-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 : 22470000-5 - Посібники ( дидактичні матеріали )
Дидактичні матеріали для початкової школи
Торги відмінено
1 063 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 319.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 319.20 UAH
Період оскарження:
25.03.2020 18:08 - 05.04.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність пропозиції
Номер:
731ef60bae7f4e16bf5e8b810dd3f004
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-002225-a.b4
Назва:
Невідповідність пропозиції
Вимога:
ХОГО ЄВРОСОЦІУМ просить Вас надати будь яку інформацію про виробника Дидактичник матеріалів ТОВ Провідна Освіта.
ЗА результатами моніторінгу мережі інтернет не виявлено жодного найменування товару виробник дидактичних засобів навчання. ТОВ Провідна Освіта.
У 2019 році продукція даного (фіктивного виробника ТОВ Провідна Освіта) була поставлена за резульатами іншого тендеру до шкіл Шевченківського району м. Харкова. /У грудні 2019 я Порохняч Ігор особисто развозив товар по школах цього району. ДЕ своїми очима бачив товар вироблений нібито ТОВ Провідна Освіта, але він повність не відповідав Засобам навчання, товар мав вигляд не нового.. За результатами моніторінгу було отримано декілька скарг на погіршення самопочуття дітей, після використання засобівнавчання ТОВ Провідна освіта. Інформацію міститься на www.eurosocium.org.ua. Маємо незаперечні докази невідповідності товару ФОП КУчеренко Ю.І. ЗАконам України та безпечність товару для дітей.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.06.2020 23:58
Вирішення:
інформація викладена у Вашій вимозі не відповідає дійсності та не стосується даної закупівлі. Також, повторно повідомляємо, що закупівлю буде відмінено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2020 12:39
Підтвердження вирішення:
інформація викладена у Вашій вимозі не відповідає дійсності та не стосується даної закупівлі. Також, повторно повідомляємо, що закупівлю буде відмінено.
Вимога
Є відповідь
Просимо скасувати рішення тендерного Комітету від 22.05.2020 р.
Номер:
d79fabc4f9424714a84efd3f12ba6bcd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-002225-a.b3
Назва:
Просимо скасувати рішення тендерного Комітету від 22.05.2020 р.
Вимога:
Протоколом засідання тендерного комітету Замовника торгів від 22.05.2020 року Переможцем тендеру була визнана тендерна пропозиція ФОП КУЧЕРЕНКО Ю.І. з якою вирішено укласти договор щодо постачання товару. Але розглянувши тендерну документацію ФОП КУЧЕРЕНКО Ю.І. ми побачили її невідповідність вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та тендерній документації Замовника торгів.
Так, у Порівняльній таблиці ФОП КУЧЕРЕНКО Ю.І. взагалі не вказано хто є Виробником запропонованого Товару ? Таким чином не зрозуміло, хто буде нести відповідальність за можливе отруєння дітей ?
У Гарантійному листі ФОП КУЧЕРЕНКО Ю.І. «щодо відповідності запропонованого товару» за вих № 06/04-18 від 06.04.2020 р. вказано, що дидактичні матеріали відповідають всім вимогам Наказів Міністерства освіти і науки України №283 від 23.03.2018 р; №1021 від 13.07.2017 р. та №137 від 13.02.2018 р. Але не зрозуміло чому Ви не реагуєте на той факт, що зараз вже діють інші Накази МОН стосовно цієї тематики. А саме – Наказ МОН № 143 від 07.02.2020р. та Наказ МОН № 574 від 29.04.2020 р.? На якій підставі Ви визнали вказаний Гарантійний лист від 06.04.2020 р. дійсним, що є недопустимим ?! При таких обставинах, такий Гарантійний лист не може бути дійсним.
