• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по утепленню фасадів редакційно – видавничого корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва. (2-га черга в осях Р-В, 43-40).

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: капітальний ремонт по утепленню фасадів редакційно – видавничого корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44 у Шевченківському районі м. Києва. (2-га черга в осях Р-В, 43-40). Перелік та обсяги виконання робіт відображені в Технічному завданні (Додаток 3 до тендерної документації), «Робочому проекті "Капітальний ремонт по утепленню фасадів редакційно – видавничого корпусу державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на вул. Дегтярівська, 38-44, в Шевченківському районі м. Києва (коригування)" Том 1 Архітектурні рішення» (Додаток 4 до тендерної документації, завантажений окремим файлом). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: редакційно – видавничий корпус Замовника, розташований за адресою: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, 04119. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: впродовж 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання договору (згідно з умовами договору (Додаток 2 до тендерної документації)).

Завершена

7 680 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 76 800.00 UAH
Період уточнення: 30.03.2020 13:19 - 26.05.2020 11:00
Відповідь надана

Обгрунтування кваліфікаційних вимог

Номер: 7d448d9468c4410f835a69ad9fe315a3
Дата опублікування: 25.05.2020 19:31
Опис: Шановний Замовник! Аргументуйте, будь-ласка, Ваші вимоги, згідно чинного законодавства, - з приводу потреби надання аналогічного договору або договорів з 50% виконанням робіт від об'єму робіт передбаченої закупівлі, виконанні протягом одного календарного року. Чому не 23% чи 49% або 70% від об'єму? І чому саме виконанні протягом одного календарного року? Що саме згідно законодавства Вам дають ці вимоги? У цій вимозі вбачаємо навмисне створення дискримінаційних умов для учасників. Враховуючи наведене, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору(ів), який у своєму складі містить види робіт/послуг, які подібні за технічними вимогами даного предмету закупівлі протягом одного календарного року та мають документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме – форми Кб-2, Кб-З та відгук(и) від Замовника(ів) протягом одного календарного року, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Вважаємо, що ці вимоги створено за для "протягування" свого учасника.
Відповідь: Враховуючи, що кошти на зазначені роботи заплановані замовником тільки на поточний рік, замовник повинен бути впевнений, що учасник зможе виконати такий обсяг робіт до кінця року, тобто, має відповідний досвід, матеріально-технічну базу, працівників відповідної кваліфікації. Умовами тендерної документації (пункт 4.4 Розділу «Загальні положення») передбачено «Строк виконання робіт у повному обсязі: впродовж 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання договору». Орієнтовний термін укладення договору: кінець червня – початок липня. Тобто, учасник-переможець до кінця поточного року повинен виконати весь обсяг робіт передбачений тендерною документацією. Саме тому умовами тендерної документації передбачено, що учасник повинен мати досвід виконання робіт не менше 50% від площі предмету закупівлі ( 2410 х 0,5 = 1205 м² ) протягом одного календарного року. Дана вимога не є дискримінаційною, оскільки замовником вимагається лише 50% від площі предмету закупівлі, а також, дозволяється підтвердити цей критерій не одним договором, а сумарною кількістю договорів, та не протягом 180 календарних днів, а на протязі календарного року.
Дата відповіді: 26.05.2020 14:47
Відповідь надана

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 9a12d4dcadbb4dbc9328b0cb2460a002
Дата опублікування: 14.05.2020 09:15
Опис: Просимо Замовника внести зміни у тендерну документацію відповідно до наданого ним раніше роз'яснення, щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт.
Відповідь: На даний час на території Замовника запроваджено карантин, тому працює обмежена кількість фахівців. Повідомляємо ймовірним учасникам, що відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені вчасно та оприлюднені в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 14.05.2020 14:43
Відповідь надана

