• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)

Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на вул. Соборній, 92 в с. Княгининок Луцького району Волинської області (ДК 021:2015 (CPV) - 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи). Більш детально – в Тендерній документації.

Завершена

2 097 024.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 500.00 UAH
Номер: a14a218c31e1429c97484c9f72c41c6b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-15-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.06.2020 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 15.06.2020 10:13 - 07.07.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.06.2020 № 29-од Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291).НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 12.06.2020 № 29-од Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-04-06-002106-a від 06.04.2020. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Волинська, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Волинська обл.), +38 (0 66) 987-41-20, viktoryja83@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель при плануванні закупівлі, визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності оприлюднення наміру укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 липня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції, що діяла на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Закон), оприлюднення оголошення про намір укласти договір, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідь на запит про надання пояснення від 25.06.2020. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (додаток до річного плану) Княгининівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Княгининівської сільської ради (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 06.04.2020 №20/2020 із змінами від 13.04.2020№22/2020 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД», приватного підприємства «Ефект» (далі – ПП «Ефект»), приватного підприємства «ЗАХІД-ТОРГ-БУД» (далі - ПП«ЗАХІД-ТОРГ-БУД»), інформація про відхилення тендерних пропозицій від 30.04.2020, від 08.05.2020, повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.05.2020, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2020, договір про закупівлю від 04.06.2020 №03-06/20. Аналізом тендерної документації встановлено, що в розділі 2 додатку 3 до тендерної документації зазначено, що учасник повинен мати у наявності власне обладнання та об’єкти матеріально-технічної бази, які є необхідними для забезпечення господарської діяльності учасника, яка пов’язана з предметом закупівлі, та виконання договору про закупівлю. Також, в розділі 3 додатку 2 до тендерної документації передбачено виконання робіт з перевезення сміття (33,67т) на відстань 5 км. Однак, учасник ПП«ЗАХІД-ТОРГ-БУД» в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази не відображено техніку, якою можна здійснити даний вид робіт. Крім того, в складі тендерної пропозиції ПП «ЗАХІД-ТОРГ-БУД» надано інформацію щодо залучення субпідрядників, в якій зазначено: «… залучення субпідрядника для виконання робіт з вогнезахисту дерев’яних конструкцій, влаштування блискавозахисту та інших робіт з протипожежного захисту, які становлять 10 %...», тобто не зазначено залучення субпідрядника для вивезення сміття. Також, в розділі додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані копії документів, які підтверджують набуття учасником речових прав на кожну одиницю обладнанням, яке зазначене ним в інформаційній довідці, зокрема: копії накладних, актів приймання-передачі, товарних чеків, актів введення в експлуатацію обладнання та/або свідоцтв (інших документів відповідно до законодавства про державну реєстрацію обладнання (якщо відповідно законодавства речове право на відповідне обладнання підлягає державній реєстрації). Проведеним моніторингом тендерної пропозиції ПП «ЗАХІД-ТОРГ-БУД» установлено, що учасником в складі своєї пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій зазначено про наявність орендованого у фізичної особи-підприємців Токарчука В.С вантажного автокрана. Для підтвердження оренди ПП «ЗАХІД-ТОРГ-БУД» в складі пропозиції надано договір від 10.07.2017 №100717, в якому в пунктах 2.1 і 3.1 зазначено, що передача і приймання майна здійснюється згідно з актом приймання-передачі. Проте, в складі тендерної пропозиції ПП«ЗАХІД-ТОРГ-БУД» відсутній акт приймання-передачі вантажного автокрана. Тобто, ПП «ЗАХІД-ТОРГ-БУД» не підтвердив належним чином наявність обладнання, необхідного для виконання умов договору. Однак, Замовником учасника ПП«ЗАХІД-ТОРГ-БУД» визначено переможцем та уклав договір по закупівлю від 04.06.2020 №03-06/20. Таким чином, Замовником не відхилив тендерну пропозицію ПП«ЗАХІД-ТОРГ-БУД», чим порушено вимоги частини першої статті 30 Закону.
Період усунення порушень: 03.07.2020 13:23 - 18.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 03.07.2020 13:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Керуючись принципами здійснення публічних закупівель, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі», на Висновок про результати моніторингу закупівлі (UA-M-2020-06-15-000002) від 03.07.2020 розпочатого ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ повідомляємо, що ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" надано у складі своєї пропозиції всі необхідні документи, що вимагалися в тендерній документації. А саме для підтвердження набуття учасником речових прав на обладнання (машини і механізми), передбачені Відомостями ресурсів до локальних кошторисів ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" було надано договір оренди, який діяв на момент надання пропозиції та до повного виконання робіт. Щодо вивезення сміття, учасник відповідно до їхньої пропозиції планували виконувати (та відповідно здійснюють як Підрядник), шляхом укладення відповідного договору на послуги з вивезення сміття (не як залучення субпідрядника, а як закупівлю послуг), тому відповідне обладнання на вивезення сміття не зазначалося. За результатами торгів укладено Договір підряду № 03-06/20 від 04.06.2020 (далі – Договір) з ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" відповідно до якого Підрядник виконав значну частину робіт, що унеможливлює його розірвання. Додатково повідомляємо, що у разі розірвання Договору втрачаються усі гарантійні зобов’язання за даним об’єктом. Надалі ваші зауваження будуть враховані нами при проведенні наступних закупівель.
Дата публікації звіту: 10.07.2020 14:26

Запити/Пояснення