• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Засоби навчання та обладнання для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції "Нова українська школа"

Торги відмінено

477 676.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 14 330.28 UAH
Період уточнення: 25.03.2020 11:19 - 30.03.2020 15:00
Відповідь надана

щодо затягування відповідей на запитання та усунення дискримінаційних вимог

Номер: 69715dbebb44410ea7833df94ab92ff5
Дата опублікування: 30.03.2020 14:38
Опис: Шановний Замовнику,Вам було задане запитання 26.03.2020 року о 15:18 щодо видалення дискримінаційних вимог з ТД та Ваших безглуздих відповідей. Питання до Вас : Ви умисно чекаєте коли завершиться період уточнень 30 бер. 15:00 щоб відповісти аби що та аби як? Якщо так то ми будемо змушені звернутись у відповідні контролюючі органи,щодо умисного порушення законодавства та недоцільної розтрати бюджетних коштів.
Відповідь: Шановний Учаснику. Ми не чекаємо коли завершиться період уточнень. Відповідь надана.
Дата відповіді: 30.03.2020 14:55
Відповідь надана

щодо фінансування данної закупівлі

Номер: 235d8402dc6c495ea892f1022b546027
Дата опублікування: 30.03.2020 13:24
Опис: Шановний Замовнику, чи впевнені Ви у фінансуванні данної закупівлі згідно постанови КМУ від 04 квітня 2018 р. №237 «Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 105) з місцевого та державного бюджетів?
Відповідь: Шановний Учаснику, згідно постанови Кабінету Міністрів України від 12.02.2020 № 105, ми впевнені у фінансуванні.
Дата відповіді: 30.03.2020 14:19
Відповідь надана