Згідно Тендерній пропозиції цього Учасника також не зрозуміло товар саме якого виробника Учасник ПРОПОНУЄ Замовнику. Окрім того, не зрозуміло саме яку ціну за одиницю товару пропонує Учасник за "Комплект таблиць до основних розділів граматичного матеріалу (роздавальний, українська мова)". У розділі таблиці "Ціна за одиницю, грн" чомусь зазначена 10-ти значна цифра. Виявлено і багато інших порушень...
При таких обставинах, прошу Тендерний Комітет Замовника самостійно скасувати своє рішення від 22.05.2020 р. щодо визнання ФОП КУЧЕРЕНКО Ю.І. Переможцем торгів та не підписувати Договір з цим Учасником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.05.2020 17:06
Вирішення:
Закупівлю буде відмінено.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
28.05.2020 17:24
Підтвердження вирішення:
Закупівлю буде відмінено.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
щодо листів відгуків
Номер:
5d40c2df6a9b43918264593ebcf16a72
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-002225-a.b2
Назва:
щодо листів відгуків
Вимога:
Шановний Замовнику,Ви вимагаєте надати Копії листів-відгуків на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від замовників, зазначених у таблиці (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету договору, інформації про термін та обсяг поставлених товарів, копія якого надається). Оригінал листів-відгуків мають бути видані після публікації оголошення про проведення закупівлі.
Питання до Вас,якщо учасник наприклад поставив Замовнику товар 19 липня 2019 року і має договір,специфікацію,видаткову накладну та лист відгук датований 19 липня 2019 року,що до данної поставки,то чому Вам потрібен цей лист виданий не раніше оголошення закупівлі? Що може змінитися з моменту поставки товару у 2019 році на теперішний час.Поставка товару вже відбулась,умови та вимоги щодо виконання договору виконані,лист відгук Замовник надав одразу після поставки,тому поясніть Вашу безглузду вимогу або внесіть відповідні зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.03.2020 17:29
Вирішення:
Відповідні зміни до тендерної документації внесено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо дискримінаційних вимог
Номер:
033f70c3cc264146a164ae414cd2a05b
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-03-25-002225-a.b1
Назва:
щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику,ретельним аналізом ТД встановлена наявність потенційно дискримінаційної вимоги,що може обмежувати конкуренцію. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Документи, які підтверджують відповідність Учасника
кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16
Закону України «Про публічні закупівлі»
учасники у складі тендерної пропозиції мають надати заповнену довідку за формою про виконання Учасником аналогічних Договорів не менше ніж з трьома різними замовниками (з подібним предметом закупівлі: дидактичні матеріали) за період з 2018 по 2020 рік. Вимога надати не менше трьох договорів з різними замовниками та за період з 2018 по 2020 рік містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах тих учасників,які мають досвід виконання лише одного аналогічного договору.
Також незрозуміла Ваша вимога щодо надання Копій листів-відгуків на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) про співпрацю з Учасником від замовників, зазначених у таблиці (з обов’язковим зазначенням назви, номеру, дати та предмету договору, інформації про термін та обсяг поставлених товарів, копія якого надається). Оригінал листів-відгуків мають бути видані після публікації оголошення про проведення закупівлі. Навіщо Вам лист -відгук про співпрацю з Учасником якщо Ви вимагаєте довідку про виконання аналогічного договору в якій зазначено назва замовника,адреса, телефон робочий, ПІБ керівника/особи, уповноваженої на підписання договору і Ви самі можете отримати всю необхідну Вам інформацію, щодо належного виконання умов договору учасником. Також звертаю Вашу увагу на те що у зв язку з теперишньою ситуацією яка склалася в Україні ,отримати лист відгук дуже проблематично. Тому вимагаю Вас внести відповідні зміни у тендерну документацію та не створювати умисні штучні обмеження для учасників. Сподіваюсь на Ваше розуміння, та сподіваюсь на те, що ви володієте інформацією про те,що відбувається в країні на теперешній час.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.03.2020 21:42
Вирішення:
Після розгляду Вашого зауваження, тендерним комітетом, прийнято рішення внести до тендерної документації, відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено