• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівель у дошкільному навчальному закладі № 425 за адресою: м. Київ, вул. Героїв Севастполя, 15-А у Солом'янському районі м. Києва

відповідно до оголошення, що додається

Торги відмінено

975 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 10 700.00 UAH
Період уточнення: 27.03.2020 11:14 - 01.04.2020 18:00
Відповідь надана

Бюджет закупівлі

Номер: ddcecab5752e405fa9806e7f1370f1ce
Дата опублікування: 01.04.2020 11:38
Опис: Крім даної закупівлі Вами також оголошено закупівлю №UA-2020-03-27-000611-a (капітальний ремонт покрівель в середній загальноосвітній школі № 121 за адресою: м. Київ, вул. Каменярів, 32 у Солом'янському районі м. Києва). Дефектні акти, які надані в складі Оголошень даних закупівель, повністю співпадають в частині найменування та об'ємів робіт. Водночас бюджет закупівель різниться на 292,5 тис грн. Просимо пояснити причину різниці в бюджеті закупівлі
Відповідь: внесено зміни до документації
Дата відповіді: 01.04.2020 12:27
Відповідь надана

п.20 Додатку 3 Оголошення

Номер: 313bb983a9114a18a16e4a5fd21514d3
Дата опублікування: 01.04.2020 08:19
Опис: п.20 Додатку 3 Оголошення вимагається надання Сертифікатів відповідності на матеріали. 16.03.2018 на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018 втратив чинність Наказ державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28 Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні та Наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 11.04.1997 N 192Про затвердження Правил обов'язкової сертифікації будівельних матеріалів, виробів та конструкцій. На даний час відсутня обов'язкова сертифікація в Україні тому вимагання сертифікатів відповідності на матеріали протиречить чинному законодавству України. На даний час при курівлі виробники надають пасторт якості на куплену партію матеріалів, що унеможливлює їх надання на етапі подання пропозицій. Просимо привести документацію до вимог чинного законодавства України та виключити даний пункт з документації або внести зміни до вимог накшталт надання гарантійного листа про надання паспортів якості з актами виконаних робіт .
Відповідь: внесено зміни до документації
Дата відповіді: 01.04.2020 12:27
Відповідь надана

П. 18 Додатку 3 до Оголошення закупівлі

Номер: df841759c965432593fdbde42f3403aa
Дата опублікування: 31.03.2020 13:06
Опис: П. 18 Додатку 3 до Оголошення закупівлі вимагає надання акту обстеження погодженого з директором закладу освіти. 1. В Оголошенні закупівлі не надано ПІБ та контактного телефону директору закладу освіти. 2 Згідно протоколу засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» №9 від 11.03.2020р з 12.03.2020 року призупинено навчальний процес в закладах освіти. На час карантину в закладах освіти встановлено режим чергування працівників. Директор не знаходиться в закладі кожного дня. З метою дотримання умов карантину та запоганню розповсюдження ороновірусної інфекції просимо видалити дану вимогу або надати роз‘яснення чи може інша посадова особа підписати акт обстеження.
Відповідь: Шановний учасник .В протоколі засідання Постійної комісії з питань техногенно екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій «Про додаткові заходи запобігання поширенню нової коронавірусної інфекції (COVID 19)» №9 від 11.03.2020р не прописана відсутність ( знаходження на робочому місці не кожного робочого дня) директора на робочому місці. Прядко Людмила Іванівна , тел.+380444977061
Дата відповіді: 01.04.2020 12:25