Щодо відповідей та тендерних вимог

Номер: 7c943a25c35344c0bb927d9f19c0c233
Дата опублікування: 26.03.2020 15:18
Опис: Шановний Замовнику,звертаю Вашу увагу на те що Ви є Управлінням освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради і Вам підпорядковані працівники з педагогічною освітою. Нагадую Вам, що педагог навчає дітей тому що якщо Вам задали запитання,його потрібно уважно прочитати,зрозуміти суть,ПОДУМАТИ та надати обгрунтовану відповідь,на конкретне запитання. Тому прошу Вас ще раз уважно прочитати питання та вимоги та надати конкретні відповіді на них або внести відповідні зміни у тендерну документацію. Непотрібно писати у відповідь що небудь аби написати при чому бездумно копіювати текст та вставляти у відповіді не вникаючі у смисл. ТОМУ ДУБЛЬ 2: 1.Шановний Замовнику, яке відношення Ваш предмет закупівлі має до коду ДК 021:2015: 22470000-5 Посібники ? Умисно вводите в оману потенційних учасників та звужуєте їх коло? Навчальний посібник — навчальне видання, що доповнює або частково замінює підручник та офіційно затверджене як таке. Навчальний посібник є видом навчальної літератури. Дуже добре що Ви читаєте Наказ Міністерства освіти і науки України від 13.02.2018 №137 "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" крім друкованих засобів навчання в перелік входять моделі, інструменти, прилади і пристосування, об’єкти натуральні, муляжі тощо,але яке відношення Він має до визначення коду закупвлі.Якщо Ви не зрозуміли суть запитання то пояснюю яке відношення все що Ви перелічили має до посібників?Читайте вікіпедію,а також інформацію як вірно визначити код закупівлі за ДК 021:2015. 2.Ви коли писали цю вимогу -"дата складання листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена" чим саме Ви думали та чим користувались,яким документом,актом,пігулками? Перед тим як щось вимагати потрібно спочатку подумати що саме Ви вимагаєте. Ви уявляєте собі,що Вам наприклад дзвонить учасник з яким Ви працювали раніше та просить Вас надати лист відгук, а потім просить Вас щоб підписант цього листа сходив до нотаріуса та нотаріально завірив свій підпис,при цьому за власний кошт. Нотаріальні послуги в Україні не безкоштовні ,чи Ви не знали? Дуже цікаво хто саме Вам порадив додати цю безглузду вимогу в тендерну документацію?Як саме відсутність нотаріально завіреного підпису впливає на загрозу можливості закупівлі продукції? Також Ви зазначаєте, що "лист-відгук оформлюється учасником після ознайомлення з умовами закупівлі (оскільки раніше учасник навряд чи міг знати про таку умову), а отже і має бути датований датою, що йде після оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі." Питання до Вас,якщо учасник наприклад поставив Замовнику товар 19 липня 2019 року і має договір,специфікацію,видаткову накладну та лист відгук датований 19 липня 2019 року,що до данної поставки,то чому Вам потрібен цей лист виданий не раніше оголошення закупівлі? Що може змінитися з моменту поставки товару у 2019 році на теперішний час.Поставка товару вже відбулась,умови та вимоги щодо виконання договору виконані,лист відгук Замовник надав одразу після поставки,тому поясніть Вашу безглузду вимогу. 3.Шановний Замовнику,прошу Вас видалити дискримінаційну вимогу,а саме: надати інформаційну довідку, щодо наявності автотранспорту (не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі або надайте експертний висновок,або розрахунок,тощо який підтверджує, що для постачання предмету закупівлі на адресу замовника потрібно мати в наявності та бути власником саме 2 одиниць транспорту. Чому не 8 або 10 ? Також вимагаю видалити вимогу, щодо надання свідоцтва про реєстрацію автотранспортних засобів тому що власником транспорту може бути не учасник закупівлі, а інша людина яка наприклад заперечує щодо надання своїх данних до публічного доступу ,але учасник на усних договорних підставах має право користуватись транспортним засобом. Також прошу видалити вимогу щодо надання документу, який підтверджує правові підстави користування транспортом або надайте пояснення який саме Вам потрібен документ. Звертаю Вашу увагу на те що в Україні відмінили обов язкову наявність доручень ,що дають право користування транспортним засобом. Договорні відносини між власником та учасником можуть бути усними,що не заборонено чинним законодавством. Також прошу Видалити наступну вимогу: надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів. що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р. або поясніть навіщо Вам медична довідка і як саме її наявність чи відсутність вплине на Вашу закупівлю. Чому Ви не вимагаєте наприклад справку щодо відсутності або наявності короновірусу? Також прошу видалити наступну вимогу, щодо надання трудової книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.4 пункту 2 цього додатку) та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби або поясніть як саме надання чи ненадання данних документів вплине на предмет закупівлі та на поставку товару?Також поясніть як отримати відмітку про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби у теперішній час, а саме у час оголошеного карантину та введеня кабміном надзвичайної ситуації на території України? Читайте ще раз уважно запитання які Вам поставлені вище,зрозумійте суть, берегляньте свою відповідь незрозумілу та безглузду та поясніть,як саме Ваші вимоги можуть вплинути на загрозу щодо непостачання товару на Вашу адресу? Ви вимагаєте кучу документів які підтверджують можливість постачання товару на адресу Замовника,Ви прописуєте умови договору щодо постачання,умов оплати тощо,з якими погоджуєтся учасник і т д. Також звертаю Вашу увагу на те що предмет закупівлі не є продуктами харчування. Тому прошу Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо повторні пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції. Відносно строків постачання продукції необхідно зазначити наступне. Відповідно до ст. 267 Господарського кодексу України, строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Наявні умови закупівлі передбачають періодичні постачання товару окремими партіями за погодженими дислокаціями. Строки і дислокація поставки окремої партії товару визначаються саме виходячи із заявки в межах договору. При цьому, закупівлею обумовлено, що формування заявок та постачання всього обсягу товару має бути здійснено не пізніше 15 червня 2020 року. Згідно надання листа-відгуку, повторно відповідаємо на питання. Лист-відгук оформлюється учасником після ознайомлення з умовами закупівлі (оскільки раніше учасник навряд чи міг знати про таку умову), а отже і має бути датований датою, що йде після оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі. Відповідно до ст. 78 Закону України "Про нотаріат", нотаріус, засвідчуючи справжність підпису, не посвідчують факти, викладені у документі, а лише підтверджують, що підпис зроблено певною особою. Таким чином, вимога про нотаріальне посвідчення підпису на листі-відгуку має на меті виключно встановлення належності підпису саме тій особі, яка зазначена в документі, і обмежує можливість некоректного (фальсифікації) підписання документів. Тендерний комітет Управління освіти адміністрації Основ’янського району Харківської міської ради згідно Закону України «Про публічні закупівлі» планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця тощо. Протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти від 18.03.2020 №38 була затверджена процедура організації та проведення відкритих торгів на закупівлю засобів навчання та обладнання для учнів початкових класів, що навчаються за новими методиками відповідно до Концепції «Нова українська школа» відповідно до ДК 021:2015:22470000-5 - Посібники
Дата відповіді: 30.03.2020 14:43
Відповідь надана

