-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Охоронні послуги
Завершена
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
мін. крок: 0% або 60.00 UAH
Період уточнення:
03.04.2020 13:27 - 09.04.2020 18:00
Відповідь надана
Дискримiнацiйнi вимоги
Номер:
9e901d2abf504fdda17f29d9f0cdf480
Дата опублікування:
07.04.2020 15:29
Опис:
Доброго дня, шановний Замовнику!
У пп. 3.4. Додатку № 3 ТД встановлено вимогу до учасника «наявність власних груп швидкого реагування у м. Мукачево, що повинні прибути на об’єкт після отримання сигналу тривоги з об’єкту, що охороняється». Також п 1. Додатку № 2 ТД у довiдцi про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Замовником вимагається зазначення «фактичної адреси діючого підрозділу охорони Учасника (чергової частини), що цілодобово функціонує в межах Закарпатської області».
Данi вимоги необґрунтованi та такi, що порушують принцип недискримінації Учасників, адже призводять до штучного та формального обмеження потенцiйних Учасників для суб’єктивного визначення переможця торгів серед Учасникiв вже зареєстрованих в межах Закарпатської області та, якi мають власнi групи швидкого реагування у м. Мукачево. Тим самим, зводячи добросовісну конкуренцію серед Учасників до нуля.
Щоб не дискримінувати Учасників, Ви можете зобов'язати їх надати гарантійний лист щодо оренди примiщення у Закарпатськiй області та створення за його адресою цiлодобового підрозділу охорони та, у разi визнання Учасника переможцем, зобов'язати надати пiдтверджуючi документи до підписання договору.
Теж саме стосується груп швидкого реагування у м. Мукачево, адже гарантійний лист з обов’язком забезпечення наявностi власних груп швидкого реагування у м. Мукачево, у разi визнання Учасника переможцем, розширить коло Учасникiв торгiв та сприятиме, в першу чергу, економiї Ваших коштiв як Замовника послуг. Адже всi ми знаємо, що при наявностi власних ГШР i матерiальної бази, їх нескладно передислокувати з одного регiону в iнший на перiод виконання договору. Тим бiльше, що бiльшiсть охоронних компанiй, зараз мають своїх представникiв в регiонах.
На підставі вищевикладеного, просимо переглянути данi вимоги тендерної документації та припинити порушувати основнi принципи здійснення закупівель.
Наголошуємо, що відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників та відповідно до ч. 4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Відповідь:
Тендерний комітет висловлює Вам свою повагу та повідомляє, що ні в якому разі не має на меті дискредитувати жодного з потенційних учасників.
Тендерний комітет пояснює свою позицію щодо вимог тендерної документації.
Роз’яснюємо, що КНП «Обласна дитяча лікарня» ЗОР є багатопрофільна та інфраструктурно розгалуджена, що включає поліклінічний корпус, стаціонарні корпуси, автопарк карет швидкої допомоги ,кімнату зберігання наркотичних засобів, котельні та інше. На об’єкті зосереджені критичні вузли локальної інфраструктури та засоби для безперебійної роботи. Зважаючи на специфіку закладу, послуга має бути надана якісна, переможець торгів повинен мати матеріально-технічну базу та кваліфікованих працівників. В закладі цілодобово (24 години на добу 7 днів на тиждень) протягом року (без святкових днів) перебуває велика кількість дітей з батьками та медичний персонал. Рух транспорту (за необхідністю закладу) повинен контролюватися. Візити сторонніх осіб, небажаних гостей теж має бути контрольованим, а також захист від проникнення ззовні повинен бути оперативним та кваліфікованим. Все вище зазначене має забезпечити якісна та професійна охоронна служба.
Дата відповіді:
10.04.2020 12:15