• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Більш детально – в Тендерній документації.

Завершена

2 097 024.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Період уточнення: 06.04.2020 17:31 - 12.04.2020 09:00
Відповідь надана

Заходи із захисту довкілля

Номер: b9bbb240d46a41f892e7d0ade32bed2b
Дата опублікування: 11.04.2020 19:51
Опис: В Додатку 2 до Тендерної документації в Розділі 5. Заходи із захисту довкілля, які саме конкретні операції, технічні, виробничі та організаційні заходи маються на увазі при подачі гарантійного листа щодо дотримання заходів із захист довкілля, передбаченого п.5.2.1?
Відповідь: Княгининівський навчально-виховний комплекс «Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету (протокол № 23/2020від 15 квітня 2020 року) Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 15.04.2020 РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: “ Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)”, (роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”) 11 квітня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-002106-a) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту: «В Додатку 2 до Тендерної документації в Розділі 5. Заходи із захисту довкілля, які саме конкретні операції, технічні, виробничі та організаційні заходи маються на увазі при подачі гарантійного листа щодо дотримання заходів із захист довкілля, передбаченого п.5.2.1?» Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення: На виконання пункту 3 частини другої статті 22 Закону, Розділом 5 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено застосування заходів із захисту довкілля з переліком групи заходів, які зазначені у пункті 5.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації. Для документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам, передбаченим пунктами 5.1.1 і 5.1.2 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про прийняття учасником (підрядником) зобов’язань щодо застосування заходів із захисту довкілля із зазначенням конкретного переліку операцій, технічних, виробничих та організаційних заходів, а саме конкретизованих заходів (з їх описом), які будуть ним застосовуватися під час капітального ремонту за кожною групою заходів.
Дата відповіді: 15.04.2020 11:49
Відповідь надана

Проект договору

Номер: e05ef612ef9f4655adda3e30899051db
Дата опублікування: 11.04.2020 19:50
Опис: Шановний Замовнику, який додаток до Проекту договору передбачено під п. 16.1.5. в Розділ 16. Проект договору про закупівлю Додатку 5 до Тендерної документації?
Відповідь: Княгининівський навчально-виховний комплекс «Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету (протокол № 23/2020від 15 квітня 2020 року) Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 15.04.2020 РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: “ Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)”, (роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”) 11 квітня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-002106-a) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту: «Шановний Замовнику, який додаток до Проекту договору передбачено під п. 16.1.5. в Розділ 16. Проект договору про закупівлю Додатку 5 до Тендерної документації?» Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення: Підпунктом 16.1.5 пункту 16.1 Проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) не конкретизовано додаток. Дане поле може бути заповнене та погоджене Сторонами при укладенні договору, у разі коли одна з них запропонує додатково додати Додаток, або це поле може бути вилучене, якщо Сторони при укладенні договору не будуть доповнювати його Додатком.
Дата відповіді: 15.04.2020 11:47
Відповідь надана

Щодо плану фінансування

Номер: 6c830595c79f43e1b728283db52da95a
Дата опублікування: 11.04.2020 19:47
Опис: Згідно Плану фінансування робіт (Додаток №3 до договору) фінансування виконання робіт розпочинається з серпня 2020 року по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у вказаному Плані фінансування. Однак, в п. 2.5 Розділу 2. Загальна характеристика предмета закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації вказано строк виконання робіт до 01 серпня 2020 року. Просимо обґрунтувати або спростувати дані розбіжності.
Відповідь: Княгининівський навчально-виховний комплекс «Загально-освітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету (протокол № 23/2020від 15 квітня 2020 року) Голова тендерного комітету Хомяк Л.Н., 15.04.2020 РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: “ Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)”, (роз’яснення на звернення щодо роз'яснення тендерної документації надається в порядку, передбаченому частиною першою статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі”) 11 квітня 2020 р. на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-002106-a) оприлюднено звернення (запитання) щодо роз'яснення тендерної документації (без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника) такого змісту: «Згідно Плану фінансування робіт (Додаток №3 до договору) фінансування виконання робіт розпочинається з серпня 2020 року по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у вказаному Плані фінансування. Однак, в п. 2.5 Розділу 2. Загальна характеристика предмета закупівлі Додатку 2 до Тендерної документації вказано строк виконання робіт до 01 серпня 2020 року. Просимо обґрунтувати або спростувати дані розбіжності.» Керуючись статтею 3, частиною третьою і четвертою статті 11, частини першої статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) тендерний комітет від імені Замовника надає наступне роз’яснення: Пунктом 5.1 Проекту договору (Додаток 5 до Тендерної документації) встановлено порядок розрахунків, а саме: розрахунки по Договору здійснюватимуться між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 20 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт, починаючи з серпня 2020, по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт. Дана інформація оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-06-002106-a) в розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)». Ця умова встановлена, у зв’язку з тим, що Замовнику доведено орієнтовний графік фінансування (цільові кошторисні призначення) на відповідну мету: Серпень 2020 – 420000,00 грн., Вересень 2020 – 420000,00 грн., Жовтень 2020 – 418650,00 грн., Листопад 2020 – 426747,00 грн., Грудень 2020 – 411627,00 грн. В пункті 9 Додатку 1 до Тендерної документації та в пункті 2.5 Розділу 2 Додатку 2 до Тендерної документації вказано строк виконання робіт: до 01 серпня 2020 року. Такий строк обумовлений специфікою робіт по ремонту покрівлі, а саме на дані роботи мають вплив погодні умови, тому їх потрібно виконувати в літній період. Окрім того виконання капітального ремонту покрівлі передбачає повне зупинення експлуатації об’єкта, тому для ефективної підготовки школи до початку навчального року роботи потрібно завершити до 01 серпня 2020 року.
Дата відповіді: 15.04.2020 11:46