦСР «Смарагдове місто» - не тільки провести торги, а й вчасно забезпечити виконання робіт. Одним із основних критеріїв відбору виконавця робіт – вибір кваліфікованого учасника, який виконає свої договірні зобов’язання. Бо якщо переможець укладе договір, але не матиме достатньо коштів для його виконання – це буде марно витрачений час фахівців ТК.
Слід відзначити, що з 19 квітня 2020 року запрацює нова редакція Закону, відповідно до якої замовник матиме право вимагати від учасників надання такого кваліфікаційного критерію, як наявність фінансової спроможності, що має підтверджуватися фінансовою звітністю підприємства. Тобто у новій редакції Закону ще більше уваги законотворцями приділяється «фінансовій стабільності» в публічних закупівлях.
Нагадаємо Вам, що у разі незгоди з нашими діями (рішеннями), Ви можете скористатися правом (стаття 18 Закону) на оскарження дій тендерного комітету СОЦСР «Смарагдове місто» до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України як Органу оскарження у сфері публічних закупівель.
Дата відповіді:
13.04.2020 09:19