щодо безглуздої вимоги в тендерній документації

Номер: acac5553c43a41f1ab3d37bdb807efd6
Дата опублікування: 26.03.2020 02:00
Опис: Ви коли писали цю вимогу -"дата складання листа-відгуку повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, а також справжність підпису особи, яка підписала лист-відгук повинна бути нотаріально засвічена" чим саме Ви думали та чим користувались,яким документом,актом,пігулками? Перед тим як щось вимагати потрібно спочатку подумати що саме Ви вимагаєте. Ви уявляєте собі,що Вам наприклад дзвонить учасник з яким Ви працювали раніше та просить Вас надати лист відгук, а потім просить Вас щоб підписант цього листа сходив до нотаріуса та нотаріально завірив свій підпис,при цьому за власний кошт. Нотаріальні послуги в Україні не безкоштовні ,чи Ви не знали? Дуже цікаво хто саме Вам порадив додати цю безглузду вимогу в тендерну документацію?
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції. Також треба зауважити, що умови закупівлі передбачають надання листа-відгуку від підприємства з яким укладено та виконано аналогічний договір. Цілком логічно, що такий лист оформлюється учасником після ознайомлення з умовами закупівлі (оскільки раніше учасник навряд чи міг знати про таку умову), а отже і має бути датований датою, що йде після оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі.
Дата відповіді: 26.03.2020 12:25
Відповідь надана

щодо поставки товару

Номер: 580b665a0082467691216e7b875826a8
Дата опублікування: 25.03.2020 14:55
Опис: Згідно додатку 6 до тендерної документації (проект договору) у розділі 5 п 5.1 зазначено, що Весь обсяг товару постачається з дня укладання договору та до 15.06.2020 року.,а згідно Додаток 5 до тендерної документації Ви вимагаєте надати гарантійний лист (у довільній формі) щодо своєчасної поставки та в повному обсязі Товару, який має бути поставлений протягом 1 (одного) тижня з моменту надання заявки Замовником. Як це розуміти?
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є дискримінаційними. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальша належна реалізація навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції. Відносно строків постачання продукції необхідно зазначити наступне. Відповідно до ст. 267 Господарського кодексу України, строки поставки встановлюються сторонами в договорі з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів споживачам, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін). Наявні умови закупівлі передбачають періодичні постачання товару окремими партіями за погодженими дислокаціями. Строки і дислокація поставки окремої партії товару визначаються саме виходячи із заявки в межах договору. При цьому, закупівлею обумовлено, що формування заявок та постачання всього обсягу товару має бути здійснено не пізніше 15 червня 2020 року.
Дата відповіді: 26.03.2020 12:27
Відповідь надана

щодо коду ДК 021:2015

Номер: 9d04abe05099496cb87353493bfb04d8
Дата опублікування: 25.03.2020 13:45
Опис: Шановний Замовнику, яке відношення Ваш предмет закупівлі має до коду ДК 021:2015: 22470000-5 Посібники ? Умисно вводите в оману потенційних учасників та звужуєте їх коло? Навчальний посібник — навчальне видання, що доповнює або частково замінює підручник та офіційно затверджене як таке. Навчальний посібник є видом навчальної літератури.
Відповідь: Шановний Учаснику! Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо коду ДК 021:2015: 22470000-5 Посібники, згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 13.02.2018 №137 "Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи" крім друкованих засобів навчання в перелік входять моделі, інструменти, прилади і пристосування, об’єкти натуральні, муляжі тощо. Дякуємо за запитання і сподіваємося на співпрацю.
Дата відповіді: 26.03.2020 12:35