• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 : 22470000-5 - Посібники ( дидактичні матеріали )

Дидактичні матеріали для початкової школи

Торги відмінено

1 063 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 319.20 UAH
Період уточнення: 25.03.2020 18:08 - 30.03.2020 23:00
Відповідь надана

Щодо Вашої відповіді про оплату

Номер: adb385272cdc4d0db18bf7f3ac76ec73
Дата опублікування: 30.03.2020 12:49
Опис: Шановний Замовнику, Ви на запитання щодо строків оплати, надаєте наступну відповідь-"через виникнення надзвичайної ситуації у країні, тендерним комітетом було прийнято рішення передбачити ризики , нестабільного фінансування у більшій мірі ніж попереднього року. Також звертаємо Вашу увагу що дана закупівля фінансується згідно постанови КМУ від 04 квітня 2018 р. №237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 105) з місцевого та державного бюджетів, тому ризики повністю виправдані". Питання: Якщо Ви не впевнені у фінансуванні данної закупівлі то навіщо Ви її оголошували? Ви добре повинні розуміти,що потенційні учасники несуть відповідні витрати щодо підготовки ТД, часу на підготовку ТД,витрати на участь у даній закупівлі.Чи Ви по принципу хочемо оголошуємо закупівлю,а хочемо відміняємо. Також ще одне питання чому не прописати, наступне: Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі накладних, шляхом переводу коштів на рахунок Постачальника. Зобов’язання Покупця за цим Договором здійснюються в межах бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Платіжні зобов’язання Покупця за даним Договором можуть виникати у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань (бюджетного призначення). Прошу внести відповідні зміни у ТД,а у разі невпевненості у фінансуванні данної закупівлі прошу скасувати данну закупівлю та чекати рішення Кабінету Міністрів України, щодо внесення змін у бюджет України.
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон) «Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт, послуг» Також відповідно до ст.. 36 Закону істотні умови договору можуть змінюватися після його підписання у випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. На дату оголошення закупівлі та по теперішній час тендерним комітетом було оголошено закупівлю відповідно до плану асигнувань затвердженого Управлінням освіти на 2020 рік.
Дата відповіді: 01.04.2020 13:54
Відповідь надана

щодо зразків

Номер: 774776a1b3a1455597dce500b1f8369d
Дата опублікування: 30.03.2020 12:32
Опис: Щодо Вашої відповіді, що під час розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом приймається рішення про надання Учасником зразків та направляється відповідний лист до Учасника. Також за потребою продовжується термін розгляду тендерної пропозиції на строк до 20 днів Відповідно до Закону достатнього на отримання та розгляд зразків ,пояснюю Вам наступне: Згідно ч.1 ст.14 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.Відповідно до ч.1 ст.25 Закону,ТП подається в електронному вигляді,відповідно зразок не може вважатися її невідємною частиною. Це,зокрема,підтверджується рішенням Вінницького окружного адміністративного суду №120\2753\19-а від 08.12.2019року,відповідно якого"встановлення на власний розсуд замовником вимоги про надання зразка продукції для визначення його відповідності технічним вимогам суперечить частині 1 статті 14 та частині 1 статті 25 Закону". Аналогічна позиція Антимонопольного комітету України(далі АМКУ)щодо вимог надання учасниками закупівлі зразка товару.Зокрема,є наступні рішення постійно діючої колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: рішення №1440-р\пк-пз від 23.01.2020;рішення №16394-р\пк-пз від 11.11.2019;рішення від 12.06.2019 №7764,відповідно яких зразок товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону. Відповідно ст.3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:добросовісна конкуренція серед учасників;максимальна економія та ефективність;відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;недискримінація учасників;обєктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням. Тому прошу Вас привести ТД у відповідність до Закону та видалити з ТД
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, повідомляємо, що не надання Учасником, тендерна пропозиція, якого знаходиться у стадії розгляду, Замовнику протягом п’яти календарних днів з моменту надання вимоги Замовником, зразків запропонованого товару не є підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Також інформуємо, що Замовник ні в якому разі не дискримінує та не обмежує коло учасників закупівлі, а навпаки надання зразків товару дає змогу на етапі кваліфікації підтвердити технічні та якісні характеристики запропонованого товару, чим убезпечить потенційних учасників після укладання договору при поставці товару від додаткових витрат на виправлення недоліків і заміну товару відповідно до технічної документації.
Дата відповіді: 01.04.2020 13:54
Відповідь надана