Роз'яснення та уточнення вимог тендерної документації

Номер: 2f0f79d3d28c4fd88d2ed10967bef2b9
Дата опублікування: 30.04.2020 16:14
Опис: Для участі в торгах, згідно вимог тендерної документації, вимагається підтвердження досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання: - довідки у довільній формі про підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их)* договору(-ів) не раніше 01.01.2017 року; - не менше однієї скан-копії документу (наприклад листа(ів)-відгука(ів)) від замовника(ів) про роботу учасника по виконанню аналогічного(их) договору(ів) зазначеного(их) у довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их)* договору(-ів); - скан-копія(ї) акту(ів) виконаних робіт по формі КБ-2в на роботи до договору(ів) зазначеного(их) в довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их)* договору(-ів). Відсутня вимога щодо надання самого аналогічного договору (копії та скан-копії з оригіналу). Просимо надати відповідні пояснення щодо відсутності даного документа, який безпосередньо свідчить про наявність відносин щодо виконання аналогічного договору або внести відовідні зміни до тендерної документації. Крім того, згідно вимог тендерної документації, аналогічним договором вважається договір з капітального ремонту та/або реконструкції та/або нового будівництва будівлі (закладу), в рамках яких виконувались комплексні роботи з утеплення фасадів по системі скріпленої теплоізоляції з застосуванням мінеральної вати де площа основного утеплення складала не менше 50% від площі предмету закупівлі ( 2410 х 0,5 = 1205 м² ). Площа основного утеплення буде рахуватись замовником на підставі наданої(их) (завантаженої(их)) учасником скан-копії(й) акту(ів) виконаних робіт по формі КБ-2в на роботи до договору(ів) зазначеного(их) в довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их)* договору(-ів). Всі визначення щодо аналогічності договору застосовуються в однині. Просимо надати роз’яснення щодо можливості участі організації з досвідом виконання аналогічних робіт, проте відсутністю одного такого договору з площею основного утеплення 1205 м². Чи можливе надання декількох аналогічних договорів з сумарною площею основного утеплення 1205 м²? Крім того, звертаємо увагу, у разі негативної відповіді, будемо змушені звернутись до АМКУ з оскарженням даної вимоги, що значно обмежує конкуренцію в даній закупівлі.
Відповідь: Щодо надання копії аналогічного договору повідомляємо наступне. Факт укладення договору не являється фактом його виконання, оскільки, він може бути розірваний, виконаний лише частково (не на повний обсяг) тощо. Фактом виконання можуть бути підтверджуючі документи (підписані замовником та підрядником акти виконаних робіт по формі КБ-2в на роботи). Саме тому тендерною документацією вимагається надання скан-копій акту(ів) виконаних робіт по формі КБ-2в на роботи до договору(ів), а не скан-копій аналогічного(их) договору(ів). Щодо площі основного утеплення 1205 м² повідомляємо наступне. Учасник може надати інформацію щодо декількох аналогічних договорів з сумарною площею основного утеплення 1205 м², але при цьому роботи на зазначену площу утеплення повинні бути виконані протягом одного календарного року (враховуючи, що кошти на зазначені роботи виділені замовнику тільки на поточний рік, замовник повинен бути впевнений, що учасник зможе виконати такий обсяг робіт до кінця року). Таким чином, учасник повинен зазначити в довідці про підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) декілька договорів з сумарною площею основного утеплення не менше ніж 1205 м², а також, повинен надати (завантажити) не менше однієї скан-копії документу (наприклад листа(ів)-відгука(ів)) від кожного замовника(ів) про роботу учасника по виконанню аналогічного(их) договору(ів) (в листах(і)-відгуку(ах) може бути зазначена площа утеплення або посилання на зазначені договори або інша інформація, за якою можна визначити площу основного утеплення не менше ніж 1205 м²) та надати (завантажити) скан-копії актів виконаних робіт по формі КБ-2в на роботи до декількох аналогічних договорів з сумарною площею основного утеплення не менше ніж 1205 м², але при цьому роботи на зазначену площу утеплення повинні бути виконані протягом одного календарного року. З цього приводу будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації та оприлюднені в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Дата відповіді: 05.05.2020 15:17