-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області (4 лоти).
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг) (4 лоти).
Завершена
192 835 344.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 105 080.70 UAH
мін. крок: 0.1% або 105 080.70 UAH
Період уточнення:
27.03.2020 16:45 - 08.05.2020 00:00
Відповідь надана
Щодо досвіду аналогічних робіт нерезидента
Номер:
9f2baed1adeb42779aba726259173c70
Дата опублікування:
04.05.2020 17:50
Опис:
Добрий день!
У разі участі у тендері учасника-нерезидента виникає питання: як Замовник приймає до розгляду підтвердження аналогічних видів робіт, які виконувалися за межами України? Просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію для таких учасників.
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 05.05.2020 року № 147) розглянуто ваше запитання від 04.05.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо підтвердження аналогічних видів робіт, які виконувалися за межами України до пункту 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Дата відповіді:
05.05.2020 16:58
Відповідь надана
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії
Номер:
7a58992f31a84f179003b229a1fa28ae
Дата опублікування:
08.04.2020 12:37
Опис:
Доброго дня!
Відповідно до п.1.1.1 Учасники повинні надати документальне підтвердження наявності наступних механізмів:
11. Машина маркірувальна для нанесення горизонтальної розмітки холодним пластиком - 1 од.
12. Машина маркірувальна для нанесення горизонтальної розмітки фарбою - 1 од.
Просимо роз'яснити, чи буде відповідати кваліфікаційним критеріям Учасник, який має у користуванні 1 (одну) універсальну маркірувальну машину здатну наносити розмітку фарбою та холодним пластиком? Чи все одно потрібно надати 2 (дві) маркірувальні машини?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь:
Рішення тендерного комітету протокол від 10.04. 2020р. № 108.
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 10.04.2020 року № 108) розглянуто ваше запитання від 08.04.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Для підтвердження кваліфікації Учасника, відповідно до п.1.1.1 Учасники повинні надати документальне підтвердження наявності наступних механізмів: 11. Машина маркірувальна для нанесення горизонтальної розмітки холодним пластиком - 1 од.
12. Машина маркірувальна для нанесення горизонтальної розмітки фарбою - 1 од.
У разі наявності у Учасника ніверсальної маркірувальної машину здатної наносити розмітку фарбою та холодним пластиком, то Учасник подає для підтвердження кваліфікації дві такі машини.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Дата відповіді:
10.04.2020 16:59
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
923d611fa7fe415ab00873d57078c7cd
Дата опублікування:
07.04.2020 15:42
Опис:
Шановний Замовнику,
просимо Вас переглянути п.4.6 Проекту договору та збільшити строк надання попередньої оплати з 30 днів до трьох місяців, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070.
Дякуємо за розуміння!
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 09.04.2020 року № 104) розглянуто ваше запитання від 07.04.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019р. №1070 розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати таких послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань та сезонністю робіт. Служба автомобільних доріг у Херсонській області не є головним розпорядником і відповідно не приймає рішення щодо розміру та строку попередньої оплати.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Дата відповіді:
09.04.2020 14:14
Відповідь надана
Щодо АБЗ
Номер:
ceb0e129a0cf4276a1da33808678f49e
Дата опублікування:
06.04.2020 13:34
Опис:
Добрий день!
Шановний Замовник!
Наша компанія планує для надання послуг залучити мобільний АБЗ? Просимо підтвердити таку можливість та надати перелік документів, який необхідно надати на підтвердження у такому разі. Дякуємо заздалегідь.
З повагою, ТОВ "Сонячне сяйво"
Відповідь:
Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 09.04.2020 року №104) розглянуто ваше запитання від 06.04.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до пункту 1.1.3. Додатку 1 тендерної документації
«Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо.
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає:
- атестат виробництва;
- договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.»
Виходячи з вищевикладеного, окремих вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вище перелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг згідно предмету закупівлі.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Дата відповіді:
09.04.2020 12:03