щодо коду ДК 021:2015

Номер: 2f0f9814874148bf9c2a1a5cda9d849b
Дата опублікування: 30.03.2020 12:28
Опис: Шановний Замовнику, дуже добре, що Ви знаєте що таке інтернет та вікіпедія,але перед тим як копіювати пояснення з вікіпедії потрібно перед цим ще раз переглянути перелік товару який Ви плануєте закупити. Також звертаю Вашу увагу на те, що закупівля дидактичних матеріалів для початкових класів (відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа") проводиться за кодом ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі ,багатьма установами та закладами на території країни з 2018 року та на теперішній час.
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, тендерний комітет розглянув Ваше питання, але важаємо, що код ДК 021:2015: 22470000-5 Посібники як найбільше відповідає предмету закупівлі.
Дата відповіді: 01.04.2020 13:55
Відповідь надана

щодо оплати поставленого товару на адресу замовника

Номер: 4cb774bc7c1c44d6ae8d27a2cad040ea
Дата опублікування: 26.03.2020 00:00
Опис: Шановний Замовнику, також звертаю Вашу увагу на те що в прошлому році у Вас також було "неритмічне фінансування" та строк оплати за поставлений товар складав 30 днів після поставки товару на адресу замовника.
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, звертаємо Вашу увагу на те що у зв’язку з теперішньою ситуацією яка склалася в Україні ризик виникнення неритмічного (не стабільного) бюджетного фінансування набагато більший в порівнянні з попереднім роком.
Дата відповіді: 30.03.2020 13:13
Відповідь надана

щодо оплати товару

Номер: 877338a536924c11b9df415dd0aa9e48
Дата опублікування: 25.03.2020 23:28
Опис: Надайте будь ласка обгрунтовану відповідь та нормативний документ, що дає Вам право писати в договорі щодо відстрочки платежу на протязі 120 банківських днів з дати подання Учасником видаткової накладної на оплату Товару.( пункт договору 4.1. Оплата відповідно до п. 3.1. цього Договору здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Учасника, що зазначений в реквізитах цього Договору, протягом 120 банківських днів з дати подання Учасником видаткової накладної на оплату Товару. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Учасником.), а також поясніть як розуміти Ваш вислів "У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування",а буває ритмічний?
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, через виникнення надзвичайної ситуації у країні, тендерним комітетом було прийнято рішення передбачити ризики , нестабільного фінансування у більшій мірі ніж попереднього року. Також звертаємо Вашу увагу що дана закупівля фінансується згідно постанови КМУ від 04 квітня 2018 р. №237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 105) з місцевого та державного бюджетів, тому ризики повністю виправдані.
Дата відповіді: 30.03.2020 12:23
Відповідь надана

щодо зразків

Номер: b3d7062e640f46ee85140ad8bb771ad8
Дата опублікування: 25.03.2020 21:53
Опис: Шановний Замовнику,Ви вимагаєте надати Гарантійний лист, що підтверджує можливість надання зразків товарів протягом п’яти календарних днів, з моменту надання вимоги Замовником. Надайте пояснення, коли саме наступає момент надання вимоги Замовником.(який період?час? тощо)
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, під час розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом приймається рішення про надання Учасником зразків та направляється відповідний лист до Учасника. Також за потребою продовжується термін розгляду тендерної пропозиції на строк до 20 днів Відповідно до Закону достатнього на отримання та розгляд зразків.
Дата відповіді: 30.03.2020 12:16
Відповідь надана

щодо коду ДК 021:2015

Номер: 19abc89ac160473b951bfdd962512ca7
Дата опублікування: 25.03.2020 20:54
Опис: Шановний Замовнику, яке відношення Ваш предмет закупівлі має до коду ДК 021:2015: 22470000-5 Посібники(дидактичні матеріали) ? Умисно вводите в оману потенційних учасників та звужуєте їх коло? Навчальний посібник — навчальне видання, що доповнює або частково замінює підручник та офіційно затверджене як таке. Навчальний посібник є видом навчальної літератури.
Відповідь: Шановний ймовірний Учаснику, дидактичний матеріал — це особливий тип наочного навчального посібника, переважно карти, таблиці, набори карток з текстом, цифрами або малюнками, реактиви, рослини тощо, які роздаються учням для самостійної роботи в класі і вдома або демонструються вчителем перед усім класом. Тому вибір коду 021:2015: 22470000-5 Посібники вважаємо відповідним предмету закупівлі. Також звертаємо Вашу увагу, що закупівля дидактичних матеріалів для початкових класів (відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа") проводиться за даним кодом ДК багатьма установами та закладами на території країни з 2018 року, тому даний код ДК в жодному разі не може вводити в оману потенційних учасників та звужувати їх коло.
Дата відповіді: 30.03.2020 